PDA

View Full Version : I'm back

Nihad23
26-11-2010, 08:04
Salam oe3laikoem Dames ik ben weer terug van weg geweest..
Its me Nihad het meisjes dat tijdens haar huwelijksnacht een lelijke oude gescheurde lingerie aan had hi hi hi....

Heb ik wat gemist??

_Noor_
26-11-2010, 08:06
Welkom terug, al ken ik je niet:hihi:.

Nihad23
26-11-2010, 08:10
Dankje ik was er meer in de zomervakantie periode, Toen was het zo saai in me leven dat ik er constant op zat, ik zoubida en de rest van de dames.. I love it

ayalou
26-11-2010, 08:25
Its me Nihad het meisjes dat tijdens haar huwelijksnacht een lelijke oude gescheurde lingerie aan had hi hi hi....

Heb ik wat gemist??

wiehieeeeee :banaan::banaan::banaan:

ze is er, ze is er :banaan:

of je wat gemist hebt?? ja mij:hihi:
hoe is t schatje? waar was je al die tijd atamchount?

ayalou
26-11-2010, 08:26
Dankje ik was er meer in de zomervakantie periode, Toen was het zo saai in me leven dat ik er constant op zat, ik zoubida en de rest van de dames.. I love it

:giechel: dus wij hebben een saai leven dat we erop zitten yek:hihi:

We love it:o

Nihad23
26-11-2010, 08:38
hahah ayalou heksje ik bedoelde dat ik toen problemen had met mijn man, en dat ik hier mijn frustratie op gooide haha, nee wij hebben zeker een fijne leven op zoubida, Zoubida.nl is fijn en dan jullie tuurlijk heb ik jullie gemist vreselijk zelfs anders zou ik geen acount maken opnieuw

Ik was al die tijd ziek, en hoe gaat het met jou ??

ayalou
26-11-2010, 08:41
hahah ayalou heksje ik bedoelde dat ik toen problemen had met mijn man, en dat ik hier mijn frustratie op gooide haha, nee wij hebben zeker een fijne leven op zoubida, Zoubida.nl is fijn en dan jullie tuurlijk heb ik jullie gemist vreselijk zelfs anders zou ik geen acount maken opnieuw

Ik was al die tijd ziek, en hoe gaat het met jou ??

hhahaaha oke dan,, hoop dat je problemen opgelost zijn Incha'Allah:sjans:

was je ziek?? wat had je dan? toch niet ernstigs hoop ik:)
haha wat een hoop vragen,, je hoeft er geen antwoord op te geven hoor..

met mij gaat t goed hoor schatje, bedankt:kusje:

Nihad23
26-11-2010, 08:45
Problemen zijn Inshallah opgelost, Ten minste dat hoop ik van harte en nee het was niets ernstig.. Iets moois eigenlijk waar ik 2 jaar op had gehoopt
ik ben onverwachts zwanger geraakt en heb blijkbaar moeite met de zwangerschap hormonen, Moest een tijde geobserveerd worden in het ziekenhuis, Maar nu gaat het ietsjes beter hamdoellah,

fijn om te horen dat het goed gaat,

oh je weet hoe ik ben ik praat een stuk door ik reageer op elke vraag, heb zelfs mijn huwelijksnacht door verteld

ayalou
26-11-2010, 08:50
Problemen zijn Inshallah opgelost, Ten minste dat hoop ik van harte en nee het was niets ernstig.. Iets moois eigenlijk waar ik 2 jaar op had gehoopt
ik ben onverwachts zwanger geraakt en heb blijkbaar moeite met de zwangerschap hormonen, Moest een tijde geobserveerd worden in het ziekenhuis, Maar nu gaat het ietsjes beter hamdoellah,

oh je weet hoe ik ben ik praat een stuk door ik reageer op elke vraag, heb zelfs mijn huwelijksnacht door verteld

aahhhhh ALF MABROUKKKK:sjans:
we hadden er nog vaak over gesproken,, Moge Allah swt jullie een mooi, gezond wondertje geven Incha'Allah

het is echt Babyboom in Nederland Macha'Allah..'
ik zie om mijn heen zeker een 15 tal vrouwen die zwanger zijn:love:

:lol::lol: omg die huwelijksnacht..

Nihad23
26-11-2010, 09:02
Oh dankje wel lieve schat Jah mijn man zit even in de wolken, Ik kan het nog steeds niet geloven ik zie het wel pas als ik hem of haar in mijn armen krijg...

Jah ik heb de beste huwelijksnacht gehad van iedereen hahaha, Niemand overtreft mijn sexy pakje hahahah mocht iemand tips nodig hebben stuur haar door naar mij,

ayalou
26-11-2010, 09:06
hoe ver ben je nu??:o

tufa7e kan vast veel advies gebruiken,, voor haar is t bijna zover dat ze gaat verloven:D

Nihad23
26-11-2010, 09:15
ik ben 16 weken en 4 dagen (4 volle maandjes):o

Hahahah tuf7a gaat verloven echt leuk wollah, Nou mijn advies is een lelijke oude bh opzij zetten en aandoen onder haar bruidsjurk en om niet te vergeten een lelijke oma onderbroek met bloemetjes erop geprint paars en oranje waren mijn kleuren hahahah

wist je dat mijn man dat setje echt nog steeds heeft bewaard hahahah:giechel:

Tufa7e
26-11-2010, 09:25

Heb ik wat gemist??

NIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDD :sjans:

hoe ver ben je nu??:o

tufa7e kan vast veel advies gebruiken,, voor haar is t bijna zover dat ze gaat verloven:D

Hihi,, ik heb daar nieuws over :o
Maar dat mail ik je wel..

Hahahah tuf7a gaat verloven echt leuk wollah, Nou mijn advies is een lelijke oude bh opzij zetten en aandoen onder haar bruidsjurk en om niet te vergeten een lelijke oma onderbroek met bloemetjes erop geprint paars en oranje waren mijn kleuren hahahah

Aaah alf mabrouk met je zwangerschap! :sjans:

ayalou
26-11-2010, 09:33

Macha'Allah,, je hebt dus al een echo gemaakt??
soo schattih hihi

hahahah aan die tips heeft tufa7e tenminste wat..:hihi:

ayalou
26-11-2010, 09:34
Hihi,, ik heb daar nieuws over :o
Maar dat mail ik je wel..

ooohhhh spannend ga meteen mijn mail checken:P

Tufa7e
26-11-2010, 09:39
Verstuurd :o

waso
26-11-2010, 09:46
Ayalou waar ben je nou ik wacht op je

ayalou
26-11-2010, 09:48
Verstuurd :o

ik ook:o

waso
26-11-2010, 09:51
ik ook:o

ik heb berichtje bij babyboom voor je

ayalou
26-11-2010, 09:52
ik heb berichtje bij babyboom voor je

echt Macha'Allah,, kom naar babyboom:sjans:

Nihad23
27-11-2010, 12:44
Halllo tufa7e sorry ik reageer wat traag omdat ik eten moest maken... ik kom oke maar naar babyboom

always112
27-11-2010, 11:21

Welkom terug! & van harte gefeliciteerd :birthday:

waso
27-11-2010, 05:00

Hamdoellillah dat het goed gaat schat ik ben zo blij voor je dat je zwanger bent gefeliciteerd en geniet ervan ik heb de mijne op schoot in zo mooi mashallah .

Sbar met je hormonen je krijgt er wat moois voor terug inshallah komt het bij jouw snel als je vragen hebt kan je me altijd vragen over hoe je mee om kan gaan maar geduld is het beste wat er is

_Noor_
27-11-2010, 06:50
Allf mabrouk met je zwangerschap:birthday: Allah jkemmal bilgair insha'Allah!