PDA

View Full Version : dit is voor alle heren

Safa
06-12-2010, 03:18
een vriendin van mijn vriendin is opzoek naar een leuke jongen.
ik kan heel weinig over haar zeggen dit komt omdat ik haar niet zo geod ken.

maar nu is het zo dat ze graag wil trouwen en maar niet de juiste man kan vinden.
ze heeft mij gevraagd om iemand voor haar te vinden, maar helaas ken ik ook niet veel mannen.

haar eisen zijn niet veel.
natuurlijk een leuke jongen.
als hij maar islamitisch is.

hoe ziet zij eruit.
een leuk, lief meisje.
woonachtig Rotterdam
marokkaans

en jongens dit is serieus!!

ayalou
06-12-2010, 03:43
meen je dity echt serieus??
internet is toch niet zo betrouwbaar??

als je dit echt meent adviseer ik haar om in haar omgeving bekend te maken dat ze graag wil trouwen..
en dat ze niet zomaar iemand huwt die zich een moslim noemt...tegenwoordig noemen de raarste gasten zich moslim zoals deff rimes(miss verkeerd geschreven) en die michael jackson:nut:

Het beste is om elke vrijdag haar salaat in de moskee te verrichten en mocht t daar ter sprake komen dat ze ze dan laat weten dat ze toe is aan trouwen....binnen no time is ze getrouwd als t haar LMEKTEB is..
koulchi bel mekteb,, maar natuurlijk kan ze sebeb doen en dan zou ik het via een moskee zoeken en niet via t internet.

bedoel het niet lelijk hoor maar niet iedereen is te vertrouwen,, klikt t toevallig met iemand via t internet dan kan ze t proberen maar om er speciaal een topic over te openen?? ik weet niet hoor:confused:

Moge Allah swt haar zo snel mogelijk een wald hlal op haar pad laten komen en een gezegend huwelijk tegemoet gaan...Amien

Gair Incha'Allah:)

Nihad23
06-12-2010, 07:28
meen je dity echt serieus??
internet is toch niet zo betrouwbaar??

als je dit echt meent adviseer ik haar om in haar omgeving bekend te maken dat ze graag wil trouwen..
en dat ze niet zomaar iemand huwt die zich een moslim noemt...tegenwoordig noemen de raarste gasten zich moslim zoals deff rimes(miss verkeerd geschreven) en die michael jackson

Het beste is om elke vrijdag haar salaat in de moskee te verrichten en mocht t daar ter sprake komen dat ze ze dan laat weten dat ze toe is aan trouwen....binnen no time is ze getrouwd als t haar LMEKTEB is..
koulchi bel mekteb,, maar natuurlijk kan ze sebeb doen en dan zou ik het via een moskee zoeken en niet via t internet.

bedoel het niet lelijk hoor maar niet iedereen is te vertrouwen,, klikt t toevallig met iemand via t internet dan kan ze t proberen maar om er speciaal een topic over te openen?? ik weet niet hoor

Moge Allah swt haar zo snel mogelijk een wald hlal op haar pad laten komen en een gezegend huwelijk tegemoet gaan...Amien

Gair Incha'Allah

Zelfs dat is volgens mij niet betrouwbaar, Misschien een paar jaar geleden zou alles betrouwbaar zijn geweest zelfs via internet, Denk dat je tegenwoordig heel moeilijk aan een man komt of een vrouw die op één lijn zitten als jij zelf, Moskee of internet of een bruiloft of dergelijke is volgens mijn MENING onbetrouwbaar

Ik hoop dat ze zelf een man tegenkomt zonder viavia of een tussenpersoon,

Safa
07-12-2010, 02:58
Zelfs dat is volgens mij niet betrouwbaar, Misschien een paar jaar geleden zou alles betrouwbaar zijn geweest zelfs via internet, Denk dat je tegenwoordig heel moeilijk aan een man komt of een vrouw die op één lijn zitten als jij zelf, Moskee of internet of een bruiloft of dergelijke is volgens mijn MENING onbetrouwbaar

het klopt wat jullie zeggen, ik heb tegen haar gezegd dat ze op deze manier geen man kan vinden. maar ja ze wilt het toch proberen.

kijk damens het is een lief meisje alleen kan ik het je niet gaganderen.
ik heb het gedaan voor haar mocht ze iemand vinden dan ben ik blij vooor haar zo niet dan heb ik al mijn best gedaan.

ayalou
07-12-2010, 09:58

Iemand die je op een goede plek tegen komt bv de moskee,, weet je dat hij waarschijnlijk goed bezig is....hij gaat niet voor niets naar de moskee..:kweetnie:
Mensen in de moskee kunnen het 1 en ander over hem vertellen als je navraag over hem gaat doen..

Je zegt dat er weinig mensen op 1 lijn zitten!!! Het is ook de bedoeling dat je Lillaah trouwt en niet alleen om zijn mooie smoeltje en haar mooie lichaam.
Als je trouwt om Allah swt dan kan je veel meer van elkaar hebben en elkaars tekortkomingen makkelijk accepteren;)

hoe dan ook... Moge Allah swt haar een goede man schenken:)

ayalou
07-12-2010, 10:00
het klopt wat jullie zeggen, ik heb tegen haar gezegd dat ze op deze manier geen man kan vinden. maar ja ze wilt het toch proberen.

kijk damens het is een lief meisje alleen kan ik het je niet gaganderen.
ik heb het gedaan voor haar mocht ze iemand vinden dan ben ik blij vooor haar zo niet dan heb ik al mijn best gedaan.

Het was toch beter geweest als ze er zelf achter na gaat,, mocht t ooit misgaan heb jij t gedaan:eek::eek:

_Noor_
07-12-2010, 10:04
SobhanAllah, ik zou het dus never nooit op deze manier willen doen. Ik kan me helemaal vinden in Ayalou's reacties, geen woord aan toe te voegen.:(

Carpe Diem
07-12-2010, 10:05
:lol::lol:

oke sorry no offence maar elke vieze randebiel kan hier op internet zeggen ik ben moslim..dus deze zoek actie zal volgens mij echt tot weinig leiden..
Ik hoop niet dat he vriendin wanhopig is (vanwege deze zoek actie) want dan zal ze helaas tevreden zijn met de eerste de beste:jammer:

ayalou
07-12-2010, 10:08
SobhanAllah, ik zou het dus never nooit op deze manier willen doen. Ik kan me helemaal vinden in Ayalou's reacties, geen woord aan toe te voegen.:(

:goedzo:

ayalou
07-12-2010, 10:09
:lol::lol:

oke sorry no offence maar elke vieze randebiel kan hier op internet zeggen ik ben moslim..dus deze zoek actie zal volgens mij echt tot weinig leiden..
Ik hoop niet dat he vriendin wanhopig is (vanwege deze zoek actie) want dan zal ze helaas tevreden zijn met de eerste de beste:jammer:

eerst schrok ik toen ik las,, als hij maar Islamitisch is:eek:
maar dat is echt niet voldoende.:jammer:

Carpe Diem
07-12-2010, 10:12
eerst schrok ik toen ik las,, als hij maar Islamitisch is:eek:
maar dat is echt niet voldoende.:jammer:

nee daarom..het komt echt bij mij over alsof ze zwaar wanhopig is:nut:

ayalou
07-12-2010, 10:15
nee daarom..het komt echt bij mij over alsof ze zwaar wanhopig is:nut:

maar echt serieus,, iedereen wil trouwen,, iedereen zoekt een man,,, iedereen is aan t dagdromen.....echt deze tijd waar we in leven staat in de teken van trouwen en scheiden:jammer:

Soubhana Allah je kan geen gesprek met iemand voeren en het gaat over trouwen..

ja sorry dat ik t zeg maar het moet wel :o

_Noor_
07-12-2010, 10:18
maar echt serieus,, iedereen wil trouwen,, iedereen zoekt een man,,, iedereen is aan t dagdromen.....echt deze tijd waar we in leven staat in de teken van trouwen en scheiden:jammer:

Klopt helemaal. Rond om me heen hoor ik de gekste verhalen, van meiden die gewoon na één maand of twee zijn gescheiden omdat ze toch niet bij elkaar pasten of omdat ze helemaal een verkeerd beeld hadden van elkaar:(

Carpe Diem
07-12-2010, 10:19

nee het klopt echt wat je zegt..
iedereen trouwt:eek:
Ik heb 2 nichten van 18 en 19 en die gaan binnekort gewoon trouwen..en als ik ze vraag waarom zo jong zeggen ze ik hou van hem en als het niet werkt dan is scheiden makkelijk gedaan:eek:

iedereen denkt er zo makkelijk over terwijl het iets moeilijks is..je gaat je leven delen met iemand..je hebt meer verantwoordelijkheden..het is echt niet alleen rozengeur en manenschijn

_Noor_
07-12-2010, 10:21
Ik heb 2 nichten van 18 en 19 en die gaan binnekort gewoon trouwen..en als ik ze vraag waarom zo jong zeggen ze ik hou van hem en als het niet werkt dan is scheiden makkelijk gedaan:eek:

iedereen denkt er zo makkelijk over terwijl het iets moeilijks is..je gaat je leven delen met iemand..je hebt meer verantwoordelijkheden..het is echt niet alleen rozengeur en manenschijn

Oefff, dat meen je niet:eek: Echt erg om met die gedachte een huwelijk in te gaan:jammer::jammer:

Carpe Diem
07-12-2010, 10:25
Oefff, dat meen je niet:eek: Echt erg om met die gedachte een huwelijk in te gaan:jammer::jammer:

ja erg he:jammer:
ze willen zo snel trouwen dat ze niet eens kijken of ze wel bij elkaar passen of niet..waarom?? omdat scheiden nu zo easy is..
lukt het niet dan maar scheiden..hebben we ruzie dan gaan we scheiden

proberen en werken voor je huwelijk bestaat niet meer:jammer:

_Noor_
07-12-2010, 10:30
ja erg he:jammer:
ze willen zo snel trouwen dat ze niet eens kijken of ze wel bij elkaar passen of niet..waarom?? omdat scheiden nu zo easy is..
lukt het niet dan maar scheiden..hebben we ruzie dan gaan we scheiden

proberen en werken voor je huwelijk bestaat niet meer:jammer:

Allah swt heeft een afkeer voor scheiden, alleen als het echt niet anders kan..:(

Carpe Diem
07-12-2010, 10:41
Als Allah swt heeft een afkeer voor scheiden, alleen als het echt niet anders kan..:(

ewa hamdoellilah zijn er nog mensen die wel bij elkaar blijven en die het proberen:)

_Noor_
07-12-2010, 10:43
ewa hamdoellilah zijn er nog mensen die wel bij elkaar blijven en die het proberen:)

Alhamdollilah. Moge Allah swt de mensen met weinig la3qal meer wijsheid schenken inshaAllah.

Carpe Diem
07-12-2010, 10:44
Alhamdollilah. Moge Allah swt de mensen met weinig la3qal meer wijsheid schenken inshaAllah.

Insha'Allah

ayalou
08-12-2010, 02:00
Klopt helemaal. Rond om me heen hoor ik de gekste verhalen, van meiden die gewoon na één maand of twee zijn gescheiden omdat ze toch niet bij elkaar pasten of omdat ze helemaal een verkeerd beeld hadden van elkaar:(

Ja maar geloof niet dat die meiden trouwen om de helft van hun geloof te vullen maar meer voor de grote feest waar ze ff prinsesje kunnen zijn voor 2 dagen en hun "mooie" gehuurde jurken te showen:jammer:

Jammer hoor:o

ayalou
08-12-2010, 02:03

Die leeftijd vind ik echt niet overdreven jong ofzo....maar om met de gedachten te trouwen dat je makkelijk weer kan scheiden pfff,, dat is echt STOMMM:maf:

ayalou
08-12-2010, 02:05
Als Allah swt heeft een afkeer voor scheiden, alleen als het echt niet anders kan..:(

idd van alles dat Halal is heeft Allah het meest een hekel aan de scheiding...

Safa
10-12-2010, 10:23

ben het met je eens, ik tegenwoordig overal dat iedereen aan het trouwen is of opzoek is naar een man om te trouwen.
vrouwen zijn terug in de tijd dat ze niet meer aan het studeren zijn.

gelukkig zijn ze bij mij thuis niet zo. hmdl wij vrouwen studeren nog allemaal en zullen inshaAllah allemaal onze doelen bereiken.

wat beterft die meid uit Rotterdam, ik heb haar gezegd dat ze de ware wel tegenkomt alleen zegt zei dat ze op een of andere manier niet aan een man komt..
ewa dat is haar probleem, ik vind het leuk om mensen te koppelen zolang ze maar mij niet de schuld geven als het niet lukt.

Safa
10-12-2010, 10:24
Insha'Allah

amin

Carpe Diem
10-12-2010, 06:52
ben het met je eens, ik tegenwoordig overal dat iedereen aan het trouwen is of opzoek is naar een man om te trouwen.
vrouwen zijn terug in de tijd dat ze niet meer aan het studeren zijn.

gelukkig zijn ze bij mij thuis niet zo. hmdl wij vrouwen studeren nog allemaal en zullen inshaAllah allemaal onze doelen bereiken.

wat beterft die meid uit Rotterdam, ik heb haar gezegd dat ze de ware wel tegenkomt alleen zegt zei dat ze op een of andere manier niet aan een man komt..
ewa dat is haar probleem, ik vind het leuk om mensen te koppelen zolang ze maar mij niet de schuld geven als het niet lukt.

oke komt ze uit Rdam?? nou ik kom daar ook vandaan en ik kan je vertellen de moskee's hier zitten vol met praktiserende mannen die met een praktiserende vrouw willen trouwen..je hoeft maar 1 keer naar de moskee te gaan en de volgend dag heb je 10huwelijksaanzoeken:nut:

ayalou
11-12-2010, 04:51
oke komt ze uit Rdam?? nou ik kom daar ook vandaan en ik kan je vertellen de moskee's hier zitten vol met praktiserende mannen die met een praktiserende vrouw willen trouwen..je hoeft maar 1 keer naar de moskee te gaan en de volgend dag heb je 10huwelijksaanzoeken:nut:

awied adres van die moskee shem,, wil wel ervaren hoe het is om 10 aanzoeken op 1 dag te krijgen...:likje::likje:
Je weet toch even mijn ego strelen:hihi:

Carpe Diem
11-12-2010, 06:09
awied adres van die moskee shem,, wil wel ervaren hoe het is om 10 aanzoeken op 1 dag te krijgen...:likje::likje:
Je weet toch even mijn ego strelen:hihi:
:lol::lol::lol:

mesjied naser:hihi::hihi:
Ik zie je vrijdag wel:hihi:

superyoussra
11-12-2010, 10:08
een vriendin van mijn vriendin is opzoek naar een leuke jongen.
ik kan heel weinig over haar zeggen dit komt omdat ik haar niet zo geod ken.

maar nu is het zo dat ze graag wil trouwen en maar niet de juiste man kan vinden.
ze heeft mij gevraagd om iemand voor haar te vinden, maar helaas ken ik ook niet veel mannen.

haar eisen zijn niet veel.
natuurlijk een leuke jongen.
als hij maar islamitisch is.

hoe ziet zij eruit.
een leuk, lief meisje.
woonachtig Rotterdam
marokkaans

en jongens dit is serieus!!

K wil haaaaar wel leren kennnen:o

tamazight_girrl
20-12-2010, 05:57
Ik denk niet dat dit de juiste manier is om iemand te vinden. Ghair inshallah