PDA

View Full Version : naar nederland ?

La Dunyaa
27-11-2010, 02:16
sallaam beste leden
ik ben er weer

ik zou graag wat informatie willen en meningen horen van anderen
zoals jullie wel zullen weten ben ik van belgie
nu heeft er iemand van nederland mijn hand komen vragen
mijn moeder heeft me gevraagd of ik wil of niet
hij is mashallah een heeeeel goede moslim
praktiseert goed , bid op JUISTE TIJDSTIP , kent de rechten van de vrouw enzo , hij is iemand die de puntjes op de i zet . hij luisterd ook geen muziek , ik trouwens ook niet meer :D
en ik ken hem goed .

maar nu wilt hij dat ik in nederland ga wonen . en hiervoor ben ik wat bang voor
ik heb hier alles , mijn familie , vrienden , school , werk ik ken hier alles , ben hier opgegroeid
en dit maakt het voor mij moeilijk .
Hij woont in hoorn

wat zouden jullie doen in zo'n situatie :confused::confused:

Issam
27-11-2010, 02:50
Als het een goede jongen is en je wilt voor hem gaan, dan moet je je niet laten stoppen door de afstand.

Nederland en Belgie net provincies in grotere landen.

Mohiem volg je hart en doe salaat istikhara en moge allah je helpen inshallah.

Tufa7e
27-11-2010, 04:11
Luister naar je hart schat,, en net zoals Meicro zei,, doe vooral salaat Istikhara,, incha'Allah komt het goed =D

zinazina
27-11-2010, 04:15
Ik zou zeggen welkom to the Netherland meid

La Dunyaa
27-11-2010, 08:46
inshallah en dank jullie wel voor jullie reactie

Ik ga hem overtuigen om naar belgie te verhuizen , en als het dan niet lukt , dan zal ik een keuze gaan moeten maken :S

IMO
16-12-2010, 04:02
laat ons weten hoe en wat
En sterkte met het maken van een beslissing

Rainbow__
16-12-2010, 04:58
Zelf vind ik dat de vrouw in het huis van de man moet intrekken en niet andersom.
Als je echt van hem houd, en samen met hem oud wilt worden, zou ik toch naar nederland komen.
Ga anders eens met hem om tafel, en zeg waarom je liever wilt dat hij naar Belgie komt.
En nederland en belgie is niet ver... 1uur in de auto ofzo maar. In iedergeval, Mag Allah jou inshallah jou de goede keuze lat en maken, en jullie met elkaar blijven, tot de dood jullie scheid.

La Dunyaa
16-12-2010, 10:36
Allereerst dank jullie wel voor jullie wijze advies !!!!xxxxx
ik heb men keuze gemaakt en ik heb JAA gezegt . Eerst heb ik wat met hem gesproken en hem proberen te overtuigen ,maar jah hij wou niet en hij had ook wel gelijk , heeft huis , renovveringen enzo
Dus na aantal weekjes is het er dus positief uitgekomen :D
ik denk dat ik de juiste keuze heb gemaakt .... allah oe allam

Tufa7e
16-12-2010, 10:38
Mabroukkk !!

Incha'Allah ga je het hier gezellig krijgen.

Alvast de hartelijke gelukswensen van mij, en mag Allah soubhana wa ta3ala jullie huwelijk zegenen en het vullen met Zijn Nur en Rahma incha'Allah!

:sjans:

La Dunyaa
16-12-2010, 10:44
Dank je wel schat ...
Niks is nog afgesproken , heb gewoon men ja woord gezegd en sindsdien was het ineens even stil :D
Zoubida ken ik al lang hoor , was hier als eerste hahahaha
Maar toch bedankt , het is lang geleden

La Dunyaa
16-12-2010, 10:45
OOW vergeten

AMIEN AMIEN

miss_21
27-12-2010, 11:42
Allereerst dank jullie wel voor jullie wijze advies !!!!xxxxx
ik heb men keuze gemaakt en ik heb JAA gezegt . Eerst heb ik wat met hem gesproken en hem proberen te overtuigen ,maar jah hij wou niet en hij had ook wel gelijk , heeft huis , renovveringen enzo
Dus na aantal weekjes is het er dus positief uitgekomen :D
ik denk dat ik de juiste keuze heb gemaakt .... allah oe allam

Mabroukk meid, ben echt blij voor je.. Kan het bijna niet geloven dat het zover is?? Wanneer is je grote dag inshallah?