PDA

View Full Version : En dan blijven door zagen over de bruidschat...jullie moesten eens weten.hhh

Amel
09-05-2009, 10:12
Een jongetje vraagt aan zijn vader : "Papa hoeveel kost het om te trouwen ?" En de vader antwoordt : "Geen idee, zoon, ik ben nog altijd aan het betalen."
:hardlachen:

miss_21
09-05-2009, 10:14
Een jongetje vraagt aan zijn vader : "Papa hoeveel kost het om te trouwen ?" En de vader antwoordt : "Geen idee, zoon, ik ben nog altijd aan het betalen."

:hardlachen::hardlachen:

Amel
09-05-2009, 10:26
:hardlachen::hardlachen:

ja he ze blijven onderhandelen over de bruidsschat
maar vergeten dat ze levenslang moet blijven betalen.

Anouar
09-05-2009, 10:36

Deze verdient een groene puntje

zinazina
09-05-2009, 10:37
hHAHA IS DUUR laatste tijd

Amel
09-05-2009, 10:47
Deze verdient een groene puntje

dankje

Wat is het verkleinwoord van handboeien?
Trouwringen.

Anouar
09-05-2009, 10:48
dankje

Trouwringen.

Daarom moet je er aan pas beginnen als je er echt klaar voor bent.

zinazina
09-05-2009, 10:49
dankje

Trouwringen.

:hug:

Amel
09-05-2009, 10:50
[I][/#
# Karel tegen kersverse bruidje:Je moet goed weten"op maandag ga ik bowlen op dinsdag biljarten op woensdag ga ik trainen op donderdag ga ik tennissen en op vrijdag zaterdag en zondag ga ik stappen met de jongens het is maar dat je het weet! Waarop zij antwoord: ik vind het prima lieverd maar iedere avond om 20.00 wordt er ******* of je er nou bij bent of niet!!I]

Amel
09-05-2009, 10:55
Twee mannen staan op de golfbaan bij de 14de hole. De ene man is klaar om te gaan slaan. Hij concentreert zich en maakt aanstalten om de bal een behoorlijke peut te verkopen. Op dat moment passeert er iets verderop een stoet lijkwagens. De man stapt terug weg van de bal, doet zijn golfers-pet af en staat stil totdat de stoet voorbij is. Goh, da's heel erg jofel van je, om bij zo'n belangrijke bal even te stoppen en consideratie met de overledene en de familie te tonen !, zegt de andere man. Nou dat valt wel mee., zegt de eerste Ik was tenslotte 23 jaar met haar getrouwd !

Amel
09-05-2009, 10:56
[B][/Op de dag van de zilveren bruiloft nodigt de man zijn vrienden uit. Ze kwamen allemaal, maar de bruidegom zelve schitterde door afwezigheid. Men ging hem zoeken en vond hem in de bar op de bovenste verdieping met een lege cognacfles in zijn hand. Hij staarde voor zich uit. "Wat is er met jou aan de hand?", wilden zijn vrienden weten. "Ach", zuchtte de zilveren bruidegom, "toen ik tien jaar getrouwd was, ben ik naar de advocaat gegaan en vertelde hem dat ik mijn vrouw wilde vermoorden. De advocaat praatte dat idee uit mijn hoofd, het zou me vijftien jaar gevangenis kosten. Jongens, vandaag zou ik een vrij man geweest zijn!"B]

Anouar
09-05-2009, 11:01
[I][/#
# Karel tegen kersverse bruidje:Je moet goed weten"op maandag ga ik bowlen op dinsdag biljarten op woensdag ga ik trainen op donderdag ga ik tennissen en op vrijdag zaterdag en zondag ga ik stappen met de jongens het is maar dat je het weet! Waarop zij antwoord: ik vind het prima lieverd maar iedere avond om 20.00 wordt er ******* of je er nou bij bent of niet!!I]

ahahaha dat is nou iemand die weet wat ze wilt hebben.

Amel
09-05-2009, 11:04

klopt helemaal.

alleen willen sommige je nu al hand en voet boeien aansmeren

Amel
09-05-2009, 11:05
ahahaha dat is nou iemand die weet wat ze wilt hebben.

je weet toch wat onder de ****** zit

heb het aangepast:smile2:

miss_21
09-05-2009, 11:13

zelf als je er echt klaar voor bent is het nog moeilijk, als het op touwen aankomt heb je 1jaar bedenktijd, dat is niet voor niets