PDA

View Full Version : kinderopvang

Carpe Diem
24-12-2010, 09:07
Zullen jullie je kinderen ooit nog toe kunnen vertrouwen aan een kinderopvang??

Faith
24-12-2010, 09:12
Nope, nooit gedaan en zal ik ook nooit doen ook.

Maaaaaaaaaaarrrr, het kan overal gebeuren Allahie star, op school, op andere plekken en ga zo maar door...moge Allaah swt onze kinderen behoeden voor dit soort monsters inshaAllah..:(

Carpe Diem
24-12-2010, 09:14
Oke..
Ja echt als ik een kind had dat op de opvang zat had ik em er meteen van afgehaald..Home school!!
Deze wereld joh is echt gewoon helemaal naar de klote:moe:
Insha'Allah

Faith
24-12-2010, 09:16
Oke..
Ja echt als ik een kind had dat op de opvang zat had ik em er meteen van afgehaald..Home school!!
Deze wereld joh is echt gewoon helemaal naar de klote:moe:
Insha'Allah

Stoeka weha, ik slaak hier letterlijk een diepe zucht, Asta3firrulah, ik kan me gewoon niet indenken hoe ziek hun geest wel niet moet zijn om zichzelf tot zulke praktijken te zetten...

Tufa7e
24-12-2010, 10:28
Kinderopvang OMA :hihi:

ayalou
24-12-2010, 11:23
Heb mijn kinderen nooit aan de opvang vertrouwd en zal dat ook nooit doen...
Sinds dat mijn oudste is geboren ben ik gestopt met werken,, ik heb liever (veel) minder centjes dan dat die iromijen met mijn kinderen gaan spelen

ayalou
24-12-2010, 11:26
Nope, nooit gedaan en zal ik ook nooit doen ook.

Maaaaaaaaaaarrrr, het kan overal gebeuren Allahie star, op school, op andere plekken en ga zo maar door...moge Allaah swt onze kinderen behoeden voor dit soort monsters inshaAllah..:(

idd kan overal gebeuren,, kan je nog die oude man die die gehandicapte kinderen heeft misbruikt in de zwembad....omg in Januari begint mijn zoontje met zwemmen en ik zal echt geen seconde uit zijn zijde ontwijken.
Gelukkig kan dit ook...ik mag tijdens leszwemmen gewoon in het zwembad toekijken

Faith
24-12-2010, 11:31
idd kan overal gebeuren,, kan je nog die oude man die die gehandicapte kinderen heeft misbruikt in de zwembad....omg in Januari begint mijn zoontje met zwemmen en ik zal echt geen seconde uit zijn zijde ontwijken.
Gelukkig kan dit ook...ik mag tijdens leszwemmen gewoon in het zwembad toekijken

Ja dat verhaal ken ik ook:( Allahie7fed, ik ben altijd mee geweest naar leszwemmen en ga nog steeds mee. Moge Allah swt onze kinderen beschermen inshaAllah tegen al het kwade!!

ayalou
24-12-2010, 11:36
Ja dat verhaal ken ik ook:( Allahie7fed, ik ben altijd mee geweest naar leszwemmen en ga nog steeds mee. Moge Allah swt onze kinderen beschermen inshaAllah tegen al het kwade!!

Incha'Allah.......Amien

Carpe Diem
24-12-2010, 11:58
Mensen zijn gewoon helemaal ontspoort:jammer:

ayalou
25-12-2010, 12:01
Mensen zijn gewoon helemaal ontspoort:jammer:

idd :jammer:

Carpe Diem
25-12-2010, 12:03
Dieren, kinderen, mensen van hetzelfde geslacht..pff een en al fitna:moe:

ayalou
25-12-2010, 12:07
Dieren, kinderen, mensen van hetzelfde geslacht..pff een en al fitna:moe:

baraka shem over de mensen met hetzelfde geslacht:haha:

Carpe Diem
25-12-2010, 12:08
:lol::lol:

ja want anders heb ik het straks weer allemaal gedaan:ego:

ayalou
25-12-2010, 12:14
:lol::lol:

ja want anders heb ik het straks weer allemaal gedaan:ego:

:lol::lol::lol:

omg wat een dag...:haha:

Carpe Diem
25-12-2010, 12:19

omg wat een dag...:haha:

zoo freaky:nut:

ayalou
25-12-2010, 01:28
:hihi:

Rainbow__
25-12-2010, 03:05
De kinderopvang zijn je ouders :0
Nee, ik zou mijn kinderen niet naar de kinderopvang sturen, dan maar niet werken.

waso
25-12-2010, 04:43
mijn zoon gaat ook naar zwemles maar kijk altijd mee en dat blijf ik ook doen .

Je hebt gekke mensen op de wereld allah athjefath wehe

ayalou
25-12-2010, 05:14
mijn zoon gaat ook naar zwemles maar kijk altijd mee en dat blijf ik ook doen .

Je hebt gekke mensen op de wereld allah athjefath wehe

juist en dat ga ik ook zo doen:goedzo:

als we alleen al in de park zijn dan heb ik mijn ogen alleen op hun gericht omdat ik bang ben dat ze worden meegenomen ofzo....ik was nooit zo..
maar mijn ma maakt me bang ze zegt...let op je kinderen,, voor je t weet hebben ze ze meegenomen

Rainbow__
25-12-2010, 09:10
Er zijn nu eenmaal van die gekke op de wereld helaas. Mogen ze insha'allah het licht zien, en snel spijt betuigen aan Allah:(