PDA

View Full Version : Moppentrommel van Always112

always112
04-12-2010, 03:06
Batterij
Erik zit tijdens een hevig onweer dicht tegen zijn vader aan. Wanneer de donder en bliksem eindelijk ophouden vraagt hij met een bevend stemmetje: "Is de batterij nu leeg?".

Ogenblikjes.
Mama legt jantje de werking van de klok uit. Nadat zij hem alles verteld heeft over de minuten en de uren en hoe de wijzers dan staan vraagt Jantje: "Mama, ik snap alles maar waar staan nou de ogenblikjes?"

Slecht rapport.
Robin komt thuis met een slecht rapport. Vader zegt: "Dit is een pak slaag waard". Inderdaad! "Vind ik ook zegt Robin, kom ik weet wel waar de meeser woont".

Auto.
Voor het eerst in haar leven ziet oma een auto. Rick brengt haar naar de stad en oma ziet dat hij voortdurend zit te schakelen. "Rick", zegt ze na een tijdje. "Hou jij je handen maar aan het stuur, dan roer ik wel in de benzine'.

Tufa7e
04-12-2010, 03:15
Batterij
Erik zit tijdens een hevig onweer dicht tegen zijn vader aan. Wanneer de donder en bliksem eindelijk ophouden vraagt hij met een bevend stemmetje: "Is de batterij nu leeg?".

Ogenblikjes.
Mama legt jantje de werking van de klok uit. Nadat zij hem alles verteld heeft over de minuten en de uren en hoe de wijzers dan staan vraagt Jantje: "Mama, ik snap alles maar waar staan nou de ogenblikjes?"

Slecht rapport.
Robin komt thuis met een slecht rapport. Vader zegt: "Dit is een pak slaag waard". Inderdaad! "Vind ik ook zegt Robij, kom ik weet wel waar de meeser woont".

Auto.Voor het eerst in haar leven ziet oma een auto. Rick brengt haar naar de stad en oma ziet dat hij voortdurend zit te schakelen. "Rick", zegt ze na een tijdje. "Hou jij je handen maar aan het stuur, dan roer ik wel in de benzine'.

:giechel::giechel::giechel:

always112
04-12-2010, 03:23
Dronken
Een dronken gozer stapt in een taxi en valt er met zijn kont aan de andere kant weer uit. Vraagt hij aan de chauffeur: "Zo, dat was snel, hoeveel krijg je van me?"

Eieren.
Ergens in Marokko moesten de mensen met eieren betalen als je met de bus wou. Een man komt binnen met een ei en gaat zitten. Een tweede man ook. Een derde man komt met een kip binnen. Zegt de chauffeur: "Eh Sahbi, waar blijft je ei?"Zegt de man: "A Sahbi, zie je niet? Ik heb abonnement"