PDA

View Full Version : wouwww,, zonder dollen

ayalou
03-12-2010, 03:27
Het is zo mooi buiten..

Er valt echt enorme dikke sneeuw uit de hemel...echt zo mooi heb ik t nog nooit gezien:love::love:

ayalou
03-12-2010, 03:28
jammer joh dat de jongste slaapt anders ging ik echt wandelingetje maken:love:

_Noor_
03-12-2010, 03:52
:moe:

ayalou
03-12-2010, 03:55
:moe:

nee echt zonder dollen,,, kijk uit de raam...die dikke sneeuw is toch echt prachtig.

vanavond ga ik met de oudste en de buuren een grote sneeuwpop maken voor de deur Incha'Allah:love:
maar ja dan moet er wel lekker vel sneeuw liggen:D

_Noor_
03-12-2010, 04:00
nee echt zonder dollen,,, kijk uit de raam...die dikke sneeuw is toch echt prachtig.

vanavond ga ik met de oudste en de buuren een grote sneeuwpop maken voor de deur Incha'Allah:love:
maar ja dan moet er wel lekker vel sneeuw liggen:D

:moe: Ik ben zeer afhankelijk van de auto, en met dit weer zie ik geen bal:moe:
Mijn tenen voel ik niet meer, mijn neus valt er nog af ala Michael Jackson. Ik maak soms zulke gevaarlijke slipacties met de auto, Allahie 7fed oe safi.:jammer:

Vanavond ga ik op bezoek bij een buurvrouwtje. Dat wordt dus gewoon mijn broek in mijn laarzen, wat ik normaal nooit doe:gniffel:

ayalou
03-12-2010, 04:07
:moe: Ik ben zeer afhankelijk van de auto, en met dit weer zie ik geen bal:moe:
Mijn tenen voel ik niet meer, mijn neus valt er nog af ala Michael Jackson. Ik maak soms zulke gevaarlijke slipacties met de auto, Allahie 7fed oe safi.:jammer:

Vanavond ga ik op bezoek bij een buurvrouwtje. Dat wordt dus gewoon mijn broek in mijn laarzen, wat ik normaal nooit doe:gniffel:

met de auto vind ik t ook wat minder,,

:giechel:Allah i7fed, noem de naam MJ niet,, die is ENG:nut:

oh ja wat je broek betreft,, ik heb besloten om die afschuwelijke UGGs te kopen want ga 6keer per dag naar buiten(schoolgaans kind) dus dan maar lekker warme voetjes:hihi:

Tufa7e
03-12-2010, 04:17
Dat soort sneeuw viel er gisteren in Deventer:hihi:

Vandaag geen sneeuw :hihi:
Alhamdolillah :hihi:

Miss MocrODeLLiiCiiOuss
05-12-2010, 03:00
Jammer, het dooiit weer :(

_Noor_
05-12-2010, 11:55
:banaan:

IMO