PDA

View Full Version : poldermoskee

ayalou
28-12-2010, 11:34
Het schijnt dat je daar in dezelfde ruimte als de man kan bidden,, maar dan helemaal achteraan???
Er is ook een aparte ruimte voor alleen vrouwen walakien toch mag dat!

Is dat eigenlijk wel toegestaan??

ayalou
28-12-2010, 11:35
Is er toevallig iemand die in deze moskee bid??

meicro
28-12-2010, 11:35
Ja in Marokko heb je zoveel Moskeeen waar dat gebeurd.

ayalou
28-12-2010, 11:37
Ja in Marokko heb je zoveel Moskeeen waar dat gebeurd.

Ooh echt waar??
ik zie er verder geen kwaad in maar ik dacht als er genoeg ruimtes zou zijn waarom dan in de zelfde ruimte als de mannen bidden?

X-Meisjj-X
28-12-2010, 11:43
Het schijnt dat je daar in dezelfde ruimte als de man kan bidden,, maar dan helemaal achteraan???
Er is ook een aparte ruimte voor alleen vrouwen walakien toch mag dat!

Is dat eigenlijk wel toegestaan??

Is dat wel afgeschermd.. Ik weet zelfs in Maleisie, doen ze dat ook.. De mannen die kant op en de vrouwen keren hun rug naar ze toe

ayalou
28-12-2010, 11:46
Is dat wel afgeschermd.. Ik weet zelfs in Maleisie, doen ze dat ook.. De mannen die kant op en de vrouwen keren hun rug naar ze toe

Nee is volgens mij niet afgeschermd...

X-Meisjj-X
28-12-2010, 11:47
Nee is volgens mij niet afgeschermd...

Masha'allah.. Het is niet haram.. Me zus heeft het zelf ervaren..

ayalou
28-12-2010, 11:54
Masha'allah.. Het is niet haram.. Me zus heeft het zelf ervaren..

Kan me niet voorstellen dat t haram is,, maar shaich Fauwaz uit Denhaag vind t een te moderne moskee en hij vind ze ook niet eerlijk dus vraag me dan af waarop hij dat baseerd...heeft hij het dan over de manier van bidden daar??? Allahoe A3lam:kweetnie:

X-Meisjj-X
29-12-2010, 09:23
Kan me niet voorstellen dat t haram is,, maar shaich Fauwaz uit Denhaag vind t een te moderne moskee en hij vind ze ook niet eerlijk dus vraag me dan af waarop hij dat baseerd...heeft hij het dan over de manier van bidden daar??? Allahoe A3lam:kweetnie:

Misschien over omdat mannen en vrouwen in een ruimte zitten...

waso
29-12-2010, 02:11

maar lieve schats hoe kijk maar naar mekka daar hebben ze ook alles apart toch ze bidden niet gemengt tenminste zo is te zien op saudi arabie schotel

X-Meisjj-X
29-12-2010, 02:25
maar lieve schats hoe kijk maar naar mekka daar hebben ze ook alles apart toch ze bidden niet gemengt tenminste zo is te zien op saudi arabie schotel

Klopt dat wel..

ayalou
29-12-2010, 06:31

Ja maar dat betekend niet dat t haram is toch?

En volgens mij bidden ze bij Hajj toch wel gezamelijk of niet??

X-Meisjj-X
29-12-2010, 06:41
ja maar dat betekend niet dat t haram is toch?

En volgens mij bidden ze bij hajj toch wel gezamelijk of niet??

is niet haram

ayalou
30-12-2010, 10:23
is niet haram

daar ga ik ook van uit,,, anders zou de Imaam van die moskee het niet toelaten en zou er protest komen van andere Imaams over het hele land...Allahoe A3lam

X-Meisjj-X
31-12-2010, 11:34
daar ga ik ook van uit,,, anders zou de Imaam van die moskee het niet toelaten en zou er protest komen van andere Imaams over het hele land...Allahoe A3lam

ja klopt...