PDA

View Full Version : Man opent topic in De wereld van de Marokkaanse vrouw

Amazigh
01-12-2010, 04:44
Wat een :loser:

Vrouwelijke moderator die m'n topic verwijderd krijgt een ipban.

Wat de bedoeling is van dit topic weet ik niet, maar goed.. Reageer maar gewoon over vrouwen.. :)

Carpe Diem
01-12-2010, 06:23
Eigenlijk moet er ook zoiets komen als de wereld van de marokkaanse man

waso
01-12-2010, 08:25
Eigenlijk moet er ook zoiets komen als de wereld van de marokkaanse man

ja waarom staat er niet dan zou wel mooi zijn:)

Tufa7e
01-12-2010, 10:15
Hoi!

Amazigh
01-12-2010, 11:49
Wat een kúttopic is dit

zinazina
01-12-2010, 11:50
Wat een kúttopic is dit

Wat doe jij hier:nut:

Carpe Diem
01-12-2010, 11:51
Wat een kúttopic is dit

jep de wereld van de marokkaanse vrouw is SAAI..we zijn echt niet zo gecompliceerd als dat sommige mannen denken

Amazigh
01-12-2010, 11:58
Wat doe jij hier:nut:

ik verveeeeeeel me :jammer:

zinazina
01-12-2010, 11:59
ik verveeeeeeel me :jammer:

Zullen we ook een vrouw van jou maken:giechel:

Amazigh
02-12-2010, 12:06
Zullen we ook een vrouw van jou maken:giechel:

La shokran, ik ben blij met m'n mannelijk geslacht :giechel:

zinazina
02-12-2010, 12:08
La shokran, ik ben blij met m'n mannelijk geslacht :giechel:

Ok, jammer:boos:

:giechel:

Amazigh
02-12-2010, 12:10
Ok, jammer:boos:

:giechel:

Hoe bevalt het getrouwde leventje mevrouw? :o

zinazina
02-12-2010, 12:14
Hoe bevalt het getrouwde leventje mevrouw? :o

Goed en minder goed ben te vroeg getrouwd vind ik nu :D

Amazigh
02-12-2010, 12:41

Ahh

Ik wil ook redelijk vroeg het huwelijksbootje instappen..
In welk opzicht te vroeg dan?
had je nog meer willen genieten van het leven zonder verplichtingen aan een man?

zinazina
02-12-2010, 01:16
Ahh

Ik wil ook redelijk vroeg het huwelijksbootje instappen..
In welk opzicht te vroeg dan?
had je nog meer willen genieten van het leven zonder verplichtingen aan een man?

Merk in vele opzichten dat ik nog niet helemaal klaar voor ben en mis mijn familie heel erg. De verplichten en hij wil snel een gezinnetje stichten ik ben daar nog lang niet klaar voor bijvoorbeeld.

Ik had beter pas op mijn 22 kunnen trouwen inplaats van 20 vind ik nu, maar misschien went het wel.

Amazigh
02-12-2010, 01:33
Merk in vele opzichten dat ik nog niet helemaal klaar voor ben en mis mijn familie heel erg. De verplichten en hij wil snel een gezinnetje stichten ik ben daar nog lang niet klaar voor bijvoorbeeld.

Ik had beter pas op mijn 22 kunnen trouwen inplaats van 20 vind ik nu, maar misschien went het wel.

Khair insha'allah.

Heb je geen spijt van de man waarmee je bent getrouwd?

Je leert iemand immers pas echt kennen wanneer je onder één dak woont.

zinazina
02-12-2010, 01:40
Khair insha'allah.

Heb je geen spijt van de man waarmee je bent getrouwd?

Je leert iemand immers pas echt kennen wanneer je onder één dak woont.

Nee is echt een super toffe mannetje kom gelukkig niks te kort en alles was ik wil krijg ik.

Ik merk bv dat ik graag vaak bij mij familie wil zijn en hij dat niet leuk vindt. Hij wilt dat ik thuis wat vaker thuis ben. Ik zei het hem nog voor we trouwde zie onze trouwen nu alleen als zo iets van we zijn halal van elkaar, maar ik ben nog niet klaar voor om een echt getrouwde vrouw te zijn. Alleen hij wil steeds de mannetje gaan spelen en dat lukt hem niet bij me:hihi:

Amazigh
02-12-2010, 01:48
Nee is echt een super toffe mannetje kom gelukkig niks te kort en alles was ik wil krijg ik.

Ik merk bv dat ik graag vaak bij mij familie wil zijn en hij dat niet leuk vindt. Hij wilt dat ik thuis wat vaker thuis ben. Ik zei het hem nog voor we trouwde zie onze trouwen nu alleen als zo iets van we zijn halal van elkaar, maar ik ben nog niet klaar voor om een echt getrouwde vrouw te zijn. Alleen hij wil steeds de mannetje gaan spelen en dat lukt hem niet bij me:hihi:

jammer voor hem :giechel:
Jouw familie moet je noooooit verwaarlozen..

_Noor_
02-12-2010, 11:22

Later pluk je er de vruchten van inshaAllah. Jong moeder zijn is echt :love: In het begin is het gewoon heel erg wennen, het rekening houden met elkaar enzovoorts, het eerste jaar is gewoon moeilijk. Zelf ben ik ook jong getrouwd en heb er eerlijk gezegd geen spijt van, maar ik zeg wel eerlijk dat als ik het over mocht doen dan had ik toch een beetje gewacht.

Wat betreft je man die het niet zo leuk vindt dat je vaak bij je familie zit, jij bent toch niet zo een vrouw die elke dag bij haar moeder zit, zijn eten niet klaar maakt als hij thuis komt van werk etc? Of werk je zelf ook?:o

ayalou
02-12-2010, 02:34

Ik las ergens dat je alleen t weekend naar je ouders gaat,, nou dat is echt normaal hoor.. Je mannetje moet daar gewoon begrip voor hebben.
Wel is het heel belangerijk dat je je huisje netjes achterlaat en als hij niet meegaat naar je ouders je ook wat te eten voor m hebt gemaakt..
Maar tegenwoordig koken de mannen ook wel voor hunzelf als vrouwtje weg is, hoop dat jou mannetje ook zo is..
Als je er nu niet klaar voor bent op 20 jarige leeftijd, dan zal je het nooit zijn,, maar denk wel dat jij er klaar voor bent maar dat je heel erg mioet wennen wat meer dan normaal is schat..

Jou mannetje wil jou laten weten dat hij de broek aan heeft in huis en dat is goed:o
want las ergens dat je zei vrouwenpower:giechel::giechel: hahaha dat ga je niet van hem winnen,, jullie moeten elkaars gelijken zijn..en elkaars tekortkomingen accepteren..
komt echt wel goed met jou hoor,, volgens mij houden jullie erg veel van elkaar:D

Moge Allah swt jullie huwelijk zegenen Incha'Allah:sjans:

_Noor_
02-12-2010, 02:58
Ik las ergens dat je alleen t weekend naar je ouders gaat,, nou dat is echt normaal hoor.. Je mannetje moet daar gewoon begrip voor hebben.
Wel is het heel belangerijk dat je je huisje netjes achterlaat en als hij niet meegaat naar je ouders je ook wat te eten voor m hebt gemaakt..
Maar tegenwoordig koken de mannen ook wel voor hunzelf als vrouwtje weg is, hoop dat jou mannetje ook zo is..
Als je er nu niet klaar voor bent op 20 jarige leeftijd, dan zal je het nooit zijn,, maar denk wel dat jij er klaar voor bent maar dat je heel erg mioet wennen wat meer dan normaal is schat..

Jou mannetje wil jou laten weten dat hij de broek aan heeft in huis en dat is goed:o
want las ergens dat je zei vrouwenpower:giechel::giechel: hahaha dat ga je niet van hem winnen,, jullie moeten elkaars gelijken zijn..en elkaars tekortkomingen accepteren..
komt echt wel goed met jou hoor,, volgens mij houden jullie erg veel van elkaar:D

Moge Allah swt jullie huwelijk zegenen Incha'Allah:sjans:

Ameen to that!! Goed verwoord:goedzo:

ayalou
02-12-2010, 03:01
Ameen to that!! Goed verwoord:goedzo:

shokran azine:sjans:
ik hoop dat ze je vraagjes gaat beantwoorden, ben ook erg benieuwd:o

_Noor_
02-12-2010, 03:10
shokran azine:sjans:
ik hoop dat ze je vraagjes gaat beantwoorden, ben ook erg benieuwd:o

Precies, ik ga standaard ook in het weekend naar mijn ouders, vind dat ook meer dan normaal, maar kan best begrijpen dat als een vrouw elke dag bij haar ouders is en haar eigen huishouden verwaarloosd dat de man dat dan niet aanmoedigd.:o

ayalou
02-12-2010, 03:20
Helaas ken ik een stelletje bij mij in de buurt die om deze rede uit elkaar zijn...ze geeft t ook toe,, ze kookt thuis en neemt al t eten naar haar moeder en zegt dan tegen haar man kom bij mijn ma eten,, nou daar heeft hij geen zin in....als hij uit zijn werk komt wil hij gewoon lekker in zijn huisje(rustig) zitten en tv kijken ofzo..
Hij zegt ook tegen haar ik werk voor mijn gezin en niet voor jou ouders want hij vond t ook niet leuk dat ze ELKE dag voor haar ouders kookte met zijn eten..(haar moeder is niet ziek ofzo,, Hamdoulillaah haar gezondheid is goed)

best jammer:jammer::jammer:

_Noor_
02-12-2010, 03:23
Helaas ken ik een stelletje bij mij in de buurt die om deze rede uit elkaar zijn...ze geeft t ook toe,, ze kookt thuis en neemt al t eten naar haar moeder en zegt dan tegen haar man kom bij mijn ma eten,, nou daar heeft hij geen zin in....als hij uit zijn werk komt wil hij gewoon lekker in zijn huisje(rustig) zitten en tv kijken ofzo..
Hij zegt ook tegen haar ik werk voor mijn gezin en niet voor jou ouders want hij vond t ook niet leuk dat ze ELKE dag voor haar ouders kookte met zijn eten..(haar moeder is niet ziek ofzo,, Hamdoulillaah haar gezondheid is goed)

best jammer:jammer::jammer:

Ik hoor vaak dat door deze redenen mensen scheidden en dan ligt de fout toch echt bij de vrouw vind ik zelf. Héél jammer.:jammer:

_Noor_
02-12-2010, 03:24
Ps: Check je hoekje:kusje:

ayalou
02-12-2010, 11:37
Ps: Check je hoekje:kusje:

jij ook :sjans:

Amazigh
02-12-2010, 11:40
is m'n topic toch nog ergens goed voor geweest :giechel:

ayalou
02-12-2010, 11:41
is m'n topic toch nog ergens goed voor geweest :giechel:

vertel eens,, waar is ie goed voor geweest?:D

Amazigh
03-12-2010, 10:53
:kweetnie:

ayalou
03-12-2010, 10:55
:kweetnie:

ik weet wel wat je bedoelt hoor:hihi:

:o

Amazigh
03-12-2010, 11:08
ik weet wel wat je bedoelt hoor:hihi:

:o

:tonguitsteken:

ayalou
03-12-2010, 11:11
:tonguitsteken:

:hihi::hihi::hihi:

ewa jij wou toch lekker babbelen in een vrouwen topic:giechel::giechel:
ik maak t je gewoon gezellig hoor, maar blijkbaar vind jij t niet gezellig:jammer:

Amazigh
03-12-2010, 11:15
:hihi::hihi::hihi:

ewa jij wou toch lekker babbelen in een vrouwen topic:giechel::giechel:
ik maak t je gewoon gezellig hoor, maar blijkbaar vind jij t niet gezellig:jammer:

:giechel::giechel:

Sneeuwt het bij jullie ook al zo lang vandaag?
Alles is wit hier..

Ik weet niet waar jij zit.. :P

ayalou
03-12-2010, 11:20
:giechel::giechel:

Sneeuwt het bij jullie ook al zo lang vandaag?
Alles is wit hier..

Ik weet niet waar jij zit.. :P

het heeft hier hele middag gesneeuwd,, echt hele mooie dikke vlokken.'
als er morgen genoeg ligt, dan gaan we sneeuwpop maken:hihi:

Denhaag,,,mooie stad achter de duinen:love:

Amazigh
03-12-2010, 11:21
het heeft hier hele middag gesneeuwd,, echt hele mooie dikke vlokken.'
als er morgen genoeg ligt, dan gaan we sneeuwpop maken:hihi:

Denhaag,,,mooie stad achter de duinen:love:

The hague :giechel:

ayalou