PDA

View Full Version : Hoe zorg jij ervoor

Carpe Diem
04-01-2011, 07:07
dat je leven/huwelijk geen dagelijkse sleur wordt??

Rainbow__
04-01-2011, 08:17
Ikke nie wete:kweetnie: sorry.. heb je er dan last van?
Ben nog nie getrouwd.. maar ik denk vooral veel met elkaar praten.
Aandacht aan elkaar besteden.. niet allebei apart Tv kijken de een gaat eerder naar bed de ander 2uur later.. dat vind ik teminste.. maar ik kan verder niks bedenken lieverd,, sorry:huilen:

X-Meisjj-X
04-01-2011, 09:08

Door leuke dingen te doen.. Samen

Carpe Diem
04-01-2011, 09:47
Het hoeft niet perse qua huwelijk maar ook gewoon Jou dagelijkse leven.
Hoe zorg je ervoor dat niet elke dag hetzelfde wordt

X-Meisjj-X
04-01-2011, 10:10
Het hoeft niet perse qua huwelijk maar ook gewoon Jou dagelijkse leven.
Hoe zorg je ervoor dat niet elke dag hetzelfde wordt

Jezelf vermaken.. Genieten van vooral kleine dingen.. Wat leuks doen.. Niet iedere dag hetzelfde eten en doen..

Carpe Diem
04-01-2011, 10:12
Jezelf vermaken.. Genieten van vooral kleine dingen.. Wat leuks doen.. Niet iedere dag hetzelfde eten en doen..

zit jij nog op school schat?

Carpe Diem
04-01-2011, 10:13
Ikke nie wete:kweetnie: sorry.. heb je er dan last van?
Ben nog nie getrouwd.. maar ik denk vooral veel met elkaar praten.
Aandacht aan elkaar besteden.. niet allebei apart Tv kijken de een gaat eerder naar bed de ander 2uur later.. dat vind ik teminste.. maar ik kan verder niks bedenken lieverd,, sorry:huilen:

geeft niet schat:sjans:
en gewoon in je dagelijkse leventje

X-Meisjj-X
04-01-2011, 10:56
zit jij nog op school schat?

Ik wel ja... Jij

Tufa7e
04-01-2011, 11:38
Soms dingen doen die je normaal nooit zou doen.

Rij eens via een andere weg naar je werk, wie weet wat je ziet/tegenkomt :P

X-Meisjj-X
05-01-2011, 01:18
Soms dingen doen die je normaal nooit zou doen.

Rij eens via een andere weg naar je werk, wie weet wat je ziet/tegenkomt :P
Hahaha echt iets voor jouw he ;)

Tufa7e
05-01-2011, 03:37
hahah om eerlijk te zijn wel hahahahha

X-Meisjj-X
05-01-2011, 04:30
hahah om eerlijk te zijn wel hahahahha

Ik wist het wel... Crazy

Tufa7e
05-01-2011, 11:52
Lichtelijk gestoord haha

X-Meisjj-X
06-01-2011, 10:54
Lichtelijk gestoord haha

Lichtelijk? Dat vind jij ja.. Natuurlijk, ben je gewend.. Voor mij is nnu al heftig..

Nihad23
07-01-2011, 05:13
ik denk dat je inderdaad wat huwelijk betreft veel samen moet doen, Zels tijdens het WK meekijken en geintereseer zijn, Nu we nog met z'n tweeen zijn denk ik er zo over, Over enkele maanden hebben we er een mensje bij dan moet ik zien hoe ik dat aanmoet pakken, En toen ik vrijgezel was was het inderdaad af en toe een andere weg naaar werk of school nemen, beetje afwisselend eigenlijk door het leven heen,

X-Meisjj-X
07-01-2011, 01:35
ik denk dat je inderdaad wat huwelijk betreft veel samen moet doen, Zels tijdens het WK meekijken en geintereseer zijn, Nu we nog met z'n tweeen zijn denk ik er zo over, Over enkele maanden hebben we er een mensje bij dan moet ik zien hoe ik dat aanmoet pakken, En toen ik vrijgezel was was het inderdaad af en toe een andere weg naaar werk of school nemen, beetje afwisselend eigenlijk door het leven heen,

Klopt.. Ghair inshallah..

ayalou
07-01-2011, 05:18

ik zoek uitdaging.
ik doe alleen de dingen die ik leuk vind
ik ga alleen met mensen om die ik keuk vind

X-Meisjj-X
07-01-2011, 05:21
ik zoek uitdaging.
ik doe alleen de dingen die ik leuk vind
ik ga alleen met mensen om die ik keuk vind

Dat kan toch niet? Je hebt ook verplichtingen.. Qua je kids.. Huis.. Het moet.. In je vrije tijd kan dat wel ;)

ayalou
07-01-2011, 05:28
Dat kan toch niet? Je hebt ook verplichtingen.. Qua je kids.. Huis.. Het moet.. In je vrije tijd kan dat wel ;)

hoe bedoel je ik heb kinderen??
alles wat ik met hun doe en voor hun doe vind ik leuk en doe ik graag
ook met mijn kinderen kan ik uitdaging voor mezelf zoeken..(heb genoeg vrije tijd daarvoor)
ook al heb ik kinderen,, toch ga ik alleen mensen om die ik leuk vind;)

of bedoel je iets anders?

X-Meisjj-X
07-01-2011, 05:29
hoe bedoel je ik heb kinderen??
alles wat ik met hun doe en voor hun doe vind ik leuk en doe ik graag
ook met mijn kinderen kan ik uitdaging voor mezelf zoeken..(heb genoeg vrije tijd daarvoor)
ook al heb ik kinderen,, toch ga ik alleen mensen om die ik leuk vind;)

of bedoel je iets anders?

Ja dat begrijp ik wel.. Je hebt er voor gekozen.. School brengen.. Heel vroeg.. Dokter.. Soms kun je dingen doen waarbij je denkt nu even niet.. Geen zin.. Maar het moet.. Hoe je je ook voelt..

X-Meisjj-X
07-01-2011, 05:33
Soms heb je geen zin om iets te doen.. Door een dipje. Gebeurtenis.. Dan wil je alleen rust.. Dus dan doe je die dag iets wat moet gebeuren maar je vind niet leuk.. Op dat moment.. Door je gevoel..

X-Meisjj-X
07-01-2011, 05:34
Kijk net als ik.. Ik heb bij wijze van spreken down gevoel.. Ik moet boodschappen doen.. Normaal gesproken vind ik dat leuk.. Maar op dat moment niet.. Alsnog moet gebeuren..

X-Meisjj-X
07-01-2011, 05:35
Dingen moeten gebeuren of je nou leuk vind of niet...

ayalou
07-01-2011, 05:42
Ja dat zijn gewoon dingen die je soms niet leuk vind maar dat zorgt er toch niet voor dat je in een dagelijkse sleur terecht komt?? althans ik niet:kweetnie:

Heb ik een x geen zin om te koken, dan bak ik wat frietjes en bak ik frikandellen met kaassoufle ofzo..
Heb ik geen zin om de jongens te douchen,, dan was ik ze gauw met een washandje
Heb ik geen zin om mijn kind naar sport te brengen dan breng ik m die ene x niet..

Ben eigenlijk best makkelijk in heel veel dingen:kweetnie:

X-Meisjj-X
07-01-2011, 05:50
Ja dat zijn gewoon dingen die je soms niet leuk vind maar dat zorgt er toch niet voor dat je in een dagelijkse sleur terecht komt?? althans ik niet:kweetnie:

Heb ik een x geen zin om te koken, dan bak ik wat frietjes en bak ik frikandellen met kaassoufle ofzo..
Heb ik geen zin om de jongens te douchen,, dan was ik ze gauw met een washandje
Heb ik geen zin om mijn kind naar sport te brengen dan breng ik m die ene x niet..

Ben eigenlijk best makkelijk in heel veel dingen:kweetnie:

Ja een keer geen zin.. Maar niet te vaak doen.. Zorgt voor problemen.. En het ligt eraan hoe sterk je je houdt.. Niet snel opgeven.. Weten wat je wilt.. Ook genoeg vrienden hebben.. Zij kunnen je ook helpen door een dip..

Jij stelt de dingen soms uit... Of geen zin enzo.. Maar je moet ze wel een keer naar school brengen.. 5 keer per week.. Het moet gebeuren.. Of je het nou wilt of niet.. Dat is ook een dagelijkse sleur.. Iedere dag schoonmaken.. Kinderen ophalen.. Je hebt die verantwoordelijkheid... Die dingen kan je niet altijd uitstellen of niet doen... Het moet gebeuren.. Het is voor hun toekomst en voor jouw geruststelheid.. Sommige voelen zich al down en dan om dingen te doen is heel erg moeilijk.. Jij bekijkt de dingen heel anders.. Je verzint hoe dan ook een oplossing.. Je bent er aan gewend.. Dat je het wel red..

X-Meisjj-X
07-01-2011, 05:52
Sommige hebben al dagelijkse sleur.. En opeens te veranderen? Ze willen het graag wel.. Maar wat en hoe? Dan raken ze een beetje in knoop.. Een hele stap voor die mensen.. Ze hebben steun en hulp nodig en uiteraard liefde... Vooral voor de zwakke personen

ayalou
07-01-2011, 05:54
Ja een keer geen zin.. Maar niet te vaak doen.. Zorgt voor problemen.. En het ligt eraan hoe sterk je je houdt.. Niet snel opgeven.. Weten wat je wilt.. Ook genoeg vrienden hebben.. Zij kunnen je ook helpen door een dip..

Jij stelt de dingen soms uit... Of geen zin enzo.. Maar je moet ze wel een keer naar school brengen.. 5 keer per week.. Het moet gebeuren.. Of je het nou wilt of niet.. Dat is ook een dagelijkse sleur.. Iedere dag schoonmaken.. Kinderen ophalen.. Je hebt die verantwoordelijkheid... Die dingen kan je niet altijd uitstellen of niet doen... Het moet gebeuren.. Het is voor hun toekomst en voor jouw geruststelheid.. Sommige voelen zich al down en dan om dingen te doen is heel erg moeilijk.. Jij bekijkt de dingen heel anders.. Je verzint hoe dan ook een oplossing.. Je bent er aan gewend.. Dat je het wel red..

haaha ik breng mijn kinderen graag naar school,, heb dan eindelijk wat tijd voor mezelf.
maar ik snap wel wat je bedoeld;)

X-Meisjj-X
07-01-2011, 05:58
haaha ik breng mijn kinderen graag naar school,, heb dan eindelijk wat tijd voor mezelf.
maar ik snap wel wat je bedoeld;)

Haha zie je.. Sommige missen juist dan de kinderen.. Eenzaamheid.. Of willen uitslapen.. Jij bekijkt het heel positief... Snel wegbrengen, behda even rust.. Jouw voordeel..

ayalou
07-01-2011, 06:05
Haha zie je.. Sommige missen juist dan de kinderen.. Eenzaamheid.. Of willen uitslapen.. Jij bekijkt het heel positief... Snel wegbrengen, behda even rust.. Jouw voordeel..

hahaha juist idd. ze blijven maar max 3uur weg hoor dus mis ze niet heel erg..
En als ik met mijn buurvrouwtjes ga ontbijten dan vliegt de tijd voorbij.:nut:

Sowieso alles wat ik doe,, probeer ik het leukste uit te halen anders is de kans groot dat ik in een zware depressie terechtkom hahah

Nihad23
07-01-2011, 06:16
Ayalou zware depressie??? Ik ben alleen met mijn man en ik ben er nu al in terecht gekomen door de zwangerschap, Denk je dat het over gaat na de bevalling?

Ik geniet niet echt van de zwangerschap, Te veel kwade kwaaltjes!!

ayalou
07-01-2011, 06:21
Ayalou zware depressie??? Ik ben alleen met mijn man en ik ben er nu al in terecht gekomen door de zwangerschap, Denk je dat het over gaat na de bevalling?

Ik geniet niet echt van de zwangerschap, Te veel kwade kwaaltjes!!

Incha'Allah zal t gauw over gaan lieverd...probeer er wel echt van te genieten,, want deze baby draag je maar 1 keer..
Wat sneu voor je,, zwangerschap en kwaaltjes...wat moet ik zeggen. het hoort er allemaal bij!
De ergste kwaaltje is als je een hekel aan je man hebt tijdens zwangerschap..Incha'Allah zul je dat niet meemaken pfff

X-Meisjj-X
07-01-2011, 08:04
hahaha juist idd. ze blijven maar max 3uur weg hoor dus mis ze niet heel erg..
En als ik met mijn buurvrouwtjes ga ontbijten dan vliegt de tijd voorbij.:nut:

Sowieso alles wat ik doe,, probeer ik het leukste uit te halen anders is de kans groot dat ik in een zware depressie terechtkom hahah

Je ziet het onder ogen.. Je kent de gevolgen ervan.. Je weet jezelf bezig te houden wat ook ontspannend is tegelijkertijd.. Je doet het graag.. Anders ging de tijd niet snel voorbij he ;).. Je bent een sterke vrouw wollah.. Tbarkallah..

Carpe Diem
07-01-2011, 11:06
Ook al zijn de dingen die ik doe leuk..het verveelt me gewoon..Ik zoek een uitdaging..nu gaat elke dag hetzelfde:moe:

ayalou
07-01-2011, 11:12
Je ziet het onder ogen.. Je kent de gevolgen ervan.. Je weet jezelf bezig te houden wat ook ontspannend is tegelijkertijd.. Je doet het graag.. Anders ging de tijd niet snel voorbij he ;).. Je bent een sterke vrouw wollah.. Tbarkallah..

shokran azin:sjans:

ayalou
07-01-2011, 11:12
Ook al zijn de dingen die ik doe leuk..het verveelt me gewoon..Ik zoek een uitdaging..nu gaat elke dag hetzelfde:moe:

ewa zoek een uitdaging,, zoek een hobby..
volgende maand kan je beginnen met school,, kijk daar naar uit:smile:

Carpe Diem
07-01-2011, 11:14
ewa zoek een uitdaging,, zoek een hobby..
volgende maand kan je beginnen met school,, kijk daar naar uit:smile:

ik heb een groot probleem echt een hele grote..
en dat is dat ik zo snel uitgekeken ben op dingen..
zodra ik iets beheers of iets heb gedaan dan gaat het me vervelen..
ik hoop ook dat school me een beetje gaat op peppen

ayalou
07-01-2011, 11:20

waarschijnlijk is de uitdaging niet groot genoeg voor jou..
ik hoop t ook voor je..

Misschien moet ik je uitdaging maar worden:o

ik kijk nu trouwens naar LEnny:hihi:

Carpe Diem
07-01-2011, 11:21
waarschijnlijk is de uitdaging niet groot genoeg voor jou..
ik hoop t ook voor je..

Misschien moet ik je uitdaging maar worden:o

ik kijk nu trouwens naar LEnny:hihi:

Ja ik denk het ook..
oeh klinkt spannend:stout:

Nee :eek::eek::eek::eek: is tvoh weer terug dan:sad:

ayalou
07-01-2011, 11:33
Ja ik denk het ook..
oeh klinkt spannend:stout:

Nee :eek::eek::eek::eek: is tvoh weer terug dan:sad:

ik beloof een hoop spanning:eek:

ja hij is nu bezig en vanavond gaan er meteen 4 uit:haha:

Carpe Diem
07-01-2011, 11:36
ik beloof een hoop spanning:eek:

ja hij is nu bezig en vanavond gaan er meteen 4 uit:haha:

Nee geloof je niet..je zorgt alleen voor ontspanning:o

NEE:eek::eek::eek::eek:
is er al bekend wie..oh laat bart, lenny, ben en jennifer alsjeblieft blijven

ayalou
07-01-2011, 11:55
Nee geloof je niet..je zorgt alleen voor ontspanning:o

NEE:eek::eek::eek::eek:
is er al bekend wie..oh laat bart, lenny, ben en jennifer alsjeblieft blijven

daag je me uit???:o

straks komt de verlossing,, ik laat je wel weten als ik ga kijken tenminste:haha:

Carpe Diem
07-01-2011, 11:58
daag je me uit???:o

straks komt de verlossing,, ik laat je wel weten als ik ga kijken tenminste:haha:

Ja:ego:
Nee je MOET kijken:sad::sad:

ayalou
07-01-2011, 11:59
Ja:ego:
Nee je MOET kijken:sad::sad:

oke...ontspanning is toch ook goed:gniffel:

safi is goed:smile:

CN: ik weet geen eens meer waar deze gesprek over gaat:lol:

Carpe Diem
08-01-2011, 12:00
oke...ontspanning is toch ook goed:gniffel:

safi is goed:smile:

CN: ik weet geen eens meer waar deze gesprek over gaat:lol:

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

wollah ik ook niet..ik kijk gewoon naar jou en mijn laatste reactie..en daar komt dan een vage antwoord uit:gniffel:

ayalou
08-01-2011, 12:07
:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

wollah ik ook niet..ik kijk gewoon naar jou en mijn laatste reactie..en daar komt dan een vage antwoord uit:gniffel:

:lol::lol::lol::lol:
de antwoorden worden alsmaar vager en heb geen zin om op de vorige pagina te kijken:haha:

Carpe Diem
08-01-2011, 12:13
de antwoorden worden alsmaar vager en heb geen zin om op de vorige pagina te kijken:haha:

luilak:ego:

ayalou
08-01-2011, 12:18
luilak:ego:

:lol::lol::lol:]

lees jij dan terug dan mag je me erover vertellen :haha::haha:

Carpe Diem
08-01-2011, 12:20
:lol::lol::lol:]

lees jij dan terug dan mag je me erover vertellen :haha::haha:

:lol::lol::lol:
ik ben nog luier:gniffel:

ayalou
08-01-2011, 12:24
ik ben nog luier:gniffel:

:lol::lol::lol::lol::lol:
en dit noemt mij luilak:lol::lol:

we zijn weer een lekker stel hoor:haha:

Carpe Diem
08-01-2011, 12:26
:lol::lol::lol::lol::lol:
en dit noemt mij luilak:lol::lol:

we zijn weer een lekker stel hoor:haha:

Dit??? ik ben een dat hoor:ego:
lui & lui :haha:

ayalou
08-01-2011, 12:38
Dit??? ik ben een dat hoor:ego:
lui & lui :haha:

:lol:

jij bent niks,,walou,,hol,,regwa:ego:

ik ben dan lui van kabouter plop:o
welke lui ben jij??

X-Meisjj-X
08-01-2011, 11:52

Verzin iets wat jij echt leuk zou vinden en wat anders is en waar bij je ook baat bij hebt...

X-Meisjj-X
08-01-2011, 11:52
shokran azin:sjans:

;):P

X-Meisjj-X
08-01-2011, 11:53

Inshallah... Zorg voor verschillende dingen.. Laat je niet klein maken.. Blijf sterk.. Lees anders of luister naar koran.. Geeft je ook rust. Word je sterker van.

X-Meisjj-X
08-01-2011, 11:55
Haha ik heb het gelezen.. Ging over school/uitdagingen.. Toen over Lenny..En toen wisten jullie niet meer waarover... Luilakken he ;)

ayalou
08-01-2011, 02:52
Inshallah... Zorg voor verschillende dingen.. Laat je niet klein maken.. Blijf sterk.. Lees anders of luister naar koran.. Geeft je ook rust. Word je sterker van.

De Koran is idd een goeie:goedzo:

ayalou
08-01-2011, 02:54
Haha ik heb het gelezen.. Ging over school/uitdagingen.. Toen over Lenny..En toen wisten jullie niet meer waarover... Luilakken he ;)

:haha: ja we babbelden in 5 verschillende topics op een gegeven moment wist ik niet meer waar t over ging..

X-Meisjj-X
08-01-2011, 03:02
De Koran is idd een goeie:goedzo:

Inshallah

X-Meisjj-X
08-01-2011, 03:03
:haha: ja we babbelden in 5 verschillende topics op een gegeven moment wist ik niet meer waar t over ging..

Ik zag het ja.. Hahaha..

ayalou
08-01-2011, 03:07
Ik zag het ja.. Hahaha..

ewa jij was gister heel snel foetsie:jammer:

Carpe Diem
08-01-2011, 03:10

Ja klopt. bedankt voor je advies
Insha'Allah komt het wel goed

Carpe Diem
08-01-2011, 03:10

:lol::lol:
dus daar ging het over:gniffel:

X-Meisjj-X
08-01-2011, 03:11
Ja klopt. bedankt voor je advies
Insha'Allah komt het wel goed

Amin ya rabi halamin

X-Meisjj-X
08-01-2011, 03:11
:lol::lol:
dus daar ging het over:gniffel:

Hahah ja en toen sokken ofzo... Mama en papa

ayalou
08-01-2011, 03:17
Hahah ja en toen sokken ofzo... Mama en papa

dat is weer een andere topic:haha:

X-Meisjj-X
08-01-2011, 03:21
dat is weer een andere topic:haha:

Jullie hadden in zoveel topics gereageerd.. Te veel

X-Meisjj-X
08-01-2011, 03:21
Doegha/misselijk

ayalou
08-01-2011, 03:38
Jullie hadden in zoveel topics gereageerd.. Te veel
:haha: we gaan wel weer weg hoor als je dat liever hebt:hihi:

Doegha/misselijk

Ben je duizelig en misselijk geworden hahahahah

X-Meisjj-X
08-01-2011, 03:54
:haha: we gaan wel weer weg hoor als je dat liever hebt:hihi:

Ben je duizelig en misselijk geworden hahahahah

Nee, het is juist leuk.. Ik bedoel ik hou het niet meer bij..