PDA

View Full Version : * Ik ben een BH, en 3 sokken kwijtgeraakt in de wasmachine *

Tufa7e
02-01-2011, 07:32
:boos:
Zoooo raar. Ik weet voor 100% zeker dat ik ze erin heb gedaan, en toen ik vanmiddag de was ging ophangen, toen waren ze er niet :nut:
En ik heb het gecheckt...
Ik stak zelfs mijn hoofd in de trommel,, maar daar zaten ze niet in.

Ewa fhem,, BH's en sokken verdwijnen niet zomaar toch :nut:

X-Meisjj-X
02-01-2011, 07:37
Zoooo raar. Ik weet voor 100% zeker dat ik ze erin heb gedaan, en toen ik vanmiddag de was ging ophangen, toen waren ze er niet :nut:

Heeft iemand anders het niet opgehangen? Ergens in de buizen?

X-Meisjj-X
02-01-2011, 07:38

Of kapot gemaakt?

Of in andere kleding

Tufa7e
02-01-2011, 07:38
nee,, nee,, want ik deed de was vandaag. :P dus ik weet voor 100% zeker dat niet iemand anders ze heeft opgehangen :P

Tufa7e
02-01-2011, 07:39
Of kapot gemaakt?

Of in andere kleding

kapot :eek: hoe dan?
in andere kleding kan niet :P ik heb alles gecheckt,, maar dan ook echt alles. ze zijn gewoon weg:nut:

X-Meisjj-X
02-01-2011, 07:41
nee,, nee,, want ik deed de was vandaag. :P dus ik weet voor 100% zeker dat niet iemand anders ze heeft opgehangen :P

Kijk voor de zekerheid.. Vraag je ma etc..

X-Meisjj-X
kapot :eek: hoe dan?
in andere kleding kan niet :P ik heb alles gecheckt,, maar dan ook echt alles. ze zijn gewoon weg:nut:

Wasmachine kan soms kleding kapot maken/opeten... Inbraak :P

Tufa7e
strakjes :P
nu ff zoubida :o hahha

Tufa7e
02-01-2011, 07:42
Wasmachine kan soms kleding kapot maken/opeten... Inbraak :P

hahahaahah hongerrrr :P hahah

X-Meisjj-X
02-01-2011, 07:43
strakjes :P
nu ff zoubida :o hahha

Oke

X-Meisjj-X
02-01-2011, 07:43
hahahaahah hongerrrr :P hahah

Idd... Inhalen.. Helaas jij de pineut

ayalou
02-01-2011, 08:44

het is naar je hoofd gestegen lieverd...:jammer:
have a break have a kitkat......en als t ff kan een chunky:hihi:

Ariffi
02-01-2011, 09:13
shen perverse buurman..daar al eens aan gedacht:hihi:

miss_21
02-01-2011, 09:42

:hihi::hihi: Wat heb ik hierom gelachen:hihi:

Tufa7e
02-01-2011, 11:54
Idd... Inhalen.. Helaas jij de pineut

Inderdaad :verdrietig:

het is naar je hoofd gestegen lieverd...:jammer:
have a break have a kitkat......en als t ff kan een chunky:hihi:
Ze zijn serieus weg :eek:
Heb het mijn moeder gevraagd, en die zei: 'Yek ik was de hele tijd beneden toen die wasmachine aan het draaien was. Ntina li dirti de was ophangen, niet ik. Ewa shouf ntina fayn mshaw'. Dus zij was het ook niet :eek:

shen perverse buurman..daar al eens aan gedacht:hihi:
Dan begrijp ik dat ie m'n bh heeft:hihi":
Maar die 3 sokken...:nut:

:hihi::hihi: Wat heb ik hierom gelachen:hihi:
Even checken voor de zekerheid :hihi:

Tufa7e
02-01-2011, 11:55
En ik heb ze nog niet :eek:

miss_21
03-01-2011, 12:22
En ik heb ze nog niet :eek:

Was het een mooie BH:hihi::hihi:

Tufa7e
03-01-2011, 12:23
Jaaaah :verdrietig:

Niet dat iemand 'm zag ofzo,, maar ik voelde me gewoon 'WAUW' als ik 'm aanhad :hihi:

X-Meisjj-X
03-01-2011, 10:18
Whawhawha...

Tufa7e
03-01-2011, 01:05
Heb jij dat niet dan?:P

Faith
03-01-2011, 06:10
Dat overkomt mij zo vaak, dan gaat het net tussen de trommel zitten, volgens mij heb ik daar echt miljoenen sokken etc:giechel: En soms komt ie er half gevreten uit, onderaan de wasmachine heb je zo een vakje die je kunt openen om water eruit te laten lopen, iwa daar vind ik soms de gekste dingen:o

always112
03-01-2011, 06:12
:hihi:

X-Meisjj-X
03-01-2011, 06:24
Dat overkomt mij zo vaak, dan gaat het net tussen de trommel zitten, volgens mij heb ik daar echt miljoenen sokken etc:giechel: En soms komt ie er half gevreten uit, onderaan de wasmachine heb je zo een vakje die je kunt openen om water eruit te laten lopen, iwa daar vind ik soms de gekste dingen:o

Hahahaha

ayalou
03-01-2011, 08:12

oh echt meen je dit??
trouwens over dat vakje,, moet je dat nou vaker open maken om er water uit te laten lopen??
Gebruik mijn wasmachine al 10jaar,, ben er heel blij en zuinig mee maar heb t vakje onderaan nog nooit geopend om wat water leeg te laten lopen...
Helpppp...wat doe ik verkeerd??? als ik wat verkeerd doe tenminste:o

X-Meisjj-X
03-01-2011, 08:13
oh echt meen je dit??
trouwens over dat vakje,, moet je dat nou vaker open maken om er water uit te laten lopen??
Gebruik mijn wasmachine al 10jaar,, ben er heel blij en zuinig mee maar heb t vakje onderaan nog nooit geopend om wat water leeg te laten lopen...

Jawel, moet je opruimen, schoonmaken.. Was het veel beter...

ayalou
03-01-2011, 08:17
Jawel, moet je opruimen, schoonmaken.. Was het veel beter...

ik dacht dat je dat vakje alleen mocht openmaken bij verstopping ofzo:nut:

Faith
03-01-2011, 08:19
oh echt meen je dit??

Ik doe het eens in de maand ongeveer:S Tien jaar en nog nooit?:haha:?!Meestal komen daar de dingetjes uit die je mee wast, zoals bv haarspeldjes enz. Misschien vindt je wel iets kostbaars terug:giechel:

Faith
03-01-2011, 08:20
Ik maak het daar ook schoon, je wilt niet weten hoe vies het daar wordt. Alatief, la7sek tien jaar:nut: :hihi:

X-Meisjj-X
03-01-2011, 08:21

Straks is het te laat

X-Meisjj-X
03-01-2011, 08:21
Ik doe het eens in de maand ongeveer:S Tien jaar en nog nooit?:haha:?!Meestal komen daar de dingetjes uit die je mee wast, zoals bv haarspeldjes enz. Misschien vindt je wel iets kostbaars terug:giechel:

Ja kan ook bh bandjes enzo

ayalou
03-01-2011, 08:23

hahahah je maakt me bang!!
de enige wat ik daar kan vinden zijn knopen en meer niet...serieus voordat de kleding de wasmachine ingaan zijn ze helemaal uit gepluisd...

ayalou
03-01-2011, 08:24
Ik maak het daar ook schoon, je wilt niet weten hoe vies het daar wordt. Alatief, la7sek tien jaar:nut: :hihi:

oke be3de ga handschoenen om doen,, morgenochtend ga ik aan de slag...

hahaha 10 jaar,, dit zal een smerige boel worden:nut:

X-Meisjj-X
03-01-2011, 08:26

Hopelijk duurt het geen 10 jaar.. Anders mail je maar ;)

ayalou
03-01-2011, 08:27
Straks is het te laat

nee mijn schatje wast nog echt prima,,,,ik was het af en toe ook met azijn om zo de wasmachine schoon te wassen en het viezigheid eruit te halen..
Al jaren gebruik ik vloeibare was,, want die poeder zorgt er ook voor dat de wasmachine onder de kalk zit..
lmohiem ben best zuinig met mijn machientje:hihi:

Faith
03-01-2011, 08:27
hahahah je maakt me bang!!
de enige wat ik daar kan vinden zijn knopen en meer niet...serieus voordat de kleding de wasmachine ingaan zijn ze helemaal uit gepluisd...

Hier ook, maar toch ontsnappen sommigen dingen alsnog, je weet kids:moe:

9aatsagsaath mesjiena inem en dan krijg ik de schuld? Dadelijk doe je een verkeerd vakje open en dan krijg ik de schuld:eek:

Rechtsonder heb ik een vierkant vakje, bij jou zal die wel rond zijn aangezien ie antiek is:o Grapje, mohim dan maak ik 'm open en dan zie je bij mij een rond dekseltje die ik open draai en dan komt er meteen water uit etc, als het water allemaal eruit is gelopen, maak ik het een beetje schoon en dan draai ik em weer terug.

ayalou
03-01-2011, 08:28
Hopelijk duurt het geen 10 jaar.. Anders mail je maar ;)

la walou ga morgen aan de slag:haha:

X-Meisjj-X
03-01-2011, 08:29
nee mijn schatje wast nog echt prima,,,,ik was het af en toe ook met azijn om zo de wasmachine schoon te wassen en het viezigheid eruit te halen..
Al jaren gebruik ik vloeibare was,, want die poeder zorgt er ook voor dat de wasmachine onder de kalk zit..
lmohiem ben best zuinig met mijn machientje:hihi:

Wel netjes.. Azijn kan je ook gebruiken voor waterkoker

X-Meisjj-X
03-01-2011, 08:30
la walou ga morgen aan de slag:haha:

Inshallah ;)

ayalou
03-01-2011, 08:35
Hier ook, maar toch ontsnappen sommigen dingen alsnog, je weet kids:moe:
9aatsagsaath mesjiena inem en dan krijg ik de schuld? Dadelijk doe je een verkeerd vakje open en dan krijg ik de schuld:eek:
Rechtsonder heb ik een vierkant vakje, bij jou zal die wel rond zijn aangezien ie antiek is:o Grapje, mohim dan maak ik 'm open en dan zie je bij mij een rond dekseltje die ik open draai en dan komt er meteen water uit etc, als het water allemaal eruit is gelopen, maak ik het een beetje schoon en dan draai ik em weer terug.

:lol::lol::lol:
hij is zeker antiekk,,, heb echt een super mooie wasmachine....hij is grijs(chroom ofzoiets)
Ben er echt trots op:hihi:

ohhh is dat alles wat ik moet doen??? ayemma waarom heb ik dat al die tijd niet geweten:nut:
komt er trouwens veel water uit??? heb niet zo een opvang eronder omdat ik dat lelijk vind:o

ayalou
03-01-2011, 08:36
Wel netjes.. Azijn kan je ook gebruiken voor waterkoker

haha gebruik azijn ook voor theepot,, pannen enz enz enz:haha:

Faith
03-01-2011, 08:37
hij is zeker antiekk,,, heb echt een super mooie wasmachine....hij is grijs(chroom ofzoiets)
Ben er echt trots op:hihi:

ohhh is dat alles wat ik moet doen??? ayemma waarom heb ik dat al die tijd niet geweten:nut:
komt er trouwens veel water uit??? heb niet zo een opvang eronder omdat ik dat lelijk vind:o
Ik denk dat er bij jou best veel water uit gaat komen, bij mij weinig omdat ik het bijhou, zo zie je maar weer hoeveel je leert van medeprikkers:o

Faith
03-01-2011, 08:38
Oh jah, maschaAllah, qber them gha 3ienegh antieke wasmachine inem:o

ayalou
03-01-2011, 08:39
Ik denk dat er bij jou best veel water uit gaat komen, bij mij weinig omdat ik het bijhou, zo zie je maar weer hoeveel je leert van medeprikkers:o

oh faith mijn schatje,, als ik jou toch niet had:sjans:
volgens mij had ik dan binnenkort een nieuwe wasmachine moeten aanschaffen,, als ik jullie mag geloven tenminste:haha:

Faith
oh faith mijn schatje,, als ik jou toch niet had:sjans:
volgens mij had ik dan binnenkort een nieuwe wasmachine moeten aanschaffen,, als ik jullie mag geloven tenminste:haha:

:sjans: Ja h?:o

Iwa safi, het ding is echt goed als je in al die tien jaar dat vakje niet hebt hoeven openen, maschaAllah:o

ayalou
Oh jah, maschaAllah, qber them gha 3ienegh antieke wasmachine inem:o

:lol::lol:

amiezj abie reshem wasmachine inem:haha:

Amien:o

X-Meisjj-X
03-01-2011, 08:40
haha gebruik azijn ook voor theepot,, pannen enz enz enz:haha:

Klopt.. Goed tegen kalk

Faith
03-01-2011, 08:41

amiezj abie reshem wasmachine inem:haha:

Amien:o

Ameen, ameen, ik zou niet weten wat te doen als die kapot zou zijn:eek: Dan kom ik letterlijk en figuurlijk om in de was:eek: Allahie 7fed:o

ayalou
03-01-2011, 08:41
:sjans: Ja h?:o

Iwa safi, het ding is echt goed als je in al die tien jaar dat vakje niet hebt hoeven openen, maschaAllah:o

shokran liefie,,, maar je zal t maar net zien dat als ik t vakje heb open gemaakt en schoongemaakt dat ik dan opeens veel verschil ga zien tussen en wit wassen eerst en echt wit wassen nu:hihi:

ayalou
03-01-2011, 08:43
Ameen, ameen, ik zou niet weten wat te doen als die kapot zou zijn:eek: Dan kom ik letterlijk en figuurlijk om in de was:eek: Allahie 7fed:o

Ja echt ik kan niet zonder,, ik was elke dag 2 wasjes(jij misschien wel meer:o)..
Als die kapot zou zijn,, dan gaan we een week lang zelfde kleding moeten dragen :nut:

Faith
03-01-2011, 08:47
shokran liefie,,, maar je zal t maar net zien dat als ik t vakje heb open gemaakt en schoongemaakt dat ik dan opeens veel verschil ga zien tussen en wit wassen eerst en echt wit wassen nu:hihi:
Laa shoukr 3ala lwajieb:kusje: We shall see:hihi:

Ja echt ik kan niet zonder,, ik was elke dag 2 wasjes(jij misschien wel meer:o)..
Als die kapot zou zijn,, dan gaan we een week lang zelfde kleding moeten dragen :nut:
Athie7fad Rabie inshaAllah:o

Nee joh, ik heb een grote wasmachine, dus ik was ongeveer n wasmachine per dag, droger doe ik ook meestal een keer per dag aan. Maar als ik n dag niet heb gewassen:nut:

ayalou
03-01-2011, 08:50
Laa shoukr 3ala lwajieb:kusje: We shall see:hihi:
Athie7fad Rabie inshaAllah:o

Nee joh, ik heb een grote wasmachine, dus ik was ongeveer n wasmachine per dag, droger doe ik ook meestal een keer per dag aan. Maar als ik n dag niet heb gewassen:nut:

oke....je weet toch mijn wasmachine is antiek...wast 5 kilo wehe.
walakien de kinderen zijn nog klein dus sowieso moet ik vaker wassen...veel vieze kleding enzo:nut:

Faith
03-01-2011, 08:52
oke....je weet toch mijn wasmachine is antiek...wast 5 kilo wehe.
walakien de kinderen zijn nog klein dus sowieso moet ik vaker wassen...veel vieze kleding enzo:nut:

Ik weet:moe: Een paar jaar geleden was mijn wasmachine ook stuk, nou tegen de tijd dat ze een nieuwe leveren ben je al weer een week verder, wollah ik had die week echt rugpijn want 'k moest alles met de hand wassen, vergeet ik nooit meer:nut: Kan je nagaan hoe we dat ding als vanzelfsprekend zien:jammer:

ayalou
03-01-2011, 08:55
Ik weet:moe: Een paar jaar geleden was mijn wasmachine ook stuk, nou tegen de tijd dat ze een nieuwe leveren ben je al weer een week verder, wollah ik had die week echt rugpijn want 'k moest alles met de hand wassen, vergeet ik nooit meer:nut: Kan je nagaan hoe we dat ding als vanzelfsprekend zien:jammer:

meskine.....nee wallah zonder grappen ik zou echt naar mijn ma en zusjes gaan om te wassen..
Daar ga ik mijn rug echt niet over breken:nut:
maar je hebt gelijk,, we zien het als vanzelfsprekend,, voortaan krijgt mijn wasmachine elke avond een aai over zijn bol en een slaap lekker kusje:hihi:

Faith
03-01-2011, 08:57
meskine.....nee wallah zonder grappen ik zou echt naar mijn ma en zusjes gaan om te wassen..
Daar ga ik mijn rug echt niet over breken:nut:
maar je hebt gelijk,, we zien het als vanzelfsprekend,, voortaan krijgt mijn wasmachine elke avond een aai over zijn bol en een slaap lekker kusje:hihi:
Ik niet, ik kon het mijn moedertje niet aandoen meskina en btw had ik toen nog geen rijpie. Dus enigste optie was met de hand:moe:

ayalou
03-01-2011, 09:01
Ik niet, ik kon het mijn moedertje niet aandoen meskina en btw had ik toen nog geen rijpie. Dus enigste optie was met de hand:moe:

niet dat mijn ma het zelf voor me ging wassen,, stop er zelf alles in en haal t eruit...en klaar is kees.
walou tamara voor yemme inoe:o

Met hand wassen is echt zwaar,, hamdoulillaah hoef je dat niet meer..

Faith
03-01-2011, 09:03
niet dat mijn ma het zelf voor me ging wassen,, stop er zelf alles in en haal t eruit...en klaar is kees.
walou tamara voor yemme inoe:o

Met hand wassen is echt zwaar,, hamdoulillaah hoef je dat niet meer..

Hamdollilah idd.:hihi: En had je ma dan droger of kwam je met een vuilniszak met natte kleren thuis::hihi:

X-Meisjj-X
03-01-2011, 09:03
Hamdollilah idd.:hihi: En had je ma dan droger of kwam je met een vuilniszak met natte kleren thuis::hihi:

hahahah..

Faith
03-01-2011, 09:04
A safiiii ik draai door, Ayalou gaf een voorbeeld, ze heeft nog nooit gewassen bij haar moeder:nut:

ayalou
03-01-2011, 09:06

la walou,, een grote washok...speciaal voor de was(even groot als de slaapkamer van mijn kind:haha:)
dus ze heeft geen droger nodig:haha:

ayalou
03-01-2011, 09:07
A safiiii ik draai door, Ayalou gaf een voorbeeld, ze heeft nog nooit gewassen bij haar moeder:nut:

haahhahaha en deze Ayalou gaat er gewoon heel serieus antwoord op geven,,, safi ik draai ook door:nut:

X-Meisjj-X
03-01-2011, 09:08
Whawhawha

Faith
03-01-2011, 09:09
haahhahaha en deze Ayalou gaat er gewoon heel serieus antwoord op geven,,, safi ik draai ook door:nut:

:lol: :lol: :lol:

Zal ik je eens iets zeggen?:o

ayalou
03-01-2011, 09:10
:lol: :lol: :lol:

Zal ik je eens iets zeggen?:o

wat??:lol:

ayalou
Whawhawha

yeh deugniet,, je lacht ons uit he??:lol:

X-Meisjj-X
Ik moet zo hard lachen wollah.. Mijn ouders

X-Meisjj-X
03-01-2011, 09:11
yeh deugniet,, je lacht ons uit he??:lol:

Hahaha ja.. Sorry

ayalou
03-01-2011, 09:12
Ik moet zo hard lachen wollah.. Mijn ouders

yatamchount:haha:

X-Meisjj-X
03-01-2011, 09:13

yatamchount:haha:

Mijn ouders denken wat is er met haar...

Faith
03-01-2011, 09:14
wat??:lol:

We zijn al zeven pagina's verder en nog hebben we het over masjiena 'n tsabien:gniffel:

Faith
03-01-2011, 09:14
Hahaha ja.. Sorry

:ego:

ayalou
03-01-2011, 09:15
Mijn ouders denken wat is er met haar...

:lol:

ayalou
We zijn al zeven pagina's verder en nog hebben we het over masjiena 'n tsabien:gniffel:

het is dat je t nu zegt,,, wat hebben we eigenlijk allemaal besproken:lol:

X-Meisjj-X

Hahaha.. Is niet leuk echt..

X-Meisjj-X
03-01-2011, 09:16

Onthoud het voor morgen

ayalou
03-01-2011, 09:18
Onthoud het voor morgen

nee dat vakje schoonmaken zal ik niet vergeten:haha:

X-Meisjj-X
03-01-2011, 09:19
nee dat vakje schoonmaken zal ik niet vergeten:haha:

Kopier de tips :P

ayalou
03-01-2011, 09:21
Kopier de tips :P

ik ben best een slimme tante hoor,, vergeet niet snel:ego:

X-Meisjj-X
03-01-2011, 09:22
ik ben best een slimme tante hoor,, vergeet niet snel:ego:

Morgen een topic over hoe het is gegaan...

Faith
03-01-2011, 09:23

Kom naar de Marokkotopic, gaan we daar verder lachen:gniffel:

X-Meisjj-X
03-01-2011, 09:24

Hahaha... Stoek..

Faith
03-01-2011, 09:25
Hahaha... Stoek..
Je had hem hier moeten zetten:ego: voor Women only:ego:

ayalou
03-01-2011, 09:25

oke ik kom:hihi:

ayalou
03-01-2011, 09:26

juist:goedzo:

X-Meisjj-X
03-01-2011, 09:26

Hahahaha//

Faith
03-01-2011, 09:27
@Meiissssjjj???:o

X-Meisjj-X
03-01-2011, 09:29
@Meiissssjjj???:o

Ja?...

Faith
03-01-2011, 09:30
Mag ik de topic naar hier verplaatsen?:o

X-Meisjj-X
03-01-2011, 09:31
Mag ik de topic naar hier verplaatsen?:o

Alles mag...

Faith
03-01-2011, 09:32
Alles mag...

Echt?:o

X-Meisjj-X
03-01-2011, 09:33
Echt?:o

jE BEDOELT die over vakantie toch? Dat mag hoor..

Faith
03-01-2011, 09:34
jE BEDOELT die over vakantie toch? Dat mag hoor..

:sjans:

X-Meisjj-X
03-01-2011, 09:38
:sjans:

;):P

Tufa7e
03-01-2011, 10:03

Maar toch geen hele bh:nut:

Ja kan ook bh bandjes enzo
Deze zitten er aan vast:hihi:

X-Meisjj-X
04-01-2011, 10:34
Maar toch geen hele bh:nut:

Deze zitten er aan vast:hihi:

Heb jij geluk :P

Tufa7e
04-01-2011, 01:08
nee,, gewoon goede aankoop :haha:

X-Meisjj-X
04-01-2011, 01:12
nee,, gewoon goede aankoop :haha:

Dat ook ja.. Somiige houden juist van die losse

Tufa7e
11-01-2011, 09:57
ik niet :hihi:

Ik ben ze trouwens nog steeds kwijt :eek:

X-Meisjj-X
11-01-2011, 09:58

Meen die even serieus? Heb je overal in wasmachine gekeken

ayalou
13-01-2011, 02:45

dit is de poerfecte smoes om een nieuwe te kopen...shoppen meid;)

Tufa7e
13-01-2011, 10:51
Meen die even serieus? Heb je overal in wasmachine gekeken
Ja :nut:

dit is de poerfecte smoes om een nieuwe te kopen...shoppen meid;)
Das waar:hihi:

ayalou
13-01-2011, 10:56
hahaha nog een rede om met te zwaaien met die stomme pinpas

Tufa7e
13-01-2011, 10:57
Hahaha dan wordt het niet 1, maar shen 3 of 4 :hihi:

ayalou
13-01-2011, 11:06
hahaha ja sowieso,, wie koopt er nou 1:haha:

gekkie:P

Tufa7e
13-01-2011, 11:07
Weet niet, miss zijn er wel van dat soort mensen :kweetnie:

ayalou
13-01-2011, 11:12
Weet niet, miss zijn er wel van dat soort mensen :kweetnie:

nou zo'n mens ben ik wel...
als er geen uitverkoop is,, koop ik er maar 1.
vind die dingen best duur...30euro en dan natuurlijk een bijpassende onderkant pfff

Tufa7e
13-01-2011, 11:13
Kijk, ik kan lekker zonder bijpassende onderkant kopen :hihi:

ayalou
13-01-2011, 11:16
Kijk, ik kan lekker zonder bijpassende onderkant kopen :hihi:

:haha::haha:nu nog wel ja

Tufa7e
13-01-2011, 11:18
Gewoon uitstellen :hihi:

X-Meisjj-X
13-01-2011, 11:21
Ja :nut:

Das waar:hihi:

Neem het advies van ayalou aan

Tufa7e
13-01-2011, 11:22
Morgen na school :o

En nee,, ik ga ze niet showen :hihi:
Hoogstens beschijven :P

X-Meisjj-X
13-01-2011, 11:26

HAhahah

ayalou
13-01-2011, 11:26

ahjaweddie,, waar blijft die vrouw met ballen??:hihi:

Tufa7e
13-01-2011, 11:30
HAhahah
:haha:

ahjaweddie,, waar blijft die vrouw met ballen??:hihi:
Vrouw met ballen, niet vrouw zonder verstand:hihi:

ayalou
13-01-2011, 11:33

Vrouw met ballen, niet vrouw zonder verstand:hihi:

auwh,, je hebt me meteen op mijn plaats gezet

Tufa7e
13-01-2011, 11:38
Cool, ik heb ayalou gedisst :haha:

ayalou
13-01-2011, 11:41
Cool, ik heb ayalou gedisst :haha:

jullie dissen mij altijd:haha:
ik probeer alleen maar lief te zijn:huilen:

X-Meisjj-X
13-01-2011, 11:41

Aaaaahhh

ayalou
13-01-2011, 11:44
Aaaaahhh

aahhh zielig he???:hihi:

X-Meisjj-X
13-01-2011, 11:46
aahhh zielig he???:hihi:

Haha.. Maar zij grapt...

ayalou
13-01-2011, 11:48
Haha.. Maar zij grapt...

hahah ze denkt dat ze me gedist heeft walakien ik laat haar in de waan wehe:haha:

X-Meisjj-X
13-01-2011, 11:49
hahah ze denkt dat ze me gedist heeft walakien ik laat haar in de waan wehe:haha:

Aaah... Jullie dollen gwn..

Tufa7e
14-01-2011, 12:01

:tonguitsteken:

Ik heb je gedisst :ego:
otsheti7 :ego:

ayalou
14-01-2011, 11:43
bsa7tek amoeQijoe3:ego:

X-Meisjj-X
15-01-2011, 11:17
Hahahaah

Tufa7e
15-01-2011, 11:10
bsa7tek amoeQijoe3:ego:

Zek j rzie :stout:

ayalou
15-01-2011, 11:14
Zek j rzie :stout:

zied:stout:

maar je gooit me dood met al die plaatjes dus je hebt bij voorbaat al gewonnen:haha:

Tufa7e
15-01-2011, 11:16

Ng entje dn..
http://data.boomerang.nl/b/boomerang/image/zoek-je-ruzie/s600/wageningen.jpg

ayalou
15-01-2011, 11:20

ga iemand anders pesten ofzo:ego:

Tufa7e
15-01-2011, 11:20

X-Meisjj-X
16-01-2011, 10:51
Up gekkerds

ayalou
17-01-2011, 06:55

:haha: :likje:

ayalou
17-01-2011, 06:56
Up gekkerds

zoek jij ook ruzie ofzo??

X-Meisjj-X
17-01-2011, 07:51
zoek jij ook ruzie ofzo??

Nee ik juich jullie toe.. :P

Tufa7e
18-01-2011, 12:02
:haha: :likje:
:eek:
Daar kan ik niet tegen op :hihi:

Nee ik juich jullie toe.. :P
Ramptoerist:ego:

X-Meisjj-X
18-01-2011, 11:35

Ramptoerist:ego:

Baraka Allahoe Fiek

ayalou
19-01-2011, 10:54

:banaan: :banaan:

heb nu op mijn beurt tufa7e gedist:haha:
nig laa tateffa7t inoe:hihi:

Tufa7e
21-01-2011, 10:09
Ne hb j niit:ego:
Dii gnde iik whe :hihi:

ayalou
21-01-2011, 01:17
Ne hb j niit:ego:
Dii gnde iik whe :hihi:

:lol: net zoals ik de vorige keer jou gunde:ego:

:tonguitsteken::tonguitsteken:

Miss MocrODeLLiiCiiOuss
21-01-2011, 03:25

:lol::lol: Als ze van jou zijn wel :o

Tufa7e
23-01-2011, 10:07
:lol: net zoals ik de vorige keer jou gunde:ego:

:tonguitsteken::tonguitsteken:
Nee, ik gun anders :hihi:

:lol::lol: Als ze van jou zijn wel :o
:zweep:
Sghed :hihi:

Tufa7e
27-01-2011, 01:38
Ik heb inmiddels 2 sokken terug! :appel:

Rest mij alleen nog die andere sok en mijn BH :hihi:

ayalou
27-01-2011, 01:36
waar heb je die 2 sokken gevonden?? niet ver daar vandaan moet ook de rest liggen:hihi:

ayalou
27-01-2011, 01:37
Nee, ik gun anders :hihi:

Ik gun beter:ego:

Tufa7e
27-01-2011, 11:40
waar heb je die 2 sokken gevonden?? niet ver daar vandaan moet ook de rest liggen:hihi:
In de afvoer :giechel:
De wasmachine deed raar,, dus had mijn moeder van die mannetjes gebeld :hihi:
Gingen ze wasmachine loskoppelen, zaten er 2 sokken in de afvoer :giechel:

Ik gun beter:ego:
Hatert:ego:

ayalou
28-01-2011, 10:21
In de afvoer :giechel:
De wasmachine deed raar,, dus had mijn moeder van die mannetjes gebeld :hihi:
Gingen ze wasmachine loskoppelen, zaten er 2 sokken in de afvoer :giechel:

Hatert:ego:

:haha: daar zaten die krengen dus

jieh:ego:

waso
28-01-2011, 10:22

dat dat zo maar kan die afvoer is toch smal daar kan geen kleren door heen raar hoor

Tufa7e
29-01-2011, 11:53

Tss :Ego:

yeps,, maar alleen 2 sokken,, ik denk niet dat die BH daar zit :giechel:

ayalou
29-01-2011, 12:16
dat dat zo maar kan die afvoer is toch smal daar kan geen kleren door heen raar hoor

dat kan alleen bij tufa7e:haha:

ayalou
29-01-2011, 12:17
Tss :Ego:

yeps,, maar alleen 2 sokken,, ik denk niet dat die BH daar zit :giechel:

Lol

Al zat ie daar tussen dan heeft die man m vast meegenomen:hihi:

Tufa7e
29-01-2011, 12:20
dat kan alleen bij tufa7e:haha:
Vraag me niet hoe, maar het kan :giechel:

Lol

Al zat ie daar tussen dan heeft die man m vast meegenomen:hihi:

:lol: Viespeuk :jammer:

X-Meisjj-X
29-01-2011, 10:09
Subhanallah... Als jij ze niet kan vinden, vinden ze je zelf wel:P... P.S. als je naar iets op zoek bent, vind je het niet, achteraf pas...

Umm_Imran
14-02-2012, 02:30
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/2562498_460s.jpg