PDA

View Full Version : Typische iets Marokkaans???

X-Meisjj-X
15-12-2010, 07:20
Doen jullie nog iets typische Marokkaans?? Dus naast het koken en etc.... Met andere woorden, nemen jullie nog de taken over van een Marokkaanse vrouw? Of doen jullie iets wat je moeder doet? Tante? Maar herkenbaar Marokkaans?

Tufa7e
15-12-2010, 07:38
Huishouden :o typisch marokkaans :hihi:

X-Meisjj-X
15-12-2010, 07:44
Whawhawha shem meh... Yalatif... Niet huishouden of koken... Iets leuks... Maar Marokkaans... Huishouden geldt voor ieder mens... Echt HERKENBAAR MAROKKAANS??..

Tufa7e
15-12-2010, 07:45
Oooh ehm,, met auto naar marokko :hihi:

Oh, en ik preek net als mijn moeder:giechel:

X-Meisjj-X
15-12-2010, 08:05
Ja goed zo... Een hele leuke...

Ow ook zo gek? Heb je de genen van je mama yek?

Tufa7e
15-12-2010, 08:07
Jazeker. Genen van mijn mamma, maar dan in het kwadraat :giechel:

X-Meisjj-X
15-12-2010, 08:11
Whawhawha, zie je al.... Yeahh opmerking, die er al gewend aan zijn (zoals ikke en anderen van hier) die weten het zeker ja.... Jij bent iets Marokkaans... Die gekheid in kwaadraat...

Carpe Diem
15-12-2010, 08:21
Ik kan vloeken als een echte marokkaan

Faith
15-12-2010, 08:37

Nee joh, vloeken bij een vrouw is niet netjes:o

Carpe Diem
15-12-2010, 08:39

als ik pissed off ben dan ben ik volgens mij ook geen vrouw meer..ik wordt volgens mij een soort van hulk:hihi::hihi:

Faith
15-12-2010, 08:55
als ik pissed off ben dan ben ik volgens mij ook geen vrouw meer..ik wordt volgens mij een soort van hulk:hihi::hihi:

Beter blijf ik bij jou uit de buurt:gniffel: Ik ben niet van het vloeken, ik hou altijdddd de eer aan mezelf en verlaag me gewoon never nooit. Vind ik gewoon de moeite niet waard.Dus jij hebt altijd een zeepje bij de hand om je mond te spoelen jek?:p

Carpe Diem
15-12-2010, 09:02
Beter blijf ik bij jou uit de buurt:gniffel: Ik ben niet van het vloeken, ik hou altijdddd de eer aan mezelf en verlaag me gewoon never nooit. Vind ik gewoon de moeite niet waard.Dus jij hebt altijd een zeepje bij de hand om je mond te spoelen jek?:p

:lol:
ik vloek ook noooooit voor diegene maar pas wanneer ik alleen ben..niemand mag zien dat hij/zij mij boos heeft gemaakt..
Wollahila vroeger moesten we hete peper in onze mond stoppen als mn ma ons hoorde:hihi:

X-Meisjj-X
15-12-2010, 09:10

Whawhawha, niet iedereen is zo.... Ook niet een echte Marokkaaan.. Het valt wel mee. Overal heb je rotte appels tussen... Ik wil me eigen volk niet beschermen ofzo, maar je hebt nooit ergere gezien in wat voor soort dan ook... Allah (SWT) weet het beste..

X-Meisjj-X
15-12-2010, 09:11

Vrouwen zijn gevoeliger....

X-Meisjj-X
15-12-2010, 09:12

Leer ermee om te gaan... Dat is het kunst ervan... Vele kunnen dit niet...

X-Meisjj-X
15-12-2010, 09:13

Dat is iets typisch Marokkaans...

Whawhawha

X-Meisjj-X
15-12-2010, 09:15
:lol:
ik vloek ook noooooit voor diegene maar pas wanneer ik alleen ben..niemand mag zien dat hij/zij mij boos heeft gemaakt..
Wollahila vroeger moesten we hete peper in onze mond stoppen als mn ma ons hoorde:hihi:
Whawhawha dacht ik al, vrouwen zijn gevoelig...

Heb liever een tandpasta en tandenborstel (geen zeep hoor) en 100 keer poetsen...

Carpe Diem
15-12-2010, 09:16
Whawhawha dacht ik al, vrouwen zijn gevoelig...

Heb liever een tandpasta en tandenborstel (geen zeep hoor) en 100 keer poetsen...

Vrouwen zijn gevoelig en willen altijd hun trots en eer hoog houden..
wij hadden niks te willen..wie vloekte moest kreeg een pepertje

X-Meisjj-X
15-12-2010, 09:21
Vrouwen zijn gevoelig en willen altijd hun trots en eer hoog houden..
wij hadden niks te willen..wie vloekte moest kreeg een pepertje
Voor jouw nooit meer peper yek? Trauma... Whawha...

ayalou
15-12-2010, 09:42

het is dat l3wacher is anders had ik speciaal een topic voor je geopend,, was wel benieuwd naar je oh zo geweldige marokaanse scheldpartijtjes:hihi:

Carpe Diem
15-12-2010, 09:52
het is dat l3wacher is anders had ik speciaal een topic voor je geopend,, was wel benieuwd naar je oh zo geweldige marokaanse scheldpartijtjes:hihi:

:lol::lol:

na deze dagen:maf:

ayalou
15-12-2010, 09:56
:lol::lol:
na deze dagen:maf:

WAAAAAA heb jou kapoeeetttt gemist
safi na deze dagen,, maar ja dan ga jij naar turk.
volgend jaar dan maar:haha:

Carpe Diem
15-12-2010, 09:57
WAAAAAA heb jou kapoeeetttt gemist
safi na deze dagen,, maar ja dan ga jij naar turk.
volgend jaar dan maar:haha:

ola schattie..ja wollah ik jou ook:sjans:
Safi is cool..dan mag ik lekker mijn vloekkunsten tonen:hihi:

Tufa7e
15-12-2010, 11:18
Whawhawha, zie je al.... Yeahh opmerking, die er al gewend aan zijn (zoals ikke en anderen van hier) die weten het zeker ja.... Jij bent iets Marokkaans... Die gekheid in kwaadraat...

Like everyone else :hihi:

Gemeen evil monster:lol:

X-Meisjj-X
15-12-2010, 11:25
Like everyone else :hihi:

Gemeen evil monster:lol:

Whawhawhawha....