PDA

View Full Version : moppen

mocroberber
21-11-2010, 07:22
jantje komt met de brommer op school hij zij broem broem de juf zij als je dat nog een keer doet ga je naar de gang hij zij nog eens broem broen de juf zij ga naar de gang jantje zij ik kan niet naar de gang me benzine zijn op

Tufa7e
21-11-2010, 07:23
Ik heb je bericht even verplaatst naar 'Moppen'.
Daar is hij beter op zijn plek

zinazina
21-09-2013, 03:07
Er ging een turk met zijn auto een brug over opeens stond er aan het einde van de brug een politieagent die hem tegen hield. Hij zei gefeliciteerd meneer u bent de 1 miljoenste persoon die over deze brug rijd u krijgt een prijs van 10000. Ooh mooi zeg die turk kan ik eindelijk mijn rijbewijs halen. Zegt zijn vrouw ooh nee minier niet naar hem luisteren hij is een beetje dronken. Zegt zīn zoontje achterin zo `papa jij zegt politie is toch klootzak`. Toen hoorden ze opeens een stem uit de kofferbak ALI ZIJN WE AL de grens

zinazina
21-09-2013, 03:10
Een Soussie, Riffie en Cazawi zitten met zijn 3 achter in de taxi. In een gezellige sfeer prate ze over hun ervaringen en beleven samen een leuke dag. Plots horen ze gierende banden en hop pardoes klapt de taxi op zijn kop. Even wat later stoppen wat voorbijgangers wanneer zij de schreeuwende stemmen uit de taxi horen. Ze horen de Cazawi zeggen. A redjlie ya redjlie (ohh mijn been)! De riffie: Yemmaaa wa yemmaa, ajedjif inou (ohh moeder mijn hoofd)! Tussen de Rifie en Cazawi horen ze de Soussie schreeuwen: Wak WAAAAAAAAAK a 3ibaaaaad allaaaaaaaah, a tfi elcontouuurr (stop de rittenteller)!!

zinazina
21-09-2013, 03:12
Een Marokkaan Is een jaartje in nederland en wil net als andere rijke nederlanders een mooie vette bak. dus hij werkt zich helemaal kapot, na ong 5Jaar Kapot Werken, NachtDienst Erbij heeft hij eindelijk de geld bijelkaar gekregen om de allernieuwste Mercedes Te kopen. hij wilt stoer doen om z'n nieuwe auto en rijd door de stad. na een uurtje heeft hij honger en koopt wat lekkers in de benzinepomp. als hij terugkeert ziet hij dat zijn 4 banden lek geprikt zijn. miskien kijkt hij rond en begint na een grote zucht de banden los te schroeven om Reserve banden erop te plaatsen, totdat een baksteen door zijn autoruit vliegt. tot Zijn schrik ziet hij een ander marokkaan lachen naar de man en zegt: GoedZo A Sahbii jij Banden stelen ik Autoradio