PDA

View Full Version : vanaf welke leeftijd wil jij kinderen?

zinazina
02-12-2010, 11:30
Mensen ben sinds kort getrouwd, maar heb het gevoel dat het veel te vroeg is voor kinderen.

Ik denk zelf vanaf mijn 25 pas aan kinderen beginnen hoe denken jullie erover?:)

Tufa7e
03-12-2010, 12:11
25+ =d

ayalou
03-12-2010, 02:39
Mensen ben sinds kort getrouwd, maar heb het gevoel dat het veel te vroeg is voor kinderen.

Ik denk zelf vanaf mijn 25 pas aan kinderen beginnen hoe denken jullie erover?:)

ik vind wel dat je be3de de eerste jaar van elkaar moet genieten:o
het leven is zo mooi,, nu kunnen jullie mooie reizen maken(kan ook wel als je kinderen hebt hoor,, maar er is niks mooiers dan jij en hij samen in de eerste jaar)

Maar het is ook zeker heel leuk om jong mama te zijn..
Je moet een hoop opofferen,, als dat ervoor over hebt dan zou ik zeggen..

Bismillah en wacht af of je het geluk hebt dat je een wondertje 9 maanden mag dragen,, want helaas is het niet iedereen gegund om een kindje van Allah swt te krijgen..

Gair Incha'Allah

superyoussra
03-12-2010, 08:54
70+

_Noor_
04-12-2010, 05:12
Wanneer je denkt dat je er zelf klaar voor bent. En dat is nooit.:hihi: Hahaha op een gegeven moment moet je de stap gewoon zelf zetten, maar zolang je echt niet wilt, zou ik het niet doen, jullie moeten er beiden klaar voor zijn. Maar ik vind 25 jaar de ideale leeftijd om Mama te worden.

Rainbow__
16-12-2010, 05:16
ik vind wel dat je be3de de eerste jaar van elkaar moet genieten:o
het leven is zo mooi,, nu kunnen jullie mooie reizen maken(kan ook wel als je kinderen hebt hoor,, maar er is niks mooiers dan jij en hij samen in de eerste jaar)

Maar het is ook zeker heel leuk om jong mama te zijn..
Je moet een hoop opofferen,, als dat ervoor over hebt dan zou ik zeggen..

Bismillah en wacht af of je het geluk hebt dat je een wondertje 9 maanden mag dragen,, want helaas is het niet iedereen gegund om een kindje van Allah swt te krijgen..

Gair Incha'Allah

helemaal mee eens. 24/25 is een goede leeftijd. Niet alleen jij moet er klaar voor zijn, maar jou man ook. geniet van elkaar zolang het nog kan in rust zou ik zeggen

Imaneexx
16-12-2010, 05:28
Zinazina een dikke proficiat van mij!! Het is zo lang geleden, ik heb precies echt veel gemist hier.
Moge Allah je een gezond en gelukkig leven hebben gegeven..

Groetjes