PDA

View Full Version : alles over kinderen..

ayalou
02-12-2010, 11:01
Aangezien we best een aantal mama´s(in spé)hebben op t forum kunnen we hier lekker babbelen over onze kindjes..

vertel hier hoe stout jou kindje zich heeft gedragen..
vraag hier om advies misschien kunnen we mekaar helpen..

voeding, kleding, gedrag,, alles wat met kinderen te maken heeft kan je hier vragen of plaatsen:o

_Noor_
02-12-2010, 11:03
Leuke topic:nijn:

Tufa7e
02-12-2010, 11:03
Mogen verhaaltjes over neefjes/nichtjes ook?:D

ayalou
02-12-2010, 11:05
Mogen verhaaltjes over neefjes/nichtjes ook?:D

dat zijn toch ook kinderen?:confused:

natuurlijk we willen alles weten:hihi:

ayalou
02-12-2010, 11:06
Leuke topic:nijn:

ja hea??:o

Tufa7e
02-12-2010, 11:06
Oke,, dan typ ik morgen alle verhaaltjes die ik van hen heb [inc. verhaaltjes over mezelf als kleine tufa7e :hihi: ]

ayalou
02-12-2010, 11:16
Oke,, dan typ ik morgen alle verhaaltjes die ik van hen heb [inc. verhaaltjes over mezelf als kleine tufa7e :hihi: ]

heel leuk ben erg benieuwd,, hier be3de een klein verhaaltje van mijn monstertjes.

ongeveer een maand geleden gebeurt...
ik was lekker druk in de kleuken bezig met eten voor te bereiden.
De jongens waren al een tijdje zoet aan t spelen(te zoet), op een gegeven moment ging ik even kijken wat ze aan t doen waren....omg ik schrok me dood:eek::eek::eek::eek::eek:
de 2 oudste stonden met grote ogen naar me te kijken en 1 van hen had zijn handjes achter zijn rug verstopt... ik zeg zo van wat hebben jullie gedaan??
Ze schudden beide hun hoofdje van niks, ik zeg laat zien wat je achter je rug hebt verstopt....dus hij laat me een perforator zien(die hadden ze stiekem van mijn buro gepakt)
Duss ik meteen op onderzoek uit,, tot mijn grote verbazing en verdriet hadden ze alle onderkant van de lamellen geperforeerd:eek::eek::eek:

Ayemma ik kon ze wel afmaken,, die bengels....voor ik t door had waren ze alle drie al verstopt onder t bed(en daar hebben ze de rest van de middag gezeten:hihi:)

_Noor_
02-12-2010, 11:23
Zoooooooooo liefffffff stout!:haha:!:love:

ayalou
03-12-2010, 02:49
Zoooooooooo liefffffff stout!:haha:!:love:

nou dat liefffff mocht je wel weg laten hoor:hihi:

_Noor_
03-12-2010, 02:53
nou dat liefffff mocht je wel weg laten hoor:hihi:

De mijne heeft een keer de hele slaapkamer geverfd met niveacreme, hoe vindt je die:moe:? Inclusief haar zelf:moe:

ayalou
03-12-2010, 03:00
:lol::lol:

dat doet me meteen denken aan 2 jaar geleden...mijn oudste had porbo door de hele woonkamer leeg geschud:nut:

Hij zat ook helemaal onder t wit,, ik kon niks anders doen dan keihard lachen..:giechel:

ik weet zeker dat jou dochtertje er ook super schattig uit zag:lol:

_Noor_
03-12-2010, 03:02

dat doet me meteen denken aan 2 jaar geleden...mijn oudste had porbo door de hele woonkamer leeg geschud:nut:

Hij zat ook helemaal onder t wit,, ik kon niks anders doen dan keihard lachen..:giechel:

ik weet zeker dat jou dochtertje er ook super schattig uit zag:lol:
Ik werd para, die nivea creme is zo dik:sad: Maar toen ik dat schuldige gezichtje zag moest ik me echt inhouden, ze leek net een spookje:giechel: Ik heb haar eerst streng toe gesproken dat ze dat soort dingen niet meer mag doen, daarna naar de badkamer gebracht en achter de deur gelachen in mezelf en toen kwam ik weer tevoorschijn met een strenge gezicht:gniffel:

ayalou
03-12-2010, 03:12
Ik werd para, die nivea creme is zo dik:sad: Maar toen ik dat schuldige gezichtje zag moest ik me echt inhouden, ze leek net een spookje:giechel: Ik heb haar eerst streng toe gesproken dat ze dat soort dingen niet meer mag doen, daarna naar de badkamer gebracht en achter de deur gelachen in mezelf en toen kwam ik weer tevoorschijn met een strenge gezicht:gniffel:

de ideale mama:love:
hahaah kleine spookjes zijn schattig:hihi:

nee ik hield t echt niet meer,, dat strenge aanspreken kwam veel later pas..na een hoop foto's te hebben genomen:giechel:

Tufa7e
03-12-2010, 03:16
Ik heb een periode gehad (toen was ik 5)
waren we op vakantie in marokko, en ik & mijn moeder waren altijd als eerste wakker...
ewa ik had de neiging altijd om, als mijn moeder dan rodho ging doen in de douche, spullen uit het raam naar beneden te gooien...

ik heb van alles naar beneden gegooid zoals riemen, bestek, en 4 rechterslippers (de linker liet ik allemaal liggen in de douche :lachen: ) waarom weet ik niet xD

maar mohiem, mijn opa, allah ie rahmou, had altijd zo'n witte hoedje op
en ik probeerde altijd de kamer van mijn oma en opa binnen te komen om die hoedje te pakken.. :blozen:
maar het lukte me nooit mijn opa had me altijd door
op een dag is het me gelukt en heb ik zijn hoedje te pakken kunnen krijgen
toen gooide ik die ook uit het raam... :grinniken:
en toen mijn opa zijn hoedje wilde zoeken, kon hij die niet vinden, dus iedereen ging meehelpen met zoeken

toen vroeg mijn moeder of ik die hoedje gezien had, en toen begon ik (volgens mijn moeder dan), op 1 been izjen rare dansje te doen en zong ik in het arabisch: tarboush dbalhadj de3 sheffar, tarboush dbalhadj de3 sheffar *
de hoed van opa is door een dief gejat, de hoed van opa is door een dief gejat
en sinds die dag hebben we shebak* voor het raam
*soort van tralies/ hekwerk

Carpe Diem
03-12-2010, 05:06

Faith en Ayalou jullie kinderen zijn gewoon doodlachen:lol::lol:
Tufa7e als ik je opa was had ik jou uit het raam gegooit:hihi:

wij gingen vroeger in marokko altijd naar de moskee schoenen stelen en ruilen..
weet je hoe hilarisch het was als die opoes dan uit de moskee kwamen op zoek naar hun schoenen:hihi::hihi:

always112
03-12-2010, 07:06
:hihi:

Tufa7e
04-12-2010, 01:37

weet je hoe hilarisch het was als die opoes dan uit de moskee kwamen op zoek naar hun schoenen:hihi::hihi:
Er zit shebbaq voor het raam,, kan niet:hihi:

_Noor_
04-12-2010, 05:04
Ik heb een periode gehad (toen was ik 5)
waren we op vakantie in marokko, en ik & mijn moeder waren altijd als eerste wakker...
ewa ik had de neiging altijd om, als mijn moeder dan rodho ging doen in de douche, spullen uit het raam naar beneden te gooien...

ik heb van alles naar beneden gegooid zoals riemen, bestek, en 4 rechterslippers (de linker liet ik allemaal liggen in de douche :lachen: ) waarom weet ik niet xD

maar mohiem, mijn opa, allah ie rahmou, had altijd zo'n witte hoedje op
en ik probeerde altijd de kamer van mijn oma en opa binnen te komen om die hoedje te pakken.. :blozen:
maar het lukte me nooit mijn opa had me altijd door
op een dag is het me gelukt en heb ik zijn hoedje te pakken kunnen krijgen
toen gooide ik die ook uit het raam... :grinniken:
en toen mijn opa zijn hoedje wilde zoeken, kon hij die niet vinden, dus iedereen ging meehelpen met zoeken

toen vroeg mijn moeder of ik die hoedje gezien had, en toen begon ik (volgens mijn moeder dan), op 1 been izjen rare dansje te doen en zong ik in het arabisch: tarboush dbalhadj de3 sheffar, tarboush dbalhadj de3 sheffar *
de hoed van opa is door een dief gejat, de hoed van opa is door een dief gejat
en sinds die dag hebben we shebak* voor het raam
*soort van tralies/ hekwerk

:haha:!

_Noor_
04-12-2010, 05:05
de ideale mama:love:
hahaah kleine spookjes zijn schattig:hihi:

nee ik hield t echt niet meer,, dat strenge aanspreken kwam veel later pas..na een hoop foto's te hebben genomen:giechel:

Ik denk dan echtttt niet aan foto's maar aan hoe ik al die vetvlekken weg krijg:sad:

always112
04-12-2010, 05:08

ayalou
26-12-2010, 09:29
kennen jullie die stoute kindjes die uit de chocopasta pot eten??

omg help me ik heb zo'n rat in huis:maf:

Carpe Diem
26-12-2010, 09:30
:lol::lol::lol::lol:

verstoppen die handel

ayalou
26-12-2010, 09:31

sooo wat zou ik jou graag willen terugpakken ..
ooit zijn mijn lievelings schoenen uit de moskee gestolen en ik moest terug naar huis met die grote mannen slippers waar ze wodo mee doen:boos:

ayalou
26-12-2010, 09:33

verstoppen die handel

ik verstop helemaal boven op de keukenkast walakien...hij pakt stoel klimt op de aanrecht...zet een speelgoeddoos neer en klimt daar weer op:maf: en dan heeft ie m..
dat doet ie alleen als ik bezig ben....en soms vergeet ik t te verstoppen:huilen:

Carpe Diem
26-12-2010, 09:33
sooo wat zou ik jou graag willen terugpakken ..
ooit zijn mijn lievelings schoenen uit de moskee gestolen en ik moest terug naar huis met die grote mannen slippers waar ze wodo mee doen:boos:

:lol::lol::lol::lol::lol:

Nee ik steelde alleen maar mannen schoenen:gniffel:

Carpe Diem
26-12-2010, 09:34
ik verstop helemaal boven op de keukenkast walakien...hij pakt stoel klimt op de aanrecht...zet een speelgoeddoos neer en klimt daar weer op:maf: en dan heeft ie m..
dat doet ie alleen als ik bezig ben....en soms vergeet ik t te verstoppen:huilen:

dat is gewoon doodlachen wuahahahhahahaha:lol:

helpt treintje afpakken niet:gniffel:

ayalou
26-12-2010, 09:36

Nee ik steelde alleen maar mannen schoenen:gniffel:

yeh manwijf hahaha ging je ze verkopen ofzo:lol:

ayalou
26-12-2010, 09:38

dat is gewoon doodlachen wuahahahhahahaha:lol:

helpt treintje afpakken niet:gniffel:

zijn buikje gaat voor:haha:
dit is die van 3 jaar,, erg koppig en denkt ewa safi zie mijn trein een uur niet..be3de ik heb lekker gesnoept:hihi:

Carpe Diem
26-12-2010, 09:40

yeh manwijf hahaha ging je ze verkopen ofzo:lol:

ewa ja moest mn ooms en neven ook een cadeau geven:gniffel:
nee we verstopten ze altijd en wanneer ze uit de moskee kwamen gingen we eerst nog genieten van alle chaos en toen pas terug geven(terug gooien want we waren bang:hihi:)

Carpe Diem
26-12-2010, 09:42
zijn buikje gaat voor:haha:
dit is die van 3 jaar,, erg koppig en denkt ewa safi zie mijn trein een uur niet..be3de ik heb lekker gesnoept:hihi:

3 jaar en nu al zulke kunstjes..ik moet meteenn denken aan die jochie van home alone:hihi:
buikje voor speelgoed..een echte mocro:gniffel:

ayalou
26-12-2010, 09:43

ewa ja moest mn ooms en neven ook een cadeau geven:gniffel:
nee we verstopten ze altijd en wanneer ze uit de moskee kwamen gingen we eerst nog genieten van alle chaos en toen pas terug geven(terug gooien want we waren bang:hihi:)

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Wallah dat lijkt me echt kapot lachen..:haha:
wij konden dat echt niet maken,, mijn pa was niet weg te slaan uit die moskee..

ayalou
26-12-2010, 09:45

3 jaar en nu al zulke kunstjes..ik moet meteenn denken aan die jochie van home alone:hihi:
buikje voor speelgoed..een echte mocro:gniffel:

:lol::lol::lol:

ben nu home alone aan t kijken....super grappig..

Ja hij is wel echt een marokaan....zijn lekkerste maaltijd is dan ook echt mamita met batata, tinifien en gizoe...omg en ook le3des...hij eet alsof zijn leven ervan af hangt...echt een mocro dus:maf:

Carpe Diem
26-12-2010, 09:47
:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Wallah dat lijkt me echt kapot lachen..:haha:
wij konden dat echt niet maken,, mijn pa was niet weg te slaan uit die moskee..

Ja serieus..ik zou het zo weer doen
waar wij wonen heb je op elke hoek een moskee..die waar pappie altijd ging vermeden we altijd:hihi:

Carpe Diem
26-12-2010, 09:48

ben nu home alone aan t kijken....super grappig..

Ja hij is wel echt een marokaan....zijn lekkerste maaltijd is dan ook echt mamita met batata, tinifien en gizoe...omg en ook le3des...hij eet alsof zijn leven ervan af hangt...echt een mocro dus:maf:

ja deel 2 is nu bezig
En natuurlijk choco pasta uit de pot:gniffel:
I love le3des..wat eten betreft ben ik ook echt een marokkaan:love:

ayalou
26-12-2010, 09:51

ja deel 2 is nu bezig
En natuurlijk choco pasta uit de pot:gniffel:
I love le3des..wat eten betreft ben ik ook echt een marokkaan:love:

:lol:

ik ben ook wel een echte echte marokaanse eter...hmmm jammie jammie:likje:

Carpe Diem
26-12-2010, 09:52
:lol:

ik ben ook wel een echte echte marokaanse eter...hmmm jammie jammie:likje:

ja en die groene pap(weet de naam niet) oeh das echt heeeeeerlijk..ik kan daar een hele pan van eten en er nog naar verlangen

ayalou
26-12-2010, 09:57
ja en die groene pap(weet de naam niet) oeh das echt heeeeeerlijk..ik kan daar een hele pan van eten en er nog naar verlangen

:lol::lol: groene pap :lol: tamaraQt:likje::likje::likje:
maar die ken ik niet zo lekker maken,, eet het bij mammie:hihi:

jeetje heb trek om te eten:likje:

Carpe Diem
26-12-2010, 10:00
:lol::lol: groene pap :lol: tamaraQt:likje::likje::likje:
maar die ken ik niet zo lekker maken,, eet het bij mammie:hihi:

jeetje heb trek om te eten:likje:

oh ja dat ja:gniffel:

Dat is bijna het enigste wat ik kan maken en net zo lekker is als bij mamma

Bolle:ego:

ayalou
26-12-2010, 10:04
oh ja dat ja:gniffel:

Dat is bijna het enigste wat ik kan maken en net zo lekker is als bij mamma

Bolle:ego:

:lol::lol: wat kook jij dan?? gaan jullie modern elke avond uit eten??:haha:

Net zo bol als jij...amo3eddies:ego:

Carpe Diem
26-12-2010, 10:06
:lol::lol: wat kook jij dan?? gaan jullie modern elke avond uit eten??:haha:

Net zo bol als jij...amo3eddies:ego:

eh doos(je) je moet alles lezen..Dat si bijna het enige wat op mama de eten lijkt en smaakt:hihi:
Uiteten is niet voor bestemd voor sousie's :ego:

Boller dan mij kan gewoon niet..met mn maatje 34 klaar ik iedereen:ego:

ayalou
26-12-2010, 10:13

eh doos(je) je moet alles lezen..Dat si bijna het enige wat op mama de eten lijkt en smaakt:hihi:
Uiteten is niet voor bestemd voor sousie's :ego:

Boller dan mij kan gewoon niet..met mn maatje 34 klaar ik iedereen:ego:

:lol::lol: lees jij eens nog een keer...ik begrijp m nog steeds t zelfde:haha: er zit een EN in de zin
ik weet zeker dat t aan mij ligt...ben walou geconcentreerd:maf:

:lol::lol: gefeliciteerd jij bent boller dan mij:haha: