PDA

View Full Version : ~~--* De du'aa topic*--~~

_Noor_
08-11-2010, 10:26
Voor wie wil jij een du'aa doen? Dat kan hier!

Ten eerste wil ik du'aa doen voor alle moslims, moge Allaah (swt) ons inshaAllah standvastig maken in ons geloof en ons beschermen tegen al het kwade, ameeeeen!

Ten tweede; een speciale du'aa voor onze broeders en zusters die momenteel de bedevaart verrichten, moge Allaah (swt) hen bijstaan en hun bedevaart accepteren inshaAllah. Ameen.

ayalou
16-04-2011, 07:34
Amien..

Ik wil graag een du3a doen voor mijn ouders, Moge Allah hun belonen voor al hun liefde, zorgen, tamara en geduld..
Incha'Allah zullen ze behoren tot de bewoners van Jannaat Al Firdous..

Ik wil ook graag een du3a doen voor mijn buurvrouw die deze week haar man heeft verloren:huilen:
Mag Allah swt haar een hoop Sabr geven in deze moeilijke tijd en haar genoeg kracht geven om haar lieve kleine kindertjes te zorgen en ze op te voeden tot vrome moslimmannen Incha'allah

Faith
17-04-2011, 03:07
Amien..

Ik wil graag een du3a doen voor mijn ouders, Moge Allah hun belonen voor al hun liefde, zorgen, tamara en geduld..
Incha'Allah zullen ze behoren tot de bewoners van Jannaat Al Firdous..

Ik wil ook graag een du3a doen voor mijn buurvrouw die deze week haar man heeft verloren:huilen:
Mag Allah swt haar een hoop Sabr geven in deze moeilijke tijd en haar genoeg kracht geven om haar lieve kleine kindertjes te zorgen en ze op te voeden tot vrome moslimmannen Incha'allah

Allahoema ameen!!
:huilen: Moge Allah (swt) haar en haar gezin bijstaan inshaAllah, Allahie saberhoem msaken:(
Moge Allah (swt) haar man genadig zijn, hem zijn zonden vergeven, zijn graf verruimen en verlichten inshaAllah, ya Rabb ameen. Word hier ff emotioneel van...:huilen:

ayalou
17-04-2011, 10:24
Amien lieve schat,

Het was een zeer emotionele dag,, niemand had t zien aankomen:huilen:
Het besef was opeens heel groot dat we niet voor eeuwig in dit leven zouden blijven en dat het ook voor ons gauw over kan zijn..

Faith
18-04-2011, 10:36
Amien lieve schat,

Het was een zeer emotionele dag,, niemand had t zien aankomen:huilen:
Het besef was opeens heel groot dat we niet voor eeuwig in dit leven zouden blijven en dat het ook voor ons gauw over kan zijn..
Zoiets zet je idd weer met beiden benen op de grond:( Maar Ayaloutje, voor enkele dagen/weken, dan zijn we het weer vergeten en leven we verder en dan is het alsof die persoon nooit geleefd heeft:huilen:

ayalou
19-04-2011, 02:40
Soubhana Allah,, Wallah a outsma inoe je hebt helemaal gelijk...de eeste paar dagen blijven we aan de overledene denken en Allah swt aanbidden zo goed als we kunnen maar dan vervaagt t beetje bij beetje en vervallen we weer in onze oude gewoontes..

Jammer genoeg doen we ook niet echt keihard ons best om aan ons Imaan te werken want als we echt echt zouden willen,, waarom zouden we de shaitaan niet kunnen verlaan:jammer:

Moge Allah swt ons standvastig maken in ons geloof en ons onze zondes vergeven al zijn ze zo groot als de aarde...

Faith
20-04-2011, 08:56
Soubhana Allah,, Wallah a outsma inoe je hebt helemaal gelijk...de eeste paar dagen blijven we aan de overledene denken en Allah swt aanbidden zo goed als we kunnen maar dan vervaagt t beetje bij beetje en vervallen we weer in onze oude gewoontes..

Jammer genoeg doen we ook niet echt keihard ons best om aan ons Imaan te werken want als we echt echt zouden willen,, waarom zouden we de shaitaan niet kunnen verlaan:jammer:

Moge Allah swt ons standvastig maken in ons geloof en ons onze zondes vergeven al zijn ze zo groot als de aarde...

Ameen!!:(

ayalou
21-04-2011, 12:25
een Du3a voor een buurvrouwtje:

incha'Allah zal ze vandaag haar rijbewijs halen..

(of mogen zulke du3a's niet Faith?:o)

Faith
21-04-2011, 01:32
een Du3a voor een buurvrouwtje:

incha'Allah zal ze vandaag haar rijbewijs halen..

(of mogen zulke du3a's niet Faith?:o)
Alle dua's zijn welkom, inshaAllah haalt ze hem:hoera:!