PDA

View Full Version : # Vrouwenblunders!

Tufa7e
30-11-2010, 02:18
Lady's,, heb je een blunder meegemaakt die niet alle mannen hoeven te lezen?
Heb je geen zin om deze in de 'Blundertopic' te zetten,, omdat iedereen daar in kan...?

Plaats 'm dan hier! In de vrouwenblunder-topic :D

[Ideetje van Nihad,, groene puntjes behoren haar toe :o]

Nihad23
30-11-2010, 02:21
hahah heksje bedankt,

Ik zal dan meteen mijn blunder vertellen oke?

Tufa7e
30-11-2010, 02:22
Jaah vertel :banaan:

Nihad23
30-11-2010, 02:29
ik wil het dol graag vertellen, Maar mijn man ligt hier naast me stiekem mee te kijken en het gaat over mijn schoonouderss

Tufa7e
30-11-2010, 02:32
:hihi:

Doe dan maar een andere keer:P

Nihad23
30-11-2010, 02:34
Jah zodra ik gesnurk hoor dan typ ik gauw hahahah:P

Tufa7e
30-11-2010, 02:41
Misschien moet je hem een goede klap op zijn achterhoofd geven:hihi:
DAn gaat hij wel knock out :giechel:

Man van Nihad,, als je dit leest,, niks persoonlijks hoor:o,, ik ben gewoon nieuwsgierig :D

Nihad23
30-11-2010, 02:48
nee joh ik ben niet geweldadig ik laat gewoon een paar scheten en hij gaat wel in de woonkamer tv kijken

hahahahha

Tufa7e
30-11-2010, 02:49
:giechel: Niet geweldadig,, maar wel stinky:hihi:

Nihad23
30-11-2010, 02:52
en het helpt niet hij ligt nog steds naast me en doet net of er niets aan de hand is, hahah

Nee hoor dat was een grapje, :tonguitsteken:

Waarom ben je eigelijk nog wakker??

Tufa7e
30-11-2010, 02:53
Dus hij is weg?:P

Hahaha ik heb geen slaap :hihi:
En wat is jouw excuus?:D

Nihad23
30-11-2010, 03:01
De baby is actief en pest mij graag,

En ik heb last van bandenpijn,

ik heb trouwens jou droge moppen gelezen k eb mijn man liggen dubbel

Tufa7e
30-11-2010, 03:08
Ik lach gister ook plat,, echt sommigen zijn te droog voor woorden:hihi:

Maar aawh,, meskiena,, is en actieve baby :D
Misschien wordt het later wel een 2e Badr Hari :P

Nihad23
30-11-2010, 03:13
Ik hoop niet dat mijn kleine boxen als beroep kiest, Dat zou dan jammer zijn. 9maanden lang tamara, misselijkheid, een hele emotioneel moment, je hele lichaam veranderd, en dan wordt je kind die je dus 9 maanden lang droeg in elkaar getimmerd voor centjes, neee Hij moet op mama lijken en dokter worden :o

Op papa is ook een optie trouwens maar liever op mama :P:P

Tufa7e
30-11-2010, 03:17
Hahahahaa nou incha'Allah zal het dan een hele goede dokter worden:goedzo:

Ewa jah,, misschien wil pappa later zijn zoontje wel op kickbox doen,, en blijkt het een natuurtalent te zijn :P
Wat dan?:P haha

Nihad23
30-11-2010, 03:22
Papa heeft hem niet 9 maanden lang gedragen en eruit gepuft mama wel :tonguitsteken::tonguitsteken:

Nee boxen niet.. echt niet dan zullen we ruzie om krijgen talent of geen talent,

Opzich heeft elke sport wel een na en voordeel, Maar boxen ieder keer weer met een gebroken rib komen noway!! Never ever never

Hij mag wel op karate das lol

Tufa7e
30-11-2010, 03:25
Wel op karate [bakstenen stuk maken met zijn hoofd] maar boxen niet? :hihi:

Misschien badminton?:giechel:

Nihad23
30-11-2010, 03:27
mohiem iets voor zelfverdediging...

Badmintonen in zo een korte gay broekje hahahah dan zet ik hem liever op ballet in een roze jurkje

Nihad23
30-11-2010, 03:56
Hij slaapt!!!

Ik heb ooit wollen sokken gehad van mijn schoonmoeder, En zij heeft hetzelfde
En een keer was ik bij mijn schoonouders maar ik was toen zo misselijk dat ik ieder x naar de wc ging, En op een gegeven moment ga ik naar de plee en vervolgens mijn handen wassen in de keuken, toen ik de keuken uitkwam zag ik het licht branden in de wc,
Dacht dat ik het vergeten was dus ik zo lopen naar de wc doe de deur open en zie ik mijn schoonvader op de wcpot met zijn broek omlaag le3bia omhoog en hij was NIET aan het plassen:hadj:,EN IK HEB IETS GEZIEN WAT IK NOOIT WILDE ZIEN!!! hij keek naar de grond en zag alleen mijn sokken .. Volgens hem was het zijn vrouw die die deur toen opeen deed, maar hij weet niet dat ik gezien heb wat ik nooooooooooooooooit mocht zien!!!! ik deed de deur zo snel dicht werd rood als een tomaat, Ik rennen naar de woonkamer zit naast mijn man trek die sokken uit en doe net of ik nooit op was gestaan,

Later die week zegt mijn schoonmoeder lachend en snikkie hahah ik weet dat jij de wcdeur open deed, en ik schaamde me zo diep dat ik echt een week of twee mijn schoonvader niet wilde zien:boos:

Dat was mijn blunder die ik niet kwijt kon aan mijn man, hey schat ik heb de ... van je pa gezien perongeluk hoor!!:P

Tufa7e
30-11-2010, 04:03
:lol::lol::lol:OMG,, OMG,, aahahahahahahahaha
Ya ilahi,, ik ga stuk ahahahaha :giechel:

Meskiena,, dat moet echt een traumatische ervaring zijn geweest:giechel:

Ahahahahaha,, ya ilahi,, ik kom niet meer bij:giechel:

Nihad23
30-11-2010, 04:11
Jah tuurlijk eerst ging ik elke dag naar mijn schoonouders, maar nu niet zo vaak hoor

Dit is zeker een trauma ik zie ieder keer als ik mijn ogen sluit de **** van mijn schoonpapa:hadj: ik durf hem niet eens aan te kijken joh

Tufa7e
30-11-2010, 04:13
Pffft meskiena.. erg:hihi:

Wejoow,, ahahahaha,, sorry,, maar aahahahaha,, pffttt
haha...

Nihadje,,, ik ga slapen schat:sjans:
Tot morgen incha'Allah en mogen de engelen over je waken incha'Allah:sjans:

Nihad23
30-11-2010, 04:16
slaap lekker

en jah blunders zijn er om te lachen hé

tot morgen inshallah

ayalou
30-11-2010, 11:49
Hij slaapt!!!

En een keer was ik bij mijn schoonouders maar ik was toen zo misselijk dat ik ieder x naar de wc ging, En op een gegeven moment ga ik naar de plee en vervolgens mijn handen wassen in de keuken, toen ik de keuken uitkwam zag ik het licht branden in de wc,
Dacht dat ik het vergeten was dus ik zo lopen naar de wc doe de deur open en zie ik mijn schoonvader op de wcpot met zijn broek omlaag le3bia omhoog en hij was NIET aan het plassen:hadj:,EN IK HEB IETS GEZIEN WAT IK NOOIT WILDE ZIEN!!! hij keek naar de grond en zag alleen mijn sokken .. Volgens hem was het zijn vrouw die die deur toen opeen deed, maar hij weet niet dat ik gezien heb wat ik nooooooooooooooooit mocht zien!!!! ik deed de deur zo snel dicht werd rood als een tomaat, Ik rennen naar de woonkamer zit naast mijn man trek die sokken uit en doe net of ik nooit op was gestaan,

Later die week zegt mijn schoonmoeder lachend en snikkie hahah ik weet dat jij de wcdeur open deed, en ik schaamde me zo diep dat ik echt een week of twee mijn schoonvader niet wilde zien:boos:

Dat was mijn blunder die ik niet kwijt kon aan mijn man, hey schat ik heb de ... van je pa gezien perongeluk hoor!!:P

:lol::lol::lol:

omg ik wil je echt mijn mening geven,, maar dat kan ik echt niet hier op t forum doen:giechel::giechel::giechel:

lmohiem,, welkom terug wehe,, eindelijk weer wat leven hier op zoubida:hihi:

Nihad23
30-11-2010, 04:31
omg ik wil je echt mijn mening geven,, maar dat kan ik echt niet hier op t forum doen

lmohiem,, welkom terug wehe,, eindelijk weer wat leven hier op zoubida

dankje wel en je mag je commentaar zeggen, erger dan dat bestaat niet hoor

waso
30-11-2010, 06:07
De baby is actief en pest mij graag,

En ik heb last van bandenpijn,

ik heb trouwens jou droge moppen gelezen k eb mijn man liggen dubbel

klinkt mooi ik ga dat nu missen geniet ervan die van mij ligt nu op schoot maar heb ook genoten van de zwangerschap

Nihad23
30-11-2010, 06:16
klinkt mooi ik ga dat nu missen geniet ervan die van mij ligt nu op schoot maar heb ook genoten van de zwangerschap

Jah ik geniet er met volle teugen van, Alleen soms kan ik echt geen oog dicht doen omdat ik vanzelf al geen diepe slaap heb, en dan de baby die mij graag pest

Hahahah ik heb nu al zijn eigenschappen verdeeld onder ons ik en mijn man,
Hij pest net als zijn moeder ikke dus,
en is KOPPIG net als zijn vader, mijn man dus :P:P

waso
30-11-2010, 06:18
Jah ik geniet er met volle teugen van, Alleen soms kan ik echt geen oog dicht doen omdat ik vanzelf al geen diepe slaap heb, en dan de baby die mij graag pest

Hahahah ik heb nu al zijn eigenschappen verdeeld onder ons ik en mijn man,
Hij pest net als zijn moeder ikke dus,
en is KOPPIG net als zijn vader, mijn man dus :P:P

klopt die van mij was ook druk als ik sliep maakte hij me vaak wakker snachts weet je al wat het word

Tufa7e
30-11-2010, 06:18
Ahahahaah :P

Nihad23
30-11-2010, 06:26
Nee lieve schat ik weet niet wat het word.
Mijn schoonmoeder en mijn man proberen mij over te halen om het te weten,
Ik zo tegen mijn schoonmoeder jij hebt er 10 op de wereld gezet jou tijd is voorbij :tonguitsteken::tonguitsteken:

Maar ik blijf bij mijn standpunt!! Ik wil het pas weten als hij of zij en wordt
geboren wordt

en Tufa7a inshallah is het zover bij jou voor je het weet !!!

Tufa7e
30-11-2010, 06:26
Incha'Allah :bloooss:

waso
30-11-2010, 06:29
Nee lieve schat ik weet niet wat het word.
Mijn schoonmoeder en mijn man proberen mij over te halen om het te weten,
Ik zo tegen mijn schoonmoeder jij hebt er 10 op de wereld gezet jou tijd is voorbij :tonguitsteken::tonguitsteken:

Maar ik blijf bij mijn standpunt!! Ik wil het pas weten als hij of zij en wordt
geboren wordt

en Tufa7a inshallah is het zover bij jou voor je het weet !!!

is beter ik wist het ook niet zo houden ook
als het maar gezond is inshallah

Nihad23
30-11-2010, 06:33
Tufa7e Inshallah,

En waso mijn moeder die wilde het ook niet zou geen fijne veraasing zijn..

Maar mijn zeurt elke avond gewoon, Dus heb ik de verloskunde gebeld en gezegt dat het vast staat dat we niets willen weten en dat mijn man twijfeld gewoon

soms is liegen toegestaan :P

Nihad23
30-11-2010, 06:34
Sorry dames, Ik ga ervandooor wee met sneeuw in het park spelen een beetje frisse lucht halen,

tot gauw inshallah (k)

waso
30-11-2010, 06:35
mijn man zeurde ook maar ik hield het zo want mijn besluit stond ook vast tot het geboren is
ook met kleding had ik alles creme gehaald kan beide aan

Nihad23
01-12-2010, 01:07
mijn man zeurde ook maar ik hield het zo want mijn besluit stond ook vast tot het geboren is
ook met kleding had ik alles creme gehaald kan beide aan

Jah precies, Ik heb liever dat ik het niet weet, Want er kan nog van alles gebeuren.... Kan wel over mijn miskraamtijd heen zijn, Maar er kan echt weer van alles gebeuren

Nog 5 maandjes en dan is het zo ver dan mag hij wel als eerst weten wat het is :P

_Noor_
01-12-2010, 02:19
Hij slaapt!!!

Omg!!! :eek: :eek: :eek: Die is echt erggggggggggggggggg! Ik zou mijn schoonpa nooit meer in de ogen durven aankijken:hihi:

_Noor_
01-12-2010, 02:20
:lol::lol::lol:

omg ik wil je echt mijn mening geven,, maar dat kan ik echt niet hier op t forum doen:giechel::giechel::giechel:

lmohiem,, welkom terug wehe,, eindelijk weer wat leven hier op zoubida:hihi:

:roll:

:ego:

ayalou
01-12-2010, 04:11
:roll:

:ego:

wat is er schat?? heb je last van je nek?
je oogjes doen ook al zo raar....

_Noor_
01-12-2010, 07:40
wat is er schat?? heb je last van je nek?
je oogjes doen ook al zo raar....

Dus alle tijd die ik in jou gestoken had was nep:jammer:?

always112
01-12-2010, 08:20
Ach!

ayalou
02-12-2010, 11:46
Dus alle tijd die ik in jou gestoken had was nep:jammer:?

jij bent mijn schatje zonder jou was dwvdmv dood:o
als t zo doorgaat kan ik afscheid nemen van onzinhoekje en gezellig hier komen babbelen:D

_Noor_
02-12-2010, 11:48
jij bent mijn schatje zonder jou was dwvdmv dood:o
als t zo doorgaat kan ik afscheid nemen van onzinhoekje en gezellig hier komen babbelen:D

:hoera: :hoera: :hoera:

Fijn om te horen, insgelijks:kusje:

ayalou
02-12-2010, 11:49
:banaan: :banaan:

_Noor_
02-12-2010, 11:51
:banaan::banaan::banaan::banaan::banaan::banaan::b anaan:
:banaan::banaan:

Tufa7e
02-02-2011, 01:25
Hij slaapt!!!

:lol::lol: Ya ilahi, wat ging ik stuk die nacht :lol::lol:

X-Meisjj-X
02-02-2011, 01:28
Oh god