PDA

View Full Version : Als je gaat trouwen, waar zou je willen trouwen?...

X-Meisjj-X
11-12-2010, 02:18
Vertel... Dus puur op zijn 'Marokkaans' (THUIS/MOSKEE) of gewoon een zaaltje huren?...

Rainbow__
16-12-2010, 04:54
Marokko gewoon haha XD nee geef mij maar hawaii op het strand een tent zteten of op Ibiza XD moet ik wel ff een miljonair zoeken

tamazight_girrl
16-12-2010, 05:03
Nee zou het toch wel in een zaal in nl doen omdat ik hier veel familie heb wonen maar voor mijn andere grote deel van familie in marokko zal ik een klein feestje ofzo geven.

Rainbow__
16-12-2010, 05:08
Nee zou het toch wel in een zaal in nl doen omdat ik hier veel familie heb wonen maar voor mijn andere grote deel van familie in marokko zal ik een klein feestje ofzo geven.

Snap je,, was niet zo realistisch. Maar ja toch denk ik ook hetzelfde, Hier een grote feest in een zaal, in Morocco klein feestje in huis. Daar hebben ze toch grote huizen

Tufa7e
16-12-2010, 05:55
Toch in een zaaltje, ik heb hier namelijk ook wel veel familie, en die moeten toch ergens terecht :hihi:

X-Meisjj-X
17-12-2010, 01:50
Marokko gewoon haha XD nee geef mij maar hawaii op het strand een tent zteten of op Ibiza XD moet ik wel ff een miljonair zoeken

Trouw iedere dag opnieuw met hem...

Whawahwah...

X-Meisjj-X
17-12-2010, 01:50

Ja maar Marokko? Marokko?....

X-Meisjj-X
17-12-2010, 01:51
Snap je,, was niet zo realistisch. Maar ja toch denk ik ook hetzelfde, Hier een grote feest in een zaal, in Morocco klein feestje in huis. Daar hebben ze toch grote huizen

Problleem is die mensen, althans als je er last van hebt...

X-Meisjj-X
17-12-2010, 01:53
Toch in een zaaltje, ik heb hier namelijk ook wel veel familie, en die moeten toch ergens terecht :hihi:

Je kan ook grote huis hebben.. Twee huizen doen.. Een voor mannen en de ander voor vrouwen...

Ik zou liever zaal doen, scheelt voor me moeder ook... Heb haar genoeg bezorgd.... Zij straks opruimen en me missen en huilen en denken, gelukkig is ze weg... Rotzooi, rotzooi, en nog eens rotzooii... Weg ermee, gelukkig zij is de grootste rotzooi en weggg...

Rainbow__
17-12-2010, 02:22
Trouw iedere dag opnieuw met hem...

Whawahwah...

Ja inderdaad haha:giechel:

X-Meisjj-X
17-12-2010, 02:27
Ja inderdaad haha:giechel:

Op gegeven moment word je gek van JAJAJAJA

Besluit je NEE, totdat je zelf rijk bent...

Tufa7e
17-12-2010, 03:53
Je kan ook grote huis hebben.. Twee huizen doen.. Een voor mannen en de ander voor vrouwen...

Ik zou liever zaal doen, scheelt voor me moeder ook... Heb haar genoeg bezorgd.... Zij straks opruimen en me missen en huilen en denken, gelukkig is ze weg... Rotzooi, rotzooi, en nog eens rotzooii... Weg ermee, gelukkig zij is de grootste rotzooi en weggg...

Welou,, hier in NL alleen maar kleine huizen :P

Of ik trouw in Marokko,, lekker op de sta7 of in de garage :hihi:

X-Meisjj-X
17-12-2010, 05:26

A legh... Genoeg grote huizen... Drie verdiepingen... Woonkamer groot... Genoeg voor vrouwen... Kinderen dumpen in zolder...

Marokko is niet echt veilig... Sta7 is beter... Met je make-up enzo... Lekker afkoelen... Het is je trouwdag, warm genoeg... En dan nog is de warmte van binnen met al die mensen... Pffff.... Yalatif... Shem in Hawaii op strand, of bij schaapiejjj...

Rainbow__
18-12-2010, 12:43
Ewa ja,, ik vind hawaii een mooi land. wie vind dit nou niet mooi?
http://www.jandoets.nl/uploadedfiles/1-maui-850x500.jpg
Marokko is niks voor mij,, een en al zandbak daar

ayalou
18-12-2010, 12:59

Heb een keer bruiloft meegemaakt in garage(was in kampoe)....was echt de gezelligste feest die ik ooit had meegemaakt:love:
Dat maak ik waarschijnlijk nooit meer mee...

ayalou
18-12-2010, 01:00

je mooie bruidsjurk meteen verpest door die rode zand daar:hihi:

Tufa7e
18-12-2010, 04:37
A legh... Genoeg grote huizen... Drie verdiepingen... Woonkamer groot... Genoeg voor vrouwen... Kinderen dumpen in zolder...

Marokko is niet echt veilig... Sta7 is beter... Met je make-up enzo... Lekker afkoelen... Het is je trouwdag, warm genoeg... En dan nog is de warmte van binnen met al die mensen... Pffff.... Yalatif... Shem in Hawaii op strand, of bij schaapiejjj...

Waar ik woon niet :o

Heb een keer bruiloft meegemaakt in garage(was in kampoe)....was echt de gezelligste feest die ik ooit had meegemaakt:love:
Leuk he,, garagefeesten :love:

X-Meisjj-X
19-12-2010, 11:51

Ieder ze smaak...

Dubai

X-Meisjj-X
19-12-2010, 11:52

Whawhawha....

X-Meisjj-X
19-12-2010, 11:52
je mooie bruidsjurk meteen verpest door die rode zand daar:hihi:

Ow nee hoor... Optillen... Hakken...

X-Meisjj-X
19-12-2010, 11:53
Waar ik woon niet :o

Leuk he,, garagefeesten :love:

Ja helaas.. Waar ik woon wel...

Safa
21-12-2010, 01:29
het maakt voor mij niet veel uit.

als ik het op een islamitische wijze in nederland ga trouwen dan wil ik alle mannen in de moskee en een zaal voor vrouwen alleen waar geen toegang is voor mannen.

als ik een feest ga maken hierbij bedoel ik muziek in plaats van Anasheed dan zal ik alsnog mannen in de moskee plaatsen en vrouwen in een zaal houden.

maar stel dat ik in marokko zal gaan trouwen dan zal ik het gewoon simpel in mijn huis doen. lekker gezellig!

een ding is zeker ik wil mijn feest hebben met al mijn familie.

Tufa7e
21-12-2010, 05:26
Ja helaas.. Waar ik woon wel...

sa3datek ;)

als ik het op een islamitische wijze in nederland ga trouwen dan wil ik alle mannen in de moskee en een zaal voor vrouwen alleen waar geen toegang is voor mannen.

als ik een feest ga maken hierbij bedoel ik muziek in plaats van Anasheed dan zal ik alsnog mannen in de moskee plaatsen en vrouwen in een zaal houden.

maar stel dat ik in marokko zal gaan trouwen dan zal ik het gewoon simpel in mijn huis doen. lekker gezellig!

:goedzo:

X-Meisjj-X
22-12-2010, 10:55

Goed gezegd

X-Meisjj-X
22-12-2010, 10:56
sa3datek ;)

:goedzo:

:P:P