PDA

View Full Version : Gierige sousie

El Tetouany puro
17-12-2010, 11:39
Een zoon komt bij zn vader 5 dirham vragen.
Wat? zegt de vader. Wat zeg je daar 4 dirham? ik dacht dat je drie bedoelde. hier heb je 2 dirham en geef me 1 terug.

X-Meisjj-X
17-12-2010, 11:51
Een zoon komt bij zn vader 5 dirham vragen.
Wat? zegt de vader. Wat zeg je daar 4 dirham? ik dacht dat je drie bedoelde. hier heb je 2 dirham en geef me 1 terug.

Ken ik... Mooi... Nog eentje...

Een Gierige sousie huurt een taxi in, de taxi komt eraan.. Parkeert van achteren.. Heel netjes... Hij stapt uit, waar wil je heen? Ik wil naar de stad, maar moet ik ervoor betalen toen je naar achteren reed? Nee is gratis... Ewa taxi chauffeur, rij maar naar achteren naar de stad...

El Tetouany puro
17-12-2010, 11:56
Wahahaha
Funny

X-Meisjj-X
17-12-2010, 11:57
Er waren 5 marokkaanse gekken in een gekkenhuis... Het is 2010... Vele gekken mensen.. Die 5 marokkaanse gekken waren er al een tijdje... Er is geen plek voor nieuwe clienten... De dokter gaat naar die 5 marokkaanse gekken, ik breng jullie naar testkamer.. Om te testen... Of het beter gaat... Want er zijn meerdere mensen die ons hulp nodig hebben...

Hij tekent een deur op de muur in de testkamer... De 5 marokaanse mannen gaan zitten... De dokter zegt als volgt: Marokkaan 1, er zijn 2 deuren... Welke neem jij? Marokkaan 1 zegt als volgt: Deur? Vrijheid? De dichtbijste natuurlijk, hij rent naar de muur... BOEM... Marokkaan 2 hetzelfde en Marokkaan 3 volgt hem en Marokkaan 4 volgt hem ook...

Marokkaan 5 blijft zitten en lacht erom... De Dokter zegt. Ow Goddank, je was de gekste van iedereen... Ik dacht je zou nooit beter worden... Maar het is je gelukt... De Marokkaan 5 lacht nog harder... De dokter zegt tegen hem: He, wat is er aan hand, waarom lach je zo hard???

Hun kunnen niet weg door de dichtbijste deur, IK HEB DE SLEUTEL...

X-Meisjj-X
17-12-2010, 11:59
Wahahaha
Funny

Ja, welke Marokkaanse taxi parkeert zo netjes... Daarom vroeg die sousie of hij moet betalen... Nee, was antwoord. Ewa rij naar achteren...

El Tetouany puro
17-12-2010, 12:16
hahah
Het laatste keer dat ik een taxi had genomen in marokko, was in 2005 in tetouan.
De chauffeur vertelt me dat hij al 10 jaar zonder rijbewijs zat te rijden en hij was helemaal onder de Qarqoby, Pillen
Geloof t of niet, die gast had een grote gat onder de bijrijdersplek. wallah ik kon de grond zien .
Is niks man zegt hij, leg die voetmat erop alleen. dounia hania.
ik heb me kapot gelachen ook

X-Meisjj-X
17-12-2010, 01:41
hahah
Het laatste keer dat ik een taxi had genomen in marokko, was in 2005 in tetouan.
De chauffeur vertelt me dat hij al 10 jaar zonder rijbewijs zat te rijden en hij was helemaal onder de Qarqoby, Pillen
Geloof t of niet, die gast had een grote gat onder de bijrijdersplek. wallah ik kon de grond zien .
Is niks man zegt hij, leg die voetmat erop alleen. dounia hania.
ik heb me kapot gelachen ook

Die Marokkaanse taxi's ook... Ik durf echt niet met ze mee te rijden... Zonder bijzijn van een broer of vader... Yalatif... Dat wordt zeker gratis ritje...

El Tetouany puro
17-12-2010, 02:00
helemaal mee eens.
Ik ben daar geboren en opgegroeid en vind het geen big deal, de meeste taxis in marokko zijn vernageld en de automonteurs ook.
Ik neem de chauffeurs het niet kwalijk, die struggelen om een stuk brood daar.
Moge allah iedereen beschermen

X-Meisjj-X
17-12-2010, 02:04
helemaal mee eens.
Ik ben daar geboren en opgegroeid en vind het geen big deal, de meeste taxis in marokko zijn vernageld en de automonteurs ook.
Ik neem de chauffeurs het niet kwalijk, die struggelen om een stuk brood daar.
Moge allah iedereen beschermen

Inshallah.. Maar ik neem HET ZE WEL KWALIJK, op de manier hoe ze rijden... Vergroot de kans op ongelukken.. Dwars door iedereen heen.. Ze nemen overal voorrang, waarop ze geen recht op hebben.. Je zegt het zelf al eigenlijk, 10 JAAR ZONDER RIJBEWIJS...

El Tetouany puro
17-12-2010, 02:09
Ik begrijp je wel.
Maar je weet hoe wij marokkanen zijn, niemand loopt op de stoep. iedereen kiest om in weg te lopen.
ezels, schapen, zwerfhonden met 3 poten, bedelaars die blind zijn, duivelse kids die zo op de weg springen. Compleet chaos gewoon.

X-Meisjj-X
17-12-2010, 02:15
Ja maar op stoep is altijd spullen/rotzooi... En De mannen zitten daar altijd... Ik ga daar niet langs lopen... Vele vrouwen denken ook zo.. Dan vraag je gwn om aandacht van die mannen... En alsnog ook al zit ik met me vader in de auto, yalatif die taxi chauffeurs... Je rijd achter ze, opeens stoppen ze uit het niets of gaan opzij met geen enkel kniplicht of hand uitsteken... Hard rijden en plots stoppen... Me vader vertrouwt ze nooit als hij achter ze rijdt, daarom afstand en ze niet vertrouwen...

El Tetouany puro
17-12-2010, 02:18
Verstandig en logisch ook.
Het is gewoon een Jungle daar, het is of eten of opgegeten worden daar. Armoede maakt mensen hard en genadeloos.

X-Meisjj-X
17-12-2010, 02:25
Verstandig en logisch ook.
Het is gewoon een Jungle daar, het is of eten of opgegeten worden daar. Armoede maakt mensen hard en genadeloos.

Klopt... :nut::goedzo:

Laatstaan arme landen :huilen:

X-Meisjj-X
17-12-2010, 02:32
Hier in NL eten we elkaar ook al bijna op, door de crisis....

El Tetouany puro
17-12-2010, 02:43
Tja
Dat hebben ze zelf veroorzaakt, eigenschuld.ik heb geen medelijden met mensen, politici maken elke jaar een nieuwe wet en veranderingen en bezuinigingen en shit. en de mensen doen gewoon mee als een kudde schapen.
Als ik eerlijk mag zijn, het is gewoon een laffe volk die alles pikt en niks onderneemt.
Dan moeten ze ook niet gaan klagen nu, hun wouden Bij europa komen en een de euro adopteren. nu betalen ze zich krom aan alles. Ewa pluk de vruchten van jullie beslissingen maar. No mercy

X-Meisjj-X
17-12-2010, 05:16
Tja
Dat hebben ze zelf veroorzaakt, eigenschuld.ik heb geen medelijden met mensen, politici maken elke jaar een nieuwe wet en veranderingen en bezuinigingen en shit. en de mensen doen gewoon mee als een kudde schapen.
Als ik eerlijk mag zijn, het is gewoon een laffe volk die alles pikt en niks onderneemt.
Dan moeten ze ook niet gaan klagen nu, hun wouden Bij europa komen en een de euro adopteren. nu betalen ze zich krom aan alles. Ewa pluk de vruchten van jullie beslissingen maar. No mercy

Klopt idd. Maar dat konden ze niet weten... Ze dachten zo worden we juist sterker en machtiger... Maar ze hebben niet aan de burgers gedacht, wanneer doen ze dat nou wel?... Ze hebben niet aan de gulden of euro gedacht en de gevolgen ervan... En nu alsnog draaien de burgers ervoor op...

Goed gesproken!!

El Tetouany puro
17-12-2010, 06:05
Shoukran
Het is trouwens mijn mening en zoals je weet meningen verschillen netzo als mensen.

X-Meisjj-X
17-12-2010, 06:08
Shoukran
Het is trouwens mijn mening en zoals je weet meningen verschillen netzo als mensen.

Het is wel je eigen mening, maar als ik het zo bekijk.. Is het ook zo... Het is zo... Een feit.. De dingen die je opnoemt, is nu ook aan de hand eigenlijk... Toen wisten ze dat niet... Verdiende loon.. Voor wat, hoort wat...

always112
17-12-2010, 06:20
Hier in NL eten we elkaar ook al bijna op, door de crisis....

Hahahaha!

X-Meisjj-X
17-12-2010, 06:24
Hahahaha!

Doe lekker mee, leuke moppie:P

always112
17-12-2010, 06:27
ff nadenken dan...

X-Meisjj-X
17-12-2010, 06:30
ff nadenken dan...
Neem je tijd... Je bent niet gedwongen hoor...

always112
17-12-2010, 06:36
Een marokkaanse vrouw gaat naar de groenteman.
Ze wil graag melk kopen, alleen kan ze geen Nederlands spreken.
Dus ze komt aan bij de winkel en vraagt aan de winkelier: 3tini le7lib (mag ik melk).
De winkelier snapt het niet en zegt: Wilt u a.u.b. Nederlands spreken.
Weer zegt de vrouw: 3tini le7lib (mag ik melk).
De man wordt boos en schreeuwt: Als je dat nog 1 keer zegt vlieg je eruit!
De vrouw zegt verbaasd: 3tini le7lib! (mag ik melk)
De winkelier is het zat en pakt de vrouw hardnekkig bij haar arm.
Zegt de vrouw: Au! Malek Malek? (wat is er, wat is er?)
Zeg dat dan eerder! Zegt de winkelier.

El Tetouany puro
17-12-2010, 06:37
Hier heb je een.
Een hele domme man heeft een keer een idee gekregen, maar helaas ook hersenschuding. Fatal

El Tetouany puro
17-12-2010, 06:40
Een man heeft een cafe (andere naam voor koffie, maar ook een plaats) gedronken, jammer genoeg bleven paar stoelen aan zijn keel vast.

X-Meisjj-X
17-12-2010, 06:42
Een marokkaanse vrouw gaat naar de groenteman.
Ze wil graag melk kopen, alleen kan ze geen Nederlands spreken.
Dus ze komt aan bij de winkel en vraagt aan de winkelier: 3tini le7lib (mag ik melk).
De winkelier snapt het niet en zegt: Wilt u a.u.b. Nederlands spreken.
Weer zegt de vrouw: 3tini le7lib (mag ik melk).
De man wordt boos en schreeuwt: Als je dat nog 1 keer zegt vlieg je eruit!
De vrouw zegt verbaasd: 3tini le7lib! (mag ik melk)
De winkelier is het zat en pakt de vrouw hardnekkig bij haar arm.
Zegt de vrouw: Au! Malek Malek? (wat is er, wat is er?)
Zeg dat dan eerder! Zegt de winkelier.

Whawhawhawha. Ja me zusje praat arabisch (door haar school)... Soms kijk ik haar gwn aan, zegt ze wat is er? (Malek, Malek).
Ik zeg in de koelkast, ga maar zelf halen...

Ik wist wat het betekende, maar zei dat express.. Ze zei, echt Marokkaanse ezel, ik bedoel malek, van wat is er...

Een goeie hoor..

X-Meisjj-X
17-12-2010, 06:43
Hier heb je een.
Een hele domme man heeft een keer een idee gekregen, maar helaas ook hersenschuding. Fatal

Whawhawha, kort maar krachtig..

X-Meisjj-X
17-12-2010, 06:44
Een man heeft een cafe (andere naam voor koffie, maar ook een plaats) gedronken, jammer genoeg bleven paar stoelen aan zijn keel vast.

Whawhawhawha ongelooflijk

El Tetouany puro
17-12-2010, 06:51
Hahaha ewa beetje Comedia safy

X-Meisjj-X
17-12-2010, 06:53
Hahaha ewa beetje Comedia safy

Ja idd.. We moeten ook niet te serieus blijven... Te veel rimpels... Whawhawha... Boze gezichten... We moeten het gezellig houden en we leren er wat van... Figuurlijk..

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd..

Thank You

El Tetouany puro
17-12-2010, 07:06
Bij mij is andersom, ik krijg juist rimpels als ik lach. wahaha
En trouwens ik ben van bouwjaar 1979 dus echt jong ben ik niet echt.
Peace

X-Meisjj-X
17-12-2010, 07:10
Bij mij is andersom, ik krijg juist rimpels als ik lach. wahaha
En trouwens ik ben van bouwjaar 1979 dus echt jong ben ik niet echt.
Peace

En je zegt ons moppies??.. Dat gaan we gauw veranderen??... Whawhawha... Je hebt veel gelachen, misschien bouwjaar 1969... Misschien rook je??? Daar kan het ook doorkomen? 10 jaar ouder ga je lijken??.. Meh hou je me voor de gek meh?? Check je foto's, als jij het bent.. 31 Jaar? Je krijgt geen rimpels van lachen...

Dat is niet kloppen...

El Tetouany puro
17-12-2010, 07:18
Nee wallah
Ben in 19 april 1979 geboren in Tetouan en kwam hier op mijn 13 jaar.
Serieus

X-Meisjj-X
17-12-2010, 07:22
Nee wallah
Ben in 19 april 1979 geboren in Tetouan en kwam hier op mijn 13 jaar.
Serieus

Geloof je wel.. Bedoel je hebt geen rimpels...

X-Meisjj-X
17-12-2010, 07:23
Komt niet door roken en al helemaal niet lachen... Ik zie ze niet hoor... Bescheiden ben je.. Whawhawha...

El Tetouany puro
17-12-2010, 07:24
Trouwens ik ken alleen maar marokkaanse grappen, hollandse gedoe is bagger en waardeloos. behalve onze vriend Najib natuurlijk. de rest is allemaal of troep of iemand die een andere na aapt. waardeloos gewoon. ik kijk ook geen nederlandse tv, ik kijk liever na aljazeer, en andere arbische sites die ik dagelijks bezoek. Ik spreek arabisch en frans en spaans en daar zit mijn interesse. Heb nooit van dit land gehouden, ik moest hier komen tegen mijn zin. maar toch, Daar liggen mijn roots en mijn hart.

always112
17-12-2010, 07:26
Je kunt altijd naar het land van herkomst terug gaan,
is nooit telaat!

X-Meisjj-X
17-12-2010, 07:28
Trouwens ik ken alleen maar marokkaanse grappen, hollandse gedoe is bagger en waardeloos. behalve onze vriend Najib natuurlijk. de rest is allemaal of troep of iemand die een andere na aapt. waardeloos gewoon. ik kijk ook geen nederlandse tv, ik kijk liever na aljazeer, en andere arbische sites die ik dagelijks bezoek. Ik spreek arabisch en frans en spaans en daar zit mijn interesse. Heb nooit van dit land gehouden, ik moest hier komen tegen mijn zin. maar toch, Daar liggen mijn roots en mijn hart.

Dat verklaart je moppen... Najib Amhali is ook een goeie... Waar je vandaan komt, ga je ooit terug inshallah..

X-Meisjj-X
17-12-2010, 07:28
Je kunt altijd naar het land van herkomst terug gaan,
is nooit telaat!

Juist em!!

El Tetouany puro
17-12-2010, 07:29
Inshallah, maar eerst een koffer met geld en ik ga kruipen desnoods terug en zonder afscheid zelfs. Home sweet home

always112
17-12-2010, 07:32
Je klinkt zo somber...
Heb je geen familie hierzo??

El Tetouany puro
17-12-2010, 07:38
Jawel, we zijn 5 broers plus ouders. De grootste deel van mijn familie in Marokko, spanje en frankrijk. ewa je weet iedereen volgt zijn brood gewoon. maar hamdoulilah ik ben niet somber maar eerlijk. Ik doe niks anders dan grappen, somber is geen optie voor mij. heb genoeg vrolijke dingen om me heen dus ik zit goed.

always112
17-12-2010, 07:39
Jha qua je reacties, kwam je somber over...
Maar hamdoellah!

El Tetouany puro
17-12-2010, 07:41
Trouwens, ik ben nu lekker thuis en heb een seneotje gepakt en ben nu een dikke toeter aan het roken thuis. heb een draadloze koptelefoon met beetje Rai muziek. Dikke feest hiero niks somber

always112
17-12-2010, 07:42
;) Blij te horen dat alles naar wens gaat...

El Tetouany puro
17-12-2010, 07:42
Shoukran.

always112
17-12-2010, 07:43
Alleen van die toeter keur ik af...

El Tetouany puro
17-12-2010, 07:49
Wallah ik weet het zelf, kijk. in Tetouan rookt iedereen Classe A hash en kost met geen drol, en hier heb ik in 3 coffeshops gewerkt en heb tijdje in die wereldje gezeten maar ben nu anders. Ik doe eerst mijn verplichtingen en dan pas steek ik er een thuis. vandaag was Ashoura een islamitsche feest en was netjes naar mijn ouders geweest en heb mijn dingen gedaan en ben nu thuis aan het chillen. ik denk dat ik het wel verdien, maar weet dat het een smoes is. 18 jaar gerookt en zwaar ook. ik had er genoeg van en overal kwam er iets. je weet hoe het gaat. inshallah komt de tijd dat ik ermee stop. want ik schaam me ervoor

always112
17-12-2010, 07:53
Moge Allah je daarbij helpen...
Maar je meot weten dat je het zelf in de hand hebt..

Gair Insha Allah!

El Tetouany puro
17-12-2010, 07:59
Komt goed. ik was ooit anderhalve jaar gestopt en door omstandigheden viel ik terug. geloof me dat is geen smoes maar ik miste toen een bekende die was gedood. veel jongens waren er kapot van. ewa laat wesafy. grappen beter.

always112
17-12-2010, 08:03
Ach jha...
Ik hoop dat het je kult om af te kicken...
Ik weet dat het moeilijk is, maar als je het echt wilt, zal het
je lukken!

X-Meisjj-X
17-12-2010, 09:20
Inshallah, maar eerst een koffer met geld en ik ga kruipen desnoods terug en zonder afscheid zelfs. Home sweet home

Alles komt goed ooit inshallah... Als je daar bent... Ga je anders praten..

X-Meisjj-X
17-12-2010, 09:21
Jawel, we zijn 5 broers plus ouders. De grootste deel van mijn familie in Marokko, spanje en frankrijk. ewa je weet iedereen volgt zijn brood gewoon. maar hamdoulilah ik ben niet somber maar eerlijk. Ik doe niks anders dan grappen, somber is geen optie voor mij. heb genoeg vrolijke dingen om me heen dus ik zit goed.

Merk het ja, home sweet home.. Jij vind het grappig, anderen vinden het pijnlijk.. Het is maar hoe je het opvat..

X-Meisjj-X
17-12-2010, 09:23
Trouwens, ik ben nu lekker thuis en heb een seneotje gepakt en ben nu een dikke toeter aan het roken thuis. heb een draadloze koptelefoon met beetje Rai muziek. Dikke feest hiero niks somber

Senseotje:P... Niet de goeie manier, inshallah komt het goed..

X-Meisjj-X
17-12-2010, 09:24
Wallah ik weet het zelf, kijk. in Tetouan rookt iedereen Classe A hash en kost met geen drol, en hier heb ik in 3 coffeshops gewerkt en heb tijdje in die wereldje gezeten maar ben nu anders. Ik doe eerst mijn verplichtingen en dan pas steek ik er een thuis. vandaag was Ashoura een islamitsche feest en was netjes naar mijn ouders geweest en heb mijn dingen gedaan en ben nu thuis aan het chillen. ik denk dat ik het wel verdien, maar weet dat het een smoes is. 18 jaar gerookt en zwaar ook. ik had er genoeg van en overal kwam er iets. je weet hoe het gaat. inshallah komt de tijd dat ik ermee stop. want ik schaam me ervoor Goeie begin... Dat je de dingen al inziet, is al een begin.. Vind nu wat anders erop... Stap, voor stap.. Inshallah komt het goed..

X-Meisjj-X
17-12-2010, 09:26
Komt goed. ik was ooit anderhalve jaar gestopt en door omstandigheden viel ik terug. geloof me dat is geen smoes maar ik miste toen een bekende die was gedood. veel jongens waren er kapot van. ewa laat wesafy. grappen beter.

Allah ie rahmoe ten eerste.. Zie het zo: Het kon erger.. Vele mensen begaan nog ergere dingen, ze doen ergere dingen in zo'n situatie.. Leer ermee om te gaan... Stap voor stap, komt het goed.. Nu begrijp ik waarom je ook liever wilt grappen... Alle respect ervoor.. Waar blijven ze:P...

X-Meisjj-X
17-12-2010, 09:27
Ach jha...
Ik hoop dat het je kult om af te kicken...
Ik weet dat het moeilijk is, maar als je het echt wilt, zal het
je lukken!

Klopt

X-Meisjj-X
17-12-2010, 09:30
Allah ie hawan inshallah... Moge Allah (SWT) je bijstaan en je hier doorheen helpen inshallah.. En er zijn veel behandelingen ervoor... Je hoeft je nergens voor te schamen, als je dat doet, word het alleen maar erger... Durf je nooit iets.. Het is al heel goed dat je het inziet.. Je bent oud en wijs genoeg en sterker: je zegt het en ziet het in..

Juist meestal als er wat gebeurt, grijp je er sneller naartoe.. Als je dat eenmaal hebt gedaan, doe je dat voortaan ook.. Je zegt zelf is geen smoes enzo.. En dingen verwerken kunnen op hele betere manieren... Niet schadelijk voor jezelf, niemand niet..

Allah ie hawan!.

El Tetouany puro
17-12-2010, 09:39
Amien
Shoukran

X-Meisjj-X
17-12-2010, 09:45
Amien
Shoukran

Amin...

En nou weer lachen...

El Tetouany puro
17-12-2010, 09:47
hahaha dat altijd inshallah

X-Meisjj-X
17-12-2010, 09:49
hahaha dat altijd inshallah.

Inshallah... Amin... Ook al ben je hier, de grappen heb je blijkbaar meegenomen...

El Tetouany puro
17-12-2010, 09:53
hahaha ewa kleine beetje bagage meegesmokkeld yak. sommige grappen kan ik alleen in het marokkaans vertellen. In het nederlands komt het anders over je weet. andere soort humor snap je.

X-Meisjj-X
17-12-2010, 09:55
hahaha ewa kleine beetje bagage meegesmokkeld yak. sommige grappen kan ik alleen in het marokkaans vertellen. In het nederlands komt het anders over je weet. andere soort humor snap je.

Klopt, moet je veel bij doordenken... HUH Waar heb jij het over??... Marokkaans bij Marokkaans en NL bij NL grappies... Gelukkig is het in je hoofd... Anders pffffff... Te zwaar..

El Tetouany puro
17-12-2010, 10:06
Ewa mijn hoofd is net een pan harira. er zit arabisch, frans, spaans, engels, nederlands, duits erin. ewa rwina wesafy.

X-Meisjj-X
17-12-2010, 10:10
Ewa mijn hoofd is net een pan harira. er zit arabisch, frans, spaans, engels, nederlands, duits erin. ewa rwina wesafy.

Zied yallah roeren en niet te lang laten koken..

El Tetouany puro
17-12-2010, 10:14
No way het min 200 buiten.
Des warmer, des beter.

X-Meisjj-X
17-12-2010, 10:16
No way het min 200 buiten.
Des warmer, des beter.

Aardig rwina in je koppie he :hihi:

El Tetouany puro
17-12-2010, 10:28
wallah echt. Zelfs toen ik nog een kind was in marokko, keek ik altijd naar spaanse tekenfilms op spaanse zenders. want die hadden alles hightech. terwijl je in marokkaanse zenders niks dan poppenkast en goedkope gedoe had. Je groeit ermee en het blijft voor altijd. Het is voor mij bijvoorbeeld onmogelijk Tetouania te spreken zonder paar woorden spaans in te gooien. Zo praten we gewoon. het is een mix van talen. Eeuwen lang gecoloniseerd door portugal, spanje, frankrijk. Dat is pas rwina.
Maar he, we hebben ze eruit getrapt. alleen de taal heerst nog. Maar eerlijk gezegd, ik vind het wel wat hebben. Smaak

X-Meisjj-X
17-12-2010, 10:39
wallah echt. Zelfs toen ik nog een kind was in marokko, keek ik altijd naar spaanse tekenfilms op spaanse zenders. want die hadden alles hightech. terwijl je in marokkaanse zenders niks dan poppenkast en goedkope gedoe had. Je groeit ermee en het blijft voor altijd. Het is voor mij bijvoorbeeld onmogelijk Tetouania te spreken zonder paar woorden spaans in te gooien. Zo praten we gewoon. het is een mix van talen. Eeuwen lang gecoloniseerd door portugal, spanje, frankrijk. Dat is pas rwina.
Maar he, we hebben ze eruit getrapt. alleen de taal heerst nog. Maar eerlijk gezegd, ik vind het wel wat hebben. Smaak

Whawhawha uiteindelijk wel ja... Herinnering nog aan ze:P... Toch nog wat goeds he...

Marokko begint nu pas op een land te lijken...

El Tetouany puro
17-12-2010, 10:42
Komt goed inshallah.

X-Meisjj-X
17-12-2010, 10:46
Komt goed inshallah.

You're right.. Zeiden ze vroeger ook, is toch goedgekomen ;)

BTW: Inshallah

El Tetouany puro
17-12-2010, 10:48
Ewa laat gaan die orkaan, je weet toch

X-Meisjj-X
17-12-2010, 10:51
Ewa laat gaan die orkaan, je weet toch
Zal ik doen... Shoukran..