PDA

View Full Version : Wat is de leukste herrinering uit je jeugd?

_Noor_
13-11-2010, 06:49
Voor sommigen zal het ff diep in het geheugen graven:o

Ik vond het altijd geweldig als het eid was, dan kregen we altijd nieuwe kleding en die gezelligheid die dan heerste:love:
Ik heb er zovelen, maar dit komt nu in mij op.

Tufa7e
13-11-2010, 08:40
Ik moet nog ff denken :P
Reageer later.

_Noor_
13-11-2010, 08:43
Hou ik je op aan!:hihi:

Tufa7e
13-11-2010, 08:44
Is goed =D

ayalou
13-11-2010, 11:20
de leukste herinneringen waren de vakanties naar marokko,, met 7 kindjes in de mitsibushi bus achterin had mijn pa een plank gemaakt (ze3me) moest een bed voorstellen:hihi: en dan lekker 3 daagjes onderweg.
onderweg kapot veel liedjes zingen met mijn ouders en als we onder een tunnel reden gingen we altijd keihard schreeuwen(onbewust doe ik dat geschreeuw nog steeds met mijn kindjes als ik in een tunnel rijd:hihi:)

en nog veeeeel meeeerrr!!!

Tufa7e
14-11-2010, 01:00
Een van de dingen die ik me kan herinneren is dat ik toen ik 5 was,, we met de hele familie naar marokko gingen,, shen 6 auto;s ofzo :hihi: en toen onderweg stopten,, ergens in spanje volgens mij. En iedereen was vrolijk,, en we stopten ergens waar een speeltuin was,, en iedereen ging schommelen,, of op de glijbaan. En er was ook een riviertje,, gingen we vissen,, en die vis gingen we dan grillen op zo'n kleine fornuisje,, :haha:

dat vergeet ik nooit meer:bloos:

_Noor_
14-11-2010, 12:09
de leukste herinneringen waren de vakanties naar marokko,, met 7 kindjes in de mitsibushi bus achterin had mijn pa een plank gemaakt (ze3me) moest een bed voorstellen:hihi: en dan lekker 3 daagjes onderweg.
onderweg kapot veel liedjes zingen met mijn ouders en als we onder een tunnel reden gingen we altijd keihard schreeuwen(onbewust doe ik dat geschreeuw nog steeds met mijn kindjes als ik in een tunnel rijd:hihi:)

en nog veeeeel meeeerrr!!!

Een van de dingen die ik me kan herinneren is dat ik toen ik 5 was,, we met de hele familie naar marokko gingen,, shen 6 auto;s ofzo :hihi: en toen onderweg stopten,, ergens in spanje volgens mij. En iedereen was vrolijk,, en we stopten ergens waar een speeltuin was,, en iedereen ging schommelen,, of op de glijbaan. En er was ook een riviertje,, gingen we vissen,, en die vis gingen we dan grillen op zo'n kleine fornuisje,, :haha:

dat vergeet ik nooit meer:bloos:

Dit zijn echt de mooiste herrineringen:love: Bepakt en bezakt in ons busje:love:

Tufa7e
14-11-2010, 02:38
Met van die gordijntjes :hihi:

_Noor_
14-11-2010, 06:27
:love: In een Mercedes 207:love: