PDA

View Full Version : Dames die getrouwd zijn of gaan trouwen.

tamazight__01
18-05-2009, 06:12
Wat is beter?
Getrouwd of niet-getrouwd.

SuperWoman
18-05-2009, 06:13
Wat is beter?

Married! Trouwen is een Ni3ma van Allah SWT:)
Ik ben nog niet getrouwd ofsow:D

Oujda_girl
18-05-2009, 06:31
niet getrouwd, vrijheid:lachen:

Levensgenieter, you know honey.

tamazight__01
18-05-2009, 06:32
niet getrouwd, vrijheid:lachen:

Levensgenieter, you know honey.

Haha, I know

Levensgenieter 2 van me:$

tamazight__01
18-05-2009, 06:33
Married! Trouwen is een Ni3ma van Allah SWT:)
Ik ben nog niet getrouwd ofsow:D

Ja het is een ni3ma,
maar je kan toch wat vinden wat het beste is.

SuperWoman
18-05-2009, 06:35
Ja het is een ni3ma,
maar je kan toch wat vinden wat het beste is.

Het is zeker het beste[ni3ma] je moet wel je droom mannetje vinden!

Berberselady
18-05-2009, 06:52
Ik wil wel trouwen ins'Allah.

SuperWoman
18-05-2009, 06:53

insha Allah ik ook!!
Vrijgezel is nietss aan:lachen:Vind ik dan !

Berberselady
18-05-2009, 06:57
insha Allah ik ook!!
Vrijgezel is nietss aan:lachen:Vind ik dan !

Ja ik wil wel een lief mannetje. :blozen:

tamazight__01
18-05-2009, 09:06

Dat vraag ik niet:D

iK BEN BENieuwd naar de vrouwen die getrouwd zijn of ze zich op gemak voelen

miss_21
19-05-2009, 12:09
Dat ligt eraan met wie je bent getrouwd.. soms kan het een hel zijn

JuliaForHim
19-05-2009, 12:41
Dat ligt eraan met wie je bent getrouwd.. soms kan het een hel zijn

Weet je wat de marokkaanse vrouw van tegenwoordig fout doet:
Ze willen het leven van de vrije man wat hij was beheersen van min. tot min.
zoiets moet je tijd geven kan niet van een vrije vogel tot vrouw lief
ketting veranderen.

Berberselady
19-05-2009, 03:09

Haha, ik ben nog niet getrouwd hoor. :fluiten:

zinazina
19-05-2009, 03:42
IK ga trouwen inshallah

miss_21
19-05-2009, 11:22
IK ga trouwen inshallah

Met wie en wanneer:blozen:

Elmektab
20-05-2009, 10:23
Koulchi bel mektab dames, ik wil ook trouwen! haha, ja topicstarter dat vroeg je niet..

Kom op getrouwde dames, waar zijn jullie?

Anouar
20-05-2009, 10:34
Ik wil 4 keer trouwen:D

JuliaForHim
20-05-2009, 11:20

lijkt me ook wel leuk, ieder 5jaar even testen of ik die jurk nog pas.

en jij je pak oke.

najat28
20-05-2009, 11:22

lijkt me ook wel leuk om 4x te trouwen ahahahah maar wel met de zelfde man hihih

tamazight__01
25-05-2009, 05:39

Yeahright.

mievrouwlaila
27-05-2009, 12:53
Wat is beter?

ligt eraan met wie je getrouwt bent, ik was met een boer getrouwd, en dat was geen huwelijk meer maar een gevangenis... maar nu ik weer bij mijn ouders ben geniet ik ervan... eerlijk is eerlijk, maar als ik inshallah een goede man zou tegenkomen, een islamitische dan, dan zou ik ook inshallah graag willen gaan trouwen, aangezien ik nog hartstikke jong ben..., soms lijkt het wel alsof ik nooit getrouwt ben geweest... gek he!:banaan:

zinazina
27-05-2009, 01:12
ligt eraan met wie je getrouwt bent, ik was met een boer getrouwd, en dat was geen huwelijk meer maar een gevangenis... maar nu ik weer bij mijn ouders ben geniet ik ervan... eerlijk is eerlijk, maar als ik inshallah een goede man zou tegenkomen, een islamitische dan, dan zou ik ook inshallah graag willen gaan trouwen, aangezien ik nog hartstikke jong ben..., soms lijkt het wel alsof ik nooit getrouwt ben geweest... gek he!:banaan:

Masha allah hoor echt veel vrouwen die zijn getrouwd en gescheiden:boos:
Mannen van tegenwoordig

miss_21
27-05-2009, 01:46
Masha allah hoor echt veel vrouwen die zijn getrouwd en gescheiden:boos:
Mannen van tegenwoordig

Dat komt omdat de meeste mannen niet weten hoe ze een vrouw moeten behandelen!

tamazight_girrl
27-05-2009, 03:16
ben me hele leven tot nu toe vrijgezel ik wil wel trouwen inshallah. allah zij als je de mogelijkheid hebt om te trouwen moet je trouwen

Anouar
27-05-2009, 03:20
IK wil trouwen :D

Een mens is pas compleet als die getrouwd is.

Ze zeggen wel eens een man maakt een vrouw en een vrouw maakt een man.

Anouar
27-05-2009, 03:21

Je hebt mij wel nieuwsgierg gemaakt (zonderbijbedoelingen) maar hoe oud ben je als ik vragen mag? aangezien je zegt dat je nog jong bent terwijl je een man hebt gehad.

tamazight__01
27-05-2009, 10:33
:lol:

ben me hele leven tot nu toe vrijgezel ik wil wel trouwen inshallah. allah zij als je de mogelijkheid hebt om te trouwen moet je trouwen
Inshallah.

IK wil trouwen :D

Een mens is pas compleet als die getrouwd is.

Ze zeggen wel eens een man maakt een vrouw en een vrouw maakt een man.
Je zegt eindelijk wat wijs:D

ojone_jamila
15-09-2009, 06:10
Wat is beter?

niet-getrouwd zijn is altijd beter (achteraf) dan bespaar je koppijn, gezeur en gezeik van je man, problemen, stress, problemen en ellende.

Maar maar... ik merk wel van de dames die gelukkig zijn met hun man dat het toch beter is om getrouwd te zijn. Als je uit de juiste intentie gaat trouwen en je trouwt met een vrome man insha Allah dan ben je de gelukkigste persoon op aarde. Dan ga je zeggen: had ik veel eerder moeten doen.

En als je ongelukkig bent met een eikel dan is het altijd beter dat je vrijgezel blijft. Ik weet het wel dat een huwelijk iets heel moois is. Als jouw huwelijk gezegend is door Allah swt dan voel je onbeschrijfelijke en ontelbare liefde voor jouw man. Dit komt allemaal door Allah swt. Huwelijk is niet voor niets de helft van de onderdeel van je geloof en Allah swt heeft ons niet voor niets aangespoord om te trouwen dus dit is een deur waar je echt heel gelukkig kan worden en dat je rust kan vinden. Dit maak je alleen mee als je de weg van Allah swt volgt. Geluk, succes en liefde ligt in de Handen van Allah swt en om dit te krijgen moet je iets voor doen zoals als je een diploma wilt hebben moet je ervoor studeren.

Fouadsvrouwtje
31-12-2009, 04:39

ik ben elhamdoelilah blij dat ik de stap heb ondernomen om een huwelijksbootje in te stappen met mijn Man
Ik heb het echt naar me zin:banaan:

hij heeft mij gemaakt tot wat ik nu ben en ik Hem

Issam
31-12-2009, 04:44
ik ben elhamdoelilah blij dat ik de stap heb ondernomen om een huwelijksbootje in te stappen met mijn Man
Ik heb het echt naar me zin:banaan:

hij heeft mij gemaakt tot wat ik nu ben en ik Hem

Wees trots op je man mijn zuster zulke mannen zijn schaars

waso
31-12-2009, 04:46

ik ben getrouwd en ben nog steeds gelukkig je moet veel geduld voor elkaar hebben dan komt alles goed inshallah

heel gelukkig

miss_21
31-12-2009, 10:08
Wees trots op je man mijn zuster zulke mannen zijn schaars

Ja zeker! en hoe is het verder met jou meicro:)

Tangerina
02-01-2010, 10:10
Salam allemaal

Leuke topic is dit. Ik ben zelf ook 2 jaar getrouwd en ik ben super gelukkig en in de liefde en huwlijk moet je gewoon geluk hebben. Vanaf de dag dat ik verlooft was heb ik nergens spijt van dat was ook de eerste dag dat ik hem zag. En we zijn super gelukkig ben nu in verwachting van ons eerste kindje en na de zomer incha allah gaan we voorgoed terug naar marokko.

En l3o9ba voor de rest niet getrouwd is incha allah en aan alle die getrouwd zijn ik hoop dat jullie gelukkig zijn incha allah.

groetjes tangerina

tamazight_girrl
02-01-2010, 10:16
Salam allemaal

Leuke topic is dit. Ik ben zelf ook 2 jaar getrouwd en ik ben super gelukkig en in de liefde en huwlijk moet je gewoon geluk hebben. Vanaf de dag dat ik verlooft was heb ik nergens spijt van dat was ook de eerste dag dat ik hem zag. En we zijn super gelukkig ben nu in verwachting van ons eerste kindje en na de zomer incha allah gaan we voorgoed terug naar marokko.

En l3o9ba voor de rest niet getrouwd is incha allah en aan alle die getrouwd zijn ik hoop dat jullie gelukkig zijn incha allah.

groetjes tangerina

Inshallah amine
Terug naar marokko vind je dat geen moeilijk stap. Mischien iets te niewsgierig maar wat was jullie uiteindelijke stap om terug te gaan naar marokko?

Tangerina
03-01-2010, 05:15
Inshallah amine
Terug naar marokko vind je dat geen moeilijk stap. Mischien iets te niewsgierig maar wat was jullie uiteindelijke stap om terug te gaan naar marokko?

Mijn man woont al heel zijn leven in marokko. Hij heeft het daar goed lhamdulilah zijn eigen zaak auto huis lhamdulilah. Vanwege zijn zaak was het voor hem makkelijk om een visum aan te vragen hij had toen ook zelf voor zijn papieren gezorgt toen zijn we getrouwd en hij woont nu 5 jaar in nederland maar hij wil toch liever terug naar marokko dus hebben we gewoon besloten om daar te gaan wonen incha allah.

mmmariage
04-01-2010, 12:18
Wat is beter?

getrouwd is beter tenminste als je een leuke man hebt
geen mensen meer die over je roddelen.
je weet hoe sommige marokanen zijn
de dochter van die heeft diet gedaan de dochter van die heeft dat gedaan.
en jah je mist wel je ouders natuurlijk, maar daar wen je wel aan

Fatiha1986
15-01-2010, 11:28
Nou hier komt mijn mening...

ik heb vrije leven gehad voor dat ik ging trouwen.
had een goede baan mijn eigen auto mijn eigen vrienden.
woonde lekker veilig bij mijn ouders.
tot ik mijn man tegen kwam en het gelijk serieus was snel verloofd snel getrouwd.
Sommige verklaarde mij voor gek. maar je kan beter snel trouwen zodat de shethan niet tussen jullie relatie komt.
ik ben nu heel gelukkig met mijn man we reizen heel erg veel en niet alleen naar Marokko maar ook andere delen van de wereld het is belangrijk dat je samen geniet. van de grote en van de kleine dingen. niet snel boos worden.
veel meiden die denken ohh ik ga trouwen dan heb ik vrijheid en dat is fout..
probeer voor dat je gaat trouwen te genieten van je leven lekker uit eten met vriendinnen enzo zodat je weet wat je gaat missen. als je eenmaal bent getrouwd je ken je vriendinnen nog wel zien maar op een andere manier lekker thuis met een lekkere bakkie.
al met al trouwen is beter je kan ook genieten met je man.
en jullie trouwen met een man die in Allah swt geloofd daarmee bedoel ik te zeggen je kan wel met een mooiboy gaan trouwen, maar als hij niet weet wat de Islam inhoud zal hij nooit resect voor je hebben.
dus meiden die nog niet zijn getrouwd ga niet zoeken Allah swt kiest jou man uit

waso
15-01-2010, 12:02
Nou hier komt mijn mening...

ik heb vrije leven gehad voor dat ik ging trouwen.
had een goede baan mijn eigen auto mijn eigen vrienden.
woonde lekker veilig bij mijn ouders.
tot ik mijn man tegen kwam en het gelijk serieus was snel verloofd snel getrouwd.
Sommige verklaarde mij voor gek. maar je kan beter snel trouwen zodat de shethan niet tussen jullie relatie komt.
ik ben nu heel gelukkig met mijn man we reizen heel erg veel en niet alleen naar Marokko maar ook andere delen van de wereld het is belangrijk dat je samen geniet. van de grote en van de kleine dingen. niet snel boos worden.
veel meiden die denken ohh ik ga trouwen dan heb ik vrijheid en dat is fout..
probeer voor dat je gaat trouwen te genieten van je leven lekker uit eten met vriendinnen enzo zodat je weet wat je gaat missen. als je eenmaal bent getrouwd je ken je vriendinnen nog wel zien maar op een andere manier lekker thuis met een lekkere bakkie.
al met al trouwen is beter je kan ook genieten met je man.
en jullie trouwen met een man die in Allah swt geloofd daarmee bedoel ik te zeggen je kan wel met een mooiboy gaan trouwen, maar als hij niet weet wat de Islam inhoud zal hij nooit resect voor je hebben.
dus meiden die nog niet zijn getrouwd ga niet zoeken Allah swt kiest jou man uit

Dat klopt is waar , maar waar ik me aan erger is veel meisjes zijn kieskeurig en uiteindelijk gaan ze trouwen met iemand die niet deugt , waar moet je dan heen.
voor hetzelfde geldt dat ze de eerste die ze afgewezen heeft wel deugt aan de islam. waar ligt de fout dan ik denk aan haar??

Fatiha1986
15-01-2010, 01:09
ja ik denk dat het wel aan haar ligt ja.
meiden van tegenwoordig kijken naar mooie auto's mooie kleren en als de jongen maar geld heeft.
veel meiden vergeten of de jongen ook een Imaam heeft en daarom zijn er zo veel scheidingen momenteel

Baaass
15-01-2010, 04:04
ja ik denk dat het wel aan haar ligt ja.
meiden van tegenwoordig kijken naar mooie auto's mooie kleren en als de jongen maar geld heeft.
veel meiden vergeten of de jongen ook een Imaam heeft en daarom zijn er zo veel scheidingen momenteel

Zulke Meiden Heten
Golddiggers.:D

La Dunyaa
16-01-2010, 07:39
ik wil trouwen en inshallah ZO VLUG MOGELIJK ook al ben ik maar 17 jaar :s

hasna_tmazight
19-05-2010, 07:07
ik zie wel inshallah ik zou wel graag trouwen maar allah weet het beter ik zie vaak familie trouwen vind ik fijn om te zien.

Tufa7e
14-07-2010, 06:50
so snel mogelijk :D

hasna_tmazight
14-07-2010, 08:09
ik wil ook inchallah graag joh allah koppelt je met wie je beste bijelkaar past

moge allah je jullie late trouwen :D