PDA

View Full Version : Hoe makkelijk leggen jullie contacten?

_Noor_
14-11-2010, 11:01
Ben jij een persoon die altijd afwacht tot de ander praat of ben jij spontaan en leg je met iedereen makkelijk contact?

Ik optie twee. Zet mij naast een kind en ik kan met hem/haar praten, zet mij naast een 16 jarige, dan heb ik genoeg gesprekstof en zet mij naast een oud omaatje, en dan heb ik nog genoeg dingen om over te praten:haha:! Kortom, ik leg heel makkelijk contacten.

ayalou
14-11-2010, 11:33
vroeger was ik echt heel spontaan en kon ik met iedereen praten,, maar tegenwoordig ontwijk ik mensen omdat ik vind dat de meiden van tegenwoordig erg plakkerig zijn en altijd graag je telefoonnummer en email willen en als t even kan een week later bij je thuis komen:nut:

sorry heb daar geen behoefte aan, heb t al druk genoeg :o

maar ben best gastvrij hoor:hihi:

_Noor_
14-11-2010, 11:50
vroeger was ik echt heel spontaan en kon ik met iedereen praten,, maar tegenwoordig ontwijk ik mensen omdat ik vind dat de meiden van tegenwoordig erg plakkerig zijn en altijd graag je telefoonnummer en email willen en als t even kan een week later bij je thuis komen:nut:

sorry heb daar geen behoefte aan, heb t al druk genoeg :o

maar ben best gastvrij hoor:hihi:

Hahahaha, spontaan in de zin van BUITEN, je komt mijn huis niet in?:giechel:
Bij sommigen moet je gewoon hallo en dag zeggen, en snel doorlopen:hihi:

ayalou
14-11-2010, 11:53
Hahahaha, spontaan in de zin van BUITEN, je komt mijn huis niet in?:giechel:
Bij sommigen moet je gewoon hallo en dag zeggen, en snel doorlopen:hihi:

wallah echt!!:o

maar ervaar jij dat niet zo dan:P

_Noor_
14-11-2010, 11:55
wallah echt!!:o

maar ervaar jij dat niet zo dan:P

Ik tik daar net hoe ik het ervaar. Bij sommigen is Hallo en doei meer dan genoeg en ik heb genoeg mensen waar ik mee omga, maar thuis blijft mijn eigen privacy. We gaan van eid tot eid bij elkaar op bezoek:o Baraka 3lina.:o

ayalou
14-11-2010, 11:57
Ik tik daar net hoe ik het ervaar. Bij sommigen is Hallo en doei meer dan genoeg en ik heb genoeg mensen waar ik mee omga, maar thuis blijft mijn eigen privacy. We gaan van eid tot eid bij elkaar op bezoek:o Baraka 3lina.:o

Allah jard e3liek:o
voor mij ook genoeg,, baraka 7a familie:hihi:

_Noor_
14-11-2010, 11:57
Allah jard e3liek:o
voor mij ook genoeg,, baraka 7a familie:hihi:

Wij zouden in real life goede vriendinnen kunnen worden:o Tot hier en niet verder:o

ayalou
17-11-2010, 10:37
Wij zouden in real life goede vriendinnen kunnen worden:o Tot hier en niet verder:o

ja dat denk ik ook wel:o