PDA

View Full Version : wie schaamt zich weleens voor mams/man/vrouw/broer/zus/kind

ayalou
16-12-2010, 02:58
ik schaam me soms weleens voor mijn kind...
als we in de supermarkt zijn en hij wil perse iets hebben..dan roept ie mag ik dit en ik zo NEE...dan zegt ie waarom mag ik NOOIT wat jou:maf: of ik heb dat nog NOOIT gegeten:maf: of we hebben NOOIT lekkere dingen in huis:maf:

Ben dan altijd bang dat mensen dat horen:hihi:

Carpe Diem
16-12-2010, 03:03
Ik krijg NOOIT snoep van jou.. Mama waarom mag ik die niet..Waarom krijgt Ik NOOIT wat..
terwijl ze thuis zwemmen in de lekkere dingen:hihi:
zo waren wij vroeger ook en als we dat zeiden dan kneep mama ons altijd stiekem of dan gaf ze ons zo een blik van wacht maar als we thuis zijn

ayalou
16-12-2010, 03:08
Ik krijg NOOIT snoep van jou.. Mama waarom mag ik die niet..Waarom krijgt Ik NOOIT wat..
terwijl ze thuis zwemmen in de lekkere dingen:hihi:
zo waren wij vroeger ook en als we dat zeiden dan kneep mama ons altijd stiekem of dan gaf ze ons zo een blik van wacht maar als we thuis zijn

:lol: juist..
omg als ik mijn oudste een stiekeme knijpje geef dan zegt ie keihard AUWWWW waarom knijp je mij??? terwijl t heel zachtjes was of als ik hem een strenge blik geef...dan zegt ie waarom kijk je zo naar mij mama??? mag ik niet zo stout doen,, of ga je me thuis straf geven ofzo?? lmohiem zoiets doms dus dat doe ik al niet meer:hihi:

Carpe Diem
16-12-2010, 03:10
:lol::lol::lol:

ze verraden je meteen al nog voor je wat doet
ken je die reclame van die vrouw en haar kind in de supermarkt en haar kind wil opeens iets..en dan gaat zij helemaal op de grond liggen en huilen..ze3ma hem nadoen:hihi:
iets voor jou????

Tufa7e
16-12-2010, 03:15
arme jij,, kleine kindjes zijn soms zo vervelend:hihi:

ayalou
16-12-2010, 03:16
:lol::lol:

wallah zo heeft mijn oudste zich gedragen toen hij klein was,, ik liet m daar op de grond huilen en ging naar de kassa..
soms zeiden mensen tegen mij,, hij is meteen opgehouden met huilen toen je weg was:haha:

maar NEE echt niet dat ik daar op de grond ga liggen,, dan ga ik toch liever stiekempjes knijpen:hihi:

Carpe Diem
16-12-2010, 03:18

Ja zodra jij foetsie bent stoppen ze met huilen
stiekem knijpen en blikken geven:hihi:

ayalou
16-12-2010, 03:19
oh ja ik schaam me ook altijd voor de kinderen...
Als we op bezoek waren of bezoek bij ons... alle mannen en vrouwen zitten in de woonkamer je weet toch dan krijgen de kindjes ff allemaal aandacht enzo... ewa even later gaan ze dan in een hoekje staan en zie je raar gezich,, helemaal rood,, je weet dan meteen waar ze mee bezig zijnn...
Sooo dan schaam ik me altijd kapot,, dan hoor ik iedereen (vanuit de keuken) al lachen:haha:

ayalou
16-12-2010, 03:21

Ja zodra jij foetsie bent stoppen ze met huilen
stiekem knijpen en blikken geven:hihi:

:lol:
een keer zei een oude man tegen hem,, sta eens op jongen je mama is allang weg haha
toen kwam hij me huilend opzoeken meskien,, hij dacht dat ik echt weg was hahah

Carpe Diem
16-12-2010, 03:21

ik heb een nichtje die dat ook deed..zo heel stilletjes in de hoek en uit het niets vertoonde ze rode en paarse kleurtjes op haargezicht...ze was net niet aan het zweten:hihi:

Carpe Diem
16-12-2010, 03:22
een keer zei een oude man tegen hem,, sta eens op jongen je mama is allang weg haha
toen kwam hij me huilend opzoeken meskien,, hij dacht dat ik echt weg was hahah

en dan gaan ze weer huilen omdat je weg bent gegaan:hihi:

ayalou
16-12-2010, 03:27

ik heb een nichtje die dat ook deed..zo heel stilletjes in de hoek en uit het niets vertoonde ze rode en paarse kleurtjes op haargezicht...ze was net niet aan het zweten:hihi:

soms hoor je er zelfs geluiden bij of gaan ze beetje bukken

ayalou
16-12-2010, 03:27

en dan gaan ze weer huilen omdat je weg bent gegaan:hihi:

werd er echt gek van,, nou mogen ze nooit meer mee naar AH:haha:

Carpe Diem
16-12-2010, 03:29
soms hoor je er zelfs geluiden bij of gaan ze beetje bukken

ja zo een beetje hurken..alsof ze op de marokkaanse pot zitten:lol::lol:

Carpe Diem
16-12-2010, 03:30
werd er echt gek van,, nou mogen ze nooit meer mee naar AH:haha:

zeker snel shoppen terwijl ze op school zitten:hihi:

IMO
16-12-2010, 03:33
Wat doen ze dan :lol:

IMO
16-12-2010, 03:34
ik schaam me altijd als dat kleintje zomaar tegen vreemden gaat praten van ik mag een keertje mee naar de stad of ik mag dit van IMO hebben (een of ander prulletje)

ayalou
16-12-2010, 03:37
ja zo een beetje hurken..alsof ze op de marokkaanse pot zitten:lol::lol:

:lol: juist zo,, maar dan de handjes gevuist op de buik:haha:

ayalou
16-12-2010, 03:38
zeker snel shoppen terwijl ze op school zitten:hihi:

juist ja:haha:

ayalou
16-12-2010, 03:39
Wat doen ze dan :lol:

lezen a zin inoe:hihi:

ik schaam me altijd als dat kleintje zomaar tegen vreemden gaat praten van ik mag een keertje mee naar de stad of ik mag dit van IMO hebben (een of ander prulletje)

:lol: ik snap je schaamte:haha:

Carpe Diem

levensverhaal vertellen aan vreemde

Carpe Diem
Imo wil nooit lezen:jammer: luilak

ayalou
16-12-2010, 03:46
echt he?? :jammer:

ik ga mijn schatje ophalen doei doei:sjans:

Carpe Diem
16-12-2010, 03:47
echt he?? :jammer:

ik ga mijn schatje ophalen doei doei:sjans:

doeg schatje:sjans:

IMO
16-12-2010, 04:29

@ CD ik lees toch :hihi:

ayalou
16-12-2010, 05:07
Ik schaam me voor mezelf omdat als ik enthousiast ben ,, hard kan praten

Carpe Diem
16-12-2010, 07:26

@ CD ik lees toch :hihi:

ze3ma..je leest de laatste paar dingen en dan ga je vragen..wie, wat, wanneer en hoe:nut:

waso
16-12-2010, 08:05
als we in de supermarkt zijn en hij wil perse iets hebben..dan roept ie mag ik dit en ik zo NEE...dan zegt ie waarom mag ik NOOIT wat jou:maf: of ik heb dat nog NOOIT gegeten:maf: of we hebben NOOIT lekkere dingen in huis:maf:

salam eleikoem

hier zit ik nu ook mee maar mijn zoon is erger wayow niet normaal dan denk ik wij waren vroeger niet zo hij is zo bijdehand en wil alles hebben

Faith
16-12-2010, 09:53

Ge-wel-dig!:lol:

ayalou
16-12-2010, 10:00
salam eleikoem

hier zit ik nu ook mee maar mijn zoon is erger wayow niet normaal dan denk ik wij waren vroeger niet zo hij is zo bijdehand en wil alles hebben

haha doet jou oudste dat nog,, nee gelukkig doet de mijne het niet meer.
maar klopt wat je zegt,, onze kinderen(dus kinds van tegenwoordig) zijn erg verwent:jammer:

ayalou
16-12-2010, 10:01
Ge-wel-dig!:lol:

hahaha gaat ze lachen:haha:
vertel jij eens of heb jij je nooit voor je geliefde geschaamt:hihi:

Faith
16-12-2010, 10:11
hahaha gaat ze lachen:haha:
vertel jij eens of heb jij je nooit voor je geliefde geschaamt:hihi:

Niet echt, wel voor mijn kinderen:maf: Dan kijk ik ze met net zo een dodelijke blik als mijn moeder aan als dat mijn moeder vroeger bij ons deed:lol:

ayalou
16-12-2010, 10:13
En helpt dat bij jou kinderen:hihi:

Faith
16-12-2010, 10:14
En helpt dat bij jou kinderen:hihi:

Jazeker! :lol:

Faith
16-12-2010, 10:16
Weet je voor wie ik plaats vervangende schaamte krijg? Van vrouwen die hun kind de huid volschelden als ze aan het winkelen zijn, ik kan me daar zo aan irriteren:jammer: Een keer hoorde ik een vader zeggen: Athqasegh babam, tegen zijn dochtertje, ik moest toen echt mijn lachen inhouden, want ik ben het gewend te horen bij moeders:hihi:

ayalou
16-12-2010, 10:21
Weet je voor wie ik plaats vervangende schaamte krijg? Van vrouwen die hun kind de huid volschelden als ze aan het winkelen zijn, ik kan me daar zo aan irriteren:jammer: Een keer hoorde ik een vader zeggen: Athqasegh babam, tegen zijn dochtertje, ik moest toen echt mijn lachen inhouden, want ik ben het gewend te horen bij moeders:hihi:

hou op die scheldwoord doet me denken aan mijn jeugd.
mijn vader kon er ook wat van hoor:lol::lol:

toefa7a
16-12-2010, 10:22
wuahhahaha lag me rot hier ik herken zoveel van al deze verhalen niet normaal

ayalou
16-12-2010, 10:24
Jazeker! :lol:

bij mijn kids niet,, ze zijn daar te niya voor helaas:jammer:
ze moeten ook meteen een probleem uitpraten al is daar een hele menigte aanwezig.. wallah ze gaan niet mee tot ik heb gezegd dat ik niet meer boos ben,, kusje, knuffeltje,, ikhouvanjou:nut: en dan weer door..pff

ayalou
16-12-2010, 10:24

ben jij dat tufa7e:nut:

Carpe Diem
16-12-2010, 10:26
ze moeten ook meteen een probleem uitpraten al is daar een hele menigte aanwezig.. wallah ze gaan niet mee tot ik heb gezegd dat ik niet meer boos ben,, kusje, knuffeltje,, ikhouvanjou:nut: en dan weer door..pff

en iedereen staart je aan:lol::lol:

ayalou
16-12-2010, 10:28

en iedereen staart je aan:lol::lol:

ja echt serieus:nut:

Carpe Diem
16-12-2010, 10:29
Ik schaam me soms echt voor mn broer:jammer:
hij heeft echt van die rara trekjes waarmee hij je je gewoon totaal voor schut kan zetten

ayalou
16-12-2010, 10:31
Ik schaam me soms echt voor mn broer:jammer:
hij heeft echt van die rara trekjes waarmee hij je je gewoon totaal voor schut kan zetten

Ik heb ook zo'n broer vertel eens wat doet de jouwe:haha:
ik moet al bij voorbaat lachen:hihi:

ayalou
16-12-2010, 10:32

vertel eens:hihi:

Faith
16-12-2010, 10:33
hou op die scheldwoord doet me denken aan mijn jeugd.
mijn vader kon er ook wat van hoor:lol::lol:
:haha:!
Vrouwen zijn toch echt een tikkeltje erger, die taal die ze uitslaan tegen hun kinderen af en toe:jammer:

Faith
16-12-2010, 10:34
Zjnoennn!:hihi:

Carpe Diem
16-12-2010, 10:35

Ik heb ook zo'n broer vertel eens wat doet de jouwe:haha:
ik moet al bij voorbaat lachen:hihi:

Echt van die acties dat hij bij de kassa aankomt en dan bij het zien van de bedrag roept van..Soo heb ik toevallig goud gekocht ofzo.
Soms in de tram of bus zegtie altijd tegen mij...sta op en laat die arme vrouw/man zitten..echt keihard zodat iedereen me beschuldigend aanstaart:jammer:
Of dat hij mensen altijd blijft aanstaren..en dat hij soms doet alsof hij wat in mn oor fluistert en dan zelf helemaal kapot gaat van het lachen..en dat doet hij alleen wanneer er veel mensen zijn:jammer:

ayalou
16-12-2010, 10:38
:haha:!
Vrouwen zijn toch echt een tikkeltje erger, die taal die ze uitslaan tegen hun kinderen af en toe:jammer:

oke wallah zonder grappen deze hoor ik heel vaak(bekende gebruikt m) A bent a zemmel
of ndrab bebek louzja3(vergeef me mijn arabisch)

Carpe Diem
16-12-2010, 10:39
oke wallah zonder grappen deze hoor ik heel vaak(bekende gebruikt m) A bent a zemmel

zulke mensen zijn ziek joh...ze schelden zich zelf uit:moe:

ayalou
16-12-2010, 10:41
Echt van die acties dat hij bij de kassa aankomt en dan bij het zien van de bedrag roept van..Soo heb ik toevallig goud gekocht ofzo.
Soms in de tram of bus zegtie altijd tegen mij...sta op en laat die arme vrouw/man zitten..echt keihard zodat iedereen me beschuldigend aanstaart:jammer:
Of dat hij mensen altijd blijft aanstaren..en dat hij soms doet alsof hij wat in mn oor fluistert en dan zelf helemaal kapot gaat van het lachen..en dat doet hij alleen wanneer er veel mensen zijn:jammer:

:lol::lol::lol::lol::lol:

nee de enige gekken waar ik me voor schaam is als er iemand komt en dan vooral mijn zwager(msakin ze schamen zich nog kapot voor mijn vader) en ze zeggen iets verkeerd of net iets anders dan gaat ie naar ze wijzen en dan KEIHARD uitlachen maar echt debielig hard lachen. safi dan houden we t niet meer vol,, dan ligt echt iedereen dubbel incl de zwager:haha:

ayalou
16-12-2010, 10:43
Zjnoennn!:hihi:

sooo metesneth echt erg:hihi:

Carpe Diem
16-12-2010, 10:45
:lol::lol::lol::lol::lol:

nee de enige gekken waar ik me voor schaam is als er iemand komt en dan vooral mijn zwager(msakin ze schamen zich nog kapot voor mijn vader) en ze zeggen iets verkeerd of net iets anders dan gaat ie naar ze wijzen en dan KEIHARD uitlachen maar echt debielig hard lachen. safi dan houden we t niet meer vol,, dan ligt echt iedereen dubbel incl de zwager:haha:

:lol::lol::lol::lol:

dat ik kapoet erg:lol:

dan schaam je je voor iemand en dan zeg je wat verkeerds en dan wordt je ook nog eens keihard uitgelachen:lol::lol::lol:

Faith
16-12-2010, 10:49

Ma3liesh, mijn Arabisch laat ook te wensen over helaas.:hihi:
Mesje dat is echt ergggggg:wow: Allahie7fad zeg, ik kan er ook niet tegen als men bij elke ding roept; A jedjies n ra7am of bent lehram of weld le7ram:jammer: Daar gaan mijn nekharen echt van overeind staan.:jammer:

ayalou
16-12-2010, 10:57
:lol::lol::lol::lol:

dat ik kapoet erg:lol:

dan schaam je je voor iemand en dan zeg je wat verkeerds en dan wordt je ook nog eens keihard uitgelachen:lol::lol::lol:

al mijn zwagers hebben een goede welkom gehad in de familie,, dat geld trouwens ook voor mijn schoonzus.:hihi:

ayalou
16-12-2010, 10:59
Ma3liesh, mijn Arabisch laat ook te wensen over helaas.:hihi:
Mesje dat is echt ergggggg:wow: Allahie7fad zeg, ik kan er ook niet tegen als men bij elke ding roept; A jedjies n ra7am of bent lehram of weld le7ram:jammer: Daar gaan mijn nekharen echt van overeind staan.:jammer:

Wallah dat heb ik Hamdoelillaah nog nooit tegen mijn kinderen gezegd en Incha'Allah ga ik dat ook nooit doen.
Ik ben niet perfect hoor ik kan ook zeker uit mijn slof schieten,, maar ga echt niet mezelf uitschelden:hihi:

Carpe Diem
16-12-2010, 10:59
al mijn zwagers hebben een goede welkom gehad in de familie,, dat geld trouwens ook voor mijn schoonzus.:hihi:

en zo hoort het ook:goedzo:

Heb je veel zussen??

ayalou
16-12-2010, 11:08

en zo hoort het ook:goedzo:

Heb je veel zussen??

3 zussen,, dus 3 leuke zwagers...die allemaal uitgelachen zijn:hihi:

Carpe Diem
16-12-2010, 11:10
3 zussen,, dus 3 leuke zwagers...die allemaal uitgelachen zijn:hihi:

dus je hebt 3 keer kapoet kunnen lachen:hihi:
gezellig man zo veel zussen!!

ayalou
16-12-2010, 11:24

dus je hebt 3 keer kapoet kunnen lachen:hihi:
gezellig man zo veel zussen!!

hahaha heb wel vaker gelachen,, ik heb 3 broers die allemaal wat geks met ze uithalen :haha:

ja echt super gezellig,, Hamdoelillaah:love:

Carpe Diem
16-12-2010, 11:25
hahaha heb wel vaker gelachen,, ik heb 3 broers die allemaal wat geks met ze uithalen :haha:

ja echt super gezellig,, Hamdoelillaah:love:

En ook nog 3 broers tbarkellah
Hamdoelillah!!

Faith
16-12-2010, 11:34
Wallah dat heb ik Hamdoelillaah nog nooit tegen mijn kinderen gezegd en Incha'Allah ga ik dat ook nooit doen.
Ik ben niet perfect hoor ik kan ook zeker uit mijn slof schieten,, maar ga echt niet mezelf uitschelden:hihi:

Niemand is perfect, maar zulke scheldwoorden vind ik gewoon niet kunnen.
Hamdollilah:sjans:

ayalou
16-12-2010, 11:41
En ook nog 3 broers tbarkellah
Hamdoelillah!!

ja ben super trots:love:
ik hou wel van een groot gezin,, alleen al omdat het ons goed heeft gedaan

ayalou
16-12-2010, 11:42
Niemand is perfect, maar zulke scheldwoorden vind ik gewoon niet kunnen.
Hamdollilah:sjans:

ja idd:sjans: