PDA

View Full Version : Lang haar

ayalou
08-12-2010, 12:21
Meiden die lang haar hebben,, denken jullie er weleens aan jullie haar flink in te korten..

omg sta op t punt mijn haar heeeeelll kort te knippen maar durf t niet:eek::eek:

ayalou
08-12-2010, 12:22
oh ja ik wil t kort knippen omdat ik dan denk dat mijn haar veel voller gaat worden:nut:

of klopt dat niet:nerd:

Carpe Diem
08-12-2010, 01:57
ik had haar tot aan mn bips..en nu heb ik het tot aan mn schouders geknipt:jammer::jammer:
het wordt wel voller maar ik had er meteen spijt van:jammer:

always112
09-12-2010, 08:29
Meiden die lang haar hebben,, denken jullie er weleens aan jullie haar flink in te korten..

omg sta op t punt mijn haar heeeeelll kort te knippen maar durf t niet:eek::eek:

Als jij het graag wilt moet je het doen,
je moet niet 3ayek veel gaan knippen maar tot aan je schouders is goed vind ik...

ayalou
09-12-2010, 08:40
ik had haar tot aan mn bips..en nu heb ik het tot aan mn schouders geknipt:jammer::jammer:
het wordt wel voller maar ik had er meteen spijt van:jammer:

had je echt heel veel spijt?:o
maar is t weer bij gegroeid??

ayalou
09-12-2010, 08:41
Als jij het graag wilt moet je het doen,
je moet niet 3ayek veel gaan knippen maar tot aan je schouders is goed vind ik...

juist wil tot de scbhouders knippen:D

Carpe Diem
09-12-2010, 08:41
had je echt heel veel spijt?:o
maar is t weer bij gegroeid??

ja maar dat komt bij mij gewoon omdat ik dingen moeilijk los kan laten...zelfs haar:nut:
twas wel heel leuk en nu ook een stuk langer en voller..had voorheen namelijk erg last van haar uitval

ayalou
09-12-2010, 08:44
ja maar dat komt bij mij gewoon omdat ik dingen moeilijk los kan laten...zelfs haar:nut:
twas wel heel leuk en nu ook een stuk langer en voller..had voorheen namelijk erg last van haar uitval

:hihi: oh sorry daar moest ik ff om lachen..'
Heb je je haar niet bewaard in een album ofzo:hihi:

Carpe Diem
09-12-2010, 08:45
:hihi: oh sorry daar moest ik ff om lachen..'
Heb je je haar niet bewaard in een album ofzo:hihi:

:lol::lol::lol::lol:

ik probeer niet te lachen en heks..ben met mn moeder..gaat ze straks weer zeggen dat ik tegen de pc lach:hihi:
in een doosje in de schuur maar mn ma heeft het weggegooit:jammer:

always112
09-12-2010, 08:46
juist wil tot de scbhouders knippen:D

Dat staat bij iedereen...
Maar jij moet het zelf willen ;)

ayalou
09-12-2010, 08:48
:lol::lol::lol::lol:

ik probeer niet te lachen en heks..ben met mn moeder..gaat ze straks weer zeggen dat ik tegen de pc lach:hihi:
in een doosje in de schuur maar mn ma heeft het weggegooit:jammer:

:lol::lol:

oke zal me gedragen..
meskine heb je er een hoop nachjtmerries aan overgehouden??:hihi:

ayalou
09-12-2010, 08:48
Dat staat bij iedereen...
Maar jij moet het zelf willen ;)

ja idd,, zoiezo ga ik het doen...k wil dat mijn haar weer wat dikker word:)

always112
09-12-2010, 08:49
Zal je leuk staan!

Carpe Diem
09-12-2010, 08:50
:lol::lol:

oke zal me gedragen..
meskine heb je er een hoop nachjtmerries aan overgehouden??:hihi:

:lol::lol::lol:

ja maar iedereen vond het veel beter staan dus op een gegeven moment vond ik het niet meer zo erg:nut:

ayalou
09-12-2010, 08:52
:lol::lol::lol:

ja maar iedereen vond het veel beter staan dus op een gegeven moment vond ik het niet meer zo erg:nut:

hahahah oke dan:hihi::hihi:

ayalou
09-12-2010, 08:53
Zal je leuk staan!

kijk even of het in t weekend kan:o

Carpe Diem
09-12-2010, 08:55
hahahah oke dan:hihi::hihi:

hoe lang is je haar nu??

IMO
25-12-2010, 12:15
ik had ook best lang haar, halverwege mijn rug. Maar werd er gek van, kammen enzo alles ging moeilijk. Nu net over mijn schouders , bevalt me goed:D

tamazight_girrl
25-12-2010, 12:25
Ik had het eerst ook heel lang toen had ik het heel kort geknipt ik had zo een spijt maar daarna groeit je haar wel gezonder. Maar het moment zelf was even slikken toen ik al dat haar op de grond zag. Ik weet niet mijn paar betekend veel voor mij ahah vind het gewoon mooi vrouw met lang haar.

Tufa7e
25-12-2010, 12:42
Ik had het kapot lang, tot net over mijn ass,, maar nu is het tot schouderhoogte.
Was wel wennen toen het eraf ging, ik had echt het gevoel dat ik kaal was,, maar heey,, haar groeit gelukkig weer aan, dus ik laat het weer groeien nu :D

IMO
25-12-2010, 02:04
Vrouwen met lang haar is mooi. Maar je moet het wel goed kunnen en blijven verzorgen.
Was mij vet veel moeite. Vet veel knopen en shit.
Leek mij praktischer om gewoon wat korter te doen kan ik alles nog mooi goed kammen