PDA

View Full Version : Welke winkels winkel je het meest?

Rainbow__
24-12-2010, 04:02
Vertel op ^^

Ik meestal h&m , Vero Moda, Zara , Bijenkorf

tamazight_girrl
24-12-2010, 05:38
Vero Moda, Zara, Lady sting, H&M bijenkorf, vila, only

ayalou
24-12-2010, 10:44
H&M, Zara, sting, mango, bonneterie,V&D enz enz

Faith
24-12-2010, 11:06
H&m, Zara, V&d, Vero Moda, Promiss heeft geweldige linnen broeken in de zomer, Mango etc, je kan beter vragen: Waar winkel je niet?:gniffel:

Rainbow__
25-12-2010, 02:09
H&m, Zara, V&d, Vero Moda, Promiss heeft geweldige linnen broeken in de zomer, Mango etc, je kan beter vragen: Waar winkel je niet?:gniffel:

Hha inderdaad,, eigenlijk winkelen alle marokaanse vrouwen sowieso in h&m, moiie kleding, voor een goed prijsje. Vero Moda heeft ook prachtige maxi dresses soms. Ik dacht dat jullie echt van die marokaanse vrouwen waren die wineklen in zeeman en wibra :giechel:

ayalou
25-12-2010, 05:48
Hha inderdaad,, eigenlijk winkelen alle marokaanse vrouwen sowieso in h&m, moiie kleding, voor een goed prijsje. Vero Moda heeft ook prachtige maxi dresses soms. Ik dacht dat jullie echt van die marokaanse vrouwen waren die wineklen in zeeman en wibra :giechel:

waarom dacht je dat dan atamchount:haha:
Ik koop voor de kids weleens disney of cars ondergoed uit de zeeman of wibra en is echt niet goedkoop hoor..
En ook goed kwaliteit...dus zeker niks mis mee:goedzo:

ayalou
25-12-2010, 05:49

In stomme hindoestaanse winkeltjes en de markt

Faith
25-12-2010, 06:38

Ja dg! Alleen ondergoed af en toe, meer niet. Kwaliteit van de kleding is ver te zoeken en het zijn nog meestal van die jutte zakken, tgiensjiet kleding dus:giechel:

Faith
25-12-2010, 06:39
In stomme hindoestaanse winkeltjes en de markt
Kwaliteit=zero. A big no dus, betaal liever meer en heb daarbij goede kwaliteit dan dat ik goedkoop betaal en het kledingstuk scheurt al bij de eerste x dragen:moe:

ayalou
25-12-2010, 06:55
Ja dg! Alleen ondergoed af en toe, meer niet. Kwaliteit van de kleding is ver te zoeken en het zijn nog meestal van die jutte zakken, tgiensjiet kleding dus:giechel:

maar hoe ze dat zegt he??
Ik dacht dat JULLIE marokaanse vrouwtjes :lol:

ayalou
25-12-2010, 06:57
Kwaliteit=zero. A big no dus, betaal liever meer en heb daarbij goede kwaliteit dan dat ik goedkoop betaal en het kledingstuk scheurt al bij de eerste x dragen:moe:

Het is voor mij echt een eeuwigheid geleden dat ik voor mezelf op de markt heb gekocht...weet gewoon dat die kwaliteit niks is..
Als ik af en toe op de markt koop dan zijn het die kraampjes die faillisemenst kleding verkopen van C&A,, Prenatal enzo voor de kindjes:goedzo:

Rainbow__
25-12-2010, 08:08
maar hoe ze dat zegt he??
Ik dacht dat JULLIE marokaanse vrouwtjes :lol:

Sorry hoor XD Ik zie veel amrokaanse vrouwen in de zeeman als ik daar langsloop, en van jou ayalou had ik het wel verwacht XD Jij bent ook ouderwets (dacht ik ). Maar ondergoed enzo, wie ziet dat? Dat maakt niks uit.

Carpe Diem
25-12-2010, 08:31
alle boven genoemde winkels en river island en een super leuke zaakje in antwerpen urban outfitter

Rainbow__
25-12-2010, 08:33
Woon je in belgie?

Carpe Diem
25-12-2010, 08:37
nee maar die winkel is het wel waard om daarvoor naar belgie te gaan..ze hebben ook een online shop maar daar hebben ze veel minder

ayalou
25-12-2010, 08:39
Sorry hoor XD Ik zie veel amrokaanse vrouwen in de zeeman als ik daar langsloop, en van jou ayalou had ik het wel verwacht XD Jij bent ook ouderwets (dacht ik ). Maar ondergoed enzo, wie ziet dat? Dat maakt niks uit.

hahah geeft niet hoor ben ook zeker ouderwets....keur de kleding van de meiden die in deze tijd er uitdagend bij lopen niet goed en helemaal als ze een hijaab dragen....Jasje net over de bibs daar zul je me nooit in zien lopen..
zo'n moderne sjaaltje en die oerlelijke monsterlijke ronde oorbellen ook niet,,,nagels van een halve meter en dan nog gelakt ook niet.....meiden dik onder de make-up ook niet...naaldhakken van weet ik veel hoe hoog ook niet....skeany-jeans vind ik helemaal verschrikkelijk...naveltruitjes ook niet..
Nu besef ik echt dat ik onwijs ouderwets ben,, maar ik zie het zo..de Islam kent geen moderne tijden...Islam is niet tijdgebonden...het hoort niet..

Maar zeeman daar koop ik zeker ondergoed....absoluutv niet voor mezelf daar heb ik een ander winkel voor maar wel voor de kleintjes:goedzo:

Rainbow__
25-12-2010, 08:42
hahah geeft niet hoor ben ook zeker ouderwets....keur de kleding van de meiden die in deze tijd er uitdagend bij lopen niet goed en helemaal als ze een hijaab dragen....Jasje net over de bibs daar zul je me nooit in zien lopen..
zo'n moderne sjaaltje en die oerlelijke monsterlijke ronde oorbellen ook niet,,,nagels van een halve meter en dan nog gelakt ook niet.....meiden dik onder de make-up ook niet...naaldhakken van weet ik veel hoe hoog ook niet....skeany-jeans vind ik helemaal verschrikkelijk...naveltruitjes ook niet..
Nu besef ik echt dat ik onwijs ouderwets ben,, maar ik zie het zo..de Islam kent geen moderne tijden...Islam is niet tijdgebonden...het hoort niet..

Maar zeeman daar koop ik zeker ondergoed....absoluutv niet voor mezelf daar heb ik een ander winkel voor maar wel voor de kleintjes:goedzo:

Skinney draag ik wel.. maar de rest niet hmdl.
Ik draag hmdl mijn hajib en ben daar trots op. En wrm niet voor jezelf maar wel voor de kleintjes? Heeyheey,, luxe voorjezelf maar voor jou kleintjes niet?

Rainbow__
25-12-2010, 08:42
nee maar die winkel is het wel waard om daarvoor naar belgie te gaan..ze hebben ook een online shop maar daar hebben ze veel minder

das vaak met online winkelen. Maar ik al eens kijken als ik naar Belgie ga, bedankt schat! Is het een dure winkel?

Carpe Diem
25-12-2010, 08:45
das vaak met online winkelen. Maar ik al eens kijken als ik naar Belgie ga, bedankt schat! Is het een dure winkel?

Ja klopt..Graag gedaan hoor..Ja ik weet niet.ik vind het persoonlijk meevallen
je kan hier ff een kijkje nemen http://www.urbanoutfitters.co.uk/womens/icat/womens/
ze hebben nu ook sale

Rainbow__
25-12-2010, 08:46
Oke bedankt schat :sjans:

Rainbow__
25-12-2010, 08:47
Het is eigenlijk echt goekdoop, en ze hebben leuke kleding! Ga daar zeker een x heen!

ayalou
25-12-2010, 08:49
Ik draag hmdl mijn hajib en ben daar trots op. En wrm niet voor jezelf maar wel voor de kleintjes? Heeyheey,, luxe voorjezelf maar voor jou kleintjes niet?

Hamdoulillaah:goedzo:

het is maar ondergoed shem:haha:
Ik denk altijd aan die monstertjes maar soms dan ga ik voor...

Carpe Diem
25-12-2010, 08:52
Het is eigenlijk echt goekdoop, en ze hebben leuke kleding! Ga daar zeker een x heen!

Ja moet je zeker doen..in de winkel is er natuurlijk meer

ayalou
25-12-2010, 08:58
Ja klopt..Graag gedaan hoor..Ja ik weet niet.ik vind het persoonlijk meevallen
je kan hier ff een kijkje nemen http://www.urbanoutfitters.co.uk/womens/icat/womens/
ze hebben nu ook sale

heb 2 pagina's gekeken en vind niks leuks....volgens mij is dit niet echt mijn winkel:nut:

Carpe Diem
25-12-2010, 09:14
heb 2 pagina's gekeken en vind niks leuks....volgens mij is dit niet echt mijn winkel:nut:

:lol::lol:

Ik vin me hier helemaal in thuis..hou niet van normaal:hihi:

ayalou
25-12-2010, 09:16

Ik vin me hier helemaal in thuis..hou niet van normaal:hihi:

ik ga wel verder kijken hoor,, maar nee denk niet dat t iets voor mij is..
twaried normalen meid houd van normale kleding:hihi:

Carpe Diem
25-12-2010, 09:21
ik ga wel verder kijken hoor,, maar nee denk niet dat t iets voor mij is..
twaried normalen meid houd van normale kleding:hihi:

:lol::lol::lol:

ik ben een keer met mn moeder gegaan en ze hadden daar ook eetbare ondergoed..dus ik zeg tegen haar mama is dit niks voor jou..ze keek me echt dodelijk aan:gniffel:
Pffff geloof je niet:ego:

Faith
25-12-2010, 09:24
Heb je de damesonderbroeken van de Zeeman wel eens gezien?:maf:

ayalou
25-12-2010, 09:24
:lol::lol::lol:

ik ben een keer met mn moeder gegaan en ze hadden daar ook eetbare ondergoed..dus ik zeg tegen haar mama is dit niks voor jou..ze keek me echt dodelijk aan:gniffel:
Pffff geloof je niet:ego:

heb die ondergoed een keer gehad van een vriendin tijdens valentijn..
ik wou alle snoepjes opeten,, maar was bang dat iemand m had gepast ofzo:lol:

ayalou
25-12-2010, 09:25
Heb je de damesonderbroeken van de Zeeman wel eens gezien?:maf:

Carpe Diem
25-12-2010, 09:25

heb die ondergoed een keer gehad van een vriendin tijdens valentijn..
ik wou alle snoepjes opeten,, maar was bang dat iemand m had gepast ofzo:lol:

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol:

jij spoort niet

ayalou
25-12-2010, 09:28
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol:

jij spoort niet

:lol::lol::lol::lol:

ewa je weet maar nooit,, zie je het al voor je...ieuwwww:maf:

nee jij spoort lekker:likje:

Carpe Diem
25-12-2010, 09:32