PDA

View Full Version : klik klik !!

zina_nador
22-10-2010, 10:42
een oud vrouw had 2 klein kinderen 1 meisje zouliga (dochter van haar dochter)
en 1 jongen mousa (zoon van haar zoon) die kwamen vaak bij hun oma slapen
en zo sliepen ze samen in een kamer die oma tuurlijk in het midden en elke avond ging die jongen aan het meisje zitten waar door zij telkens zie Hena(oma) gza minitek mousa(Kijk wat mous dat) die oma zegt ewa ahda mousa minteker (ophouden mousa wat doe je)
en zo elke avond,die oma bedacht wat en dacht ik laat ze naast mekaar slapen en ik daar naast zo gezegt zo gedaan mousa ging weer naar die zelfde plek zoals altijd en raakte zijn OMA aan die oma wordt wakker en zeg a mis n zahram minteker waar op mousa antwoord: ahda mousa, ahda mousa armi deyem tousa ...

zina_nador
22-10-2010, 10:42
Een echtpaar waren pas getrouwd alleen zit haar man met een probleem waneer hij zijn vrouw wat vraagt wat leuks te gaan doen weigerd zij (tagenant)
en elke dag weer zo op een gegeven moment stemt zijn vrouw tog een keer toe dat ze naar haar ouders gaan zij zat op de paart en hij naast haar lopend waardoor de rievier de paard en de vrouw mee neemt de man hellemaal zoeken zoeken en kon haar maar niet vinden hij komt een man techen en vraagt heb je mijn vrouw gezien ze is door de rievier mee genomen de man antwoord zo kan je haar toch niet vinden de rievier gaat naar beneden niet naar boven de man zegt nee mijn vrouwe is heel anders die is een tagenant type dus die gaat juist naar boven

zina_nador
22-10-2010, 10:46
Een marokaanse man liep over het strand in marokko en op eens hoort hij een vrouw roepen help! help! want zij was is de zee aan het verdrinken, de man helpt de vrouw uit het water die mevrouwe bedankte hem en zij telkens merci,merci

die man zij : no merci,no sisi kes sawer venir ici( broek naar beneden en kom hier)

zina_nador
22-10-2010, 10:56
een vrouwe had 3 dochters maar elk keer waneer ze onderhand worden gevraagt gaan de mannen weer weg omdat ze slisten op een gegeven moment rakkte die moeder het zat en zij vandaag komen ze iemand van jullie onderhad vraagen dus waag het niet te spreeken !!
die jongen komt samen met zijn ouders en zussen naar binnen en nemen plaats die moeder komt samen met de douchters het eten serveren en gaan weg die jongen vraagt waarom komen ze niet met ons eten die moeder zegt ze schamen zich ik zal ze roepen alle 3 de meiden nemen plaats en de een begon met eten en riep Ayouw SSSeksouw (couscous) ye mesher yahma de 2e docher ayouw temsount midem tena yemma die 3e douchter nes Hmdl wa desiwreg se

allemaal slissend en die jongen is er vandoor gegaan

zina_nador
22-10-2010, 10:56
ze zijn leuk in het berbers !!

zina_nador
22-10-2010, 11:06
een mag gaan naar een hotel om te gaan slapen en laat zijn paard buiten staan de volgende dag gaat hij weer naar buiten en ziet dat zijn paar er niet meer buiten staat hij helemaal zoeken en zoeken waneer het laat begint te woorden gaa de man weer terug naar die hotel en gaat onder het bed lichen waaneer er een pas getrouwde steletje naar binnen komt de man kijkt zijn vrouwe aan en zegt a zine twarig nador ikmer di titouwin enem die man die onder het bed licht zegt ta gza metwarir agiour inoe

Issam
23-10-2010, 01:25
Leuke moppen meid.

zina_nador
23-10-2010, 01:10
thnxx schat :)