PDA

View Full Version : Hoe ga jij om met tegenslagen in je leven?

_Noor_
13-11-2010, 06:39
Ik kan even goed van de kaart zijn, daarna doe ik veel dua en pak mijn leven weer op. Hoe ga jij om met tegenslagen?

always112
13-11-2010, 06:52
Tsjah tegenslagen verwerk ik niet makkelijk.

ayalou
13-11-2010, 11:36
Ik kan even goed van de kaart zijn, daarna doe ik veel dua en pak mijn leven weer op. Hoe ga jij om met tegenslagen?

dag 1 ben ik hele tijd aan t piekeren tot ik barstende koppijn heb, daarna heb ik spijt dat ik t zover heb laten komen en ga ik weer door met t leven alsof er niets aan de hand is.:nerd:

vroeger deed ik eerst wodo, 2 raka3at bidden en veel uit de koran lezen, maar helaas is mijn imaan niet meer zo sterk:jammer:

_Noor_
13-11-2010, 11:38
dag 1 ben ik hele tijd aan t piekeren tot ik barstende koppijn heb, daarna heb ik spijt dat ik t zover heb laten komen en ga ik weer door met t leven alsof er niets aan de hand is.:nerd:

vroeger deed ik eerst wodo, 2 raka3at bidden en veel uit de koran lezen, maar helaas is mijn imaan niet meer zo sterk:jammer:

Ghair insha'Allah. Ik herken mijzelf zeker in het eerste. Moge Allah (swt) ons imaan versterken en ons standvastig maken in ons mooie geloof insha'Allah.

ayalou
13-11-2010, 11:56
Ghair insha'Allah. Ik herken mijzelf zeker in het eerste. Moge Allah (swt) ons imaan versterken en ons standvastig maken in ons mooie geloof insha'Allah.

Gair Incha'Allah......Amien op je du3a:sjans:

_Noor_
14-11-2010, 12:01
:sjans:

Tufa7e
14-11-2010, 01:03
Ik bekijk altijd alles van de zonnige kant. Ik ben ook altijd vrolijk,, en wanneer ik met een tegenslag te maken krijg,, dan blijf ik altijd lachen. Khair incha'Allah,, in alles wat er gebeurt,, en dus blijf ik het positief bekijken. Wie weet waar die tegenslag voor diende,,

_Noor_
14-11-2010, 12:05
Ik bekijk altijd alles van de zonnige kant. Ik ben ook altijd vrolijk,, en wanneer ik met een tegenslag te maken krijg,, dan blijf ik altijd lachen. Khair incha'Allah,, in alles wat er gebeurt,, en dus blijf ik het positief bekijken. Wie weet waar die tegenslag voor diende,,

MaschaAllah, echt goed van jou!

Jihh
14-11-2010, 02:04
Geduld hebben en vertrouwen op Allah swt.

'Hij zegt daartoe, slechts WEES en het wordt.' Alles komt van Allah swt.

_Noor_
14-11-2010, 06:29
Geduld hebben en vertrouwen op Allah swt.

'Hij zegt daartoe, slechts WEES en het wordt.' Alles komt van Allah swt.

Mascha'Allah...

ayalou
17-11-2010, 10:45

Macha'Allah

maar betekend het ook dat je alles opkropt?:eek:
ik bedoel je moet toch je ei kwijt...kan me niet voorstellen dat als je ergens behoorlijk om gekwetst bent dat je dan een big smile opzet en weer doorgaat:kweetnie:

Tufa7e
17-11-2010, 10:54
Jah kweetnie hoe ik het moet uitleggen,, maar als mij iets overkomt dan laat ik het gemakkelijk van me afglijden. Het is een soort van afweermechanisme,, misschien dat ik daardoor zo lang naar het plafond kan staren,, zo verwerk ik het denk ik:kweetnie: