PDA

View Full Version : Zijn de Marokkaanse vrouwen in Marokko beter?

True
18-05-2009, 08:45
Vaak wordt er gezegd dat de vrouw van Marokko beter is dan de Marokkaanse vrouw van Nederland.

Natuurlijk heeft ieder zo zijn eigen mening en maar feiten kun je niet omzeilen.

Het is een feit dat:

*Als je een partner uit Marokko huwt je nooit 100% zeker weet of het liefde waar is, of dat je mooie Nederlandse paspoort de doorslag geeft.

*Er een groot verschil is tussen Marokko en Nederland. Je nooit weet hoe diegene hiermee omgaat. Sommige mensen halen nou eenmaal rare dingen uit als het in nl niet meer gaat.

*Je met een partner te maken krijgt die de taal niet kent, de mensen niet kent, de familie gaat missen kortom dat je rekening moet houden dat je een partner krijgt die hierdoor vaker en heimwee krijgt

*Je te maken krijgt met iemand die nog niet zelfstandig is dat is logisch omdat de omgeving en taal nog onbekend is voor je partner. Dit zorgt ervoor dat je heel geduldig moet zijn en in feite een lokale gids bent. Ja zelfs vrouwelijke toiletartikelen :lachen:voor je vrouwtje moet halen.

*Je als gezin meestal 1 inkomen hebt om van rond te komen totdat je partner voldoende is en dat kan best een tijdje duren. Tegenwoordig hebben gezinnen met 2 inkomens het al moeilijk, dus ik hoef nie te uit te leggen dat het met 1 inkomen zwaar wordt.

Er zullen vanzelfsprekend uitzonderingen zijn dat ontken ik niet. De meeste die kiezen voor een partner uit het land van herkomst doen dit uit oprechte liefde dat is een goed beginl. Maar anderen komen metl rare beweringen als dat dames daar beleefder zijn, netter, meer respect hebben etc. dan veel dames/mannen hier. Die mensen adviseer ik om met een lekker zomerkleurtje en je Nederlandse kledingstijl op de boulevard in Marokko te lopen. Je zult je ogen en oren niet geloven en je simkaartheugen wordt dan aardig op de proef gesteld.

Ben benieuwd hoe jullie hierover denken...

Berberselady
18-05-2009, 08:47
Ik zou niet met iemand uit Marokko trouwen, maar wat er in jou tekstje staat. Klopt wel, vindt ik dan. :)

Oujda_girl
18-05-2009, 08:47
oeps, las verkeerd.

Je hebt gelijk:fluiten:

True
18-05-2009, 09:01
Ik zou niet met iemand uit Marokko trouwen, maar wat er in jou tekstje staat. Klopt wel, vindt ik dan. :)Het zijn niet voor niks feiten die ik op noem.

oeps, las verkeerd.

Je hebt gelijk:fluiten:Ik heb altijd gelijk:)

Berberselady
18-05-2009, 09:02
Het zijn niet voor niks feiten die ik op noem.

Ik heb altijd gelijk:)

:D!

Miszz.Essy
18-05-2009, 10:13
Ik zou niet met iemand uit Marokko trouwen, maar wat er in jou tekstje staat. Klopt wel, vindt ik dan. :)

iik zou ook nooit met iemand uit marokko kunnen trouwen!!
ohh mij god stal je voor de hele dag berbder of arabisch!!
hell no!!
kan ik egt niet vol houden hoor :bye::bye::fluiten:

jeblia
18-05-2009, 10:43
Superman ben het hellemaal met je eens!

Maar alsnog zou ik wel met iemand van marokko kunnen trouwen als ik echt van die gene hou! geduld moet er zeker in zitten maar na regen komt zonneschijn.

JuliaForHim
18-05-2009, 10:44
ik ga niet liegen of mee praten.

ik was 19 ging een jaar met pa in marokko wonen.

ik was wel verliefd op zijn vriend, heb een paar keer met hem gewandeld langs de boulivard
van tanger.
hij heeft echt alles aangedaan om me te overtuigen hoe gelukkig hij me kan en zal maken.
ik geloof ik ook best, maar ik mis Nederland zou nooit daar voor goed wonen.
en miste ook het Nederlandse gekakel.

blijft een feit MADE IN HOLLAND kan zich beter in het nederlands uitdrukken dan welke taal dan ook.

La Dunyaa
19-05-2009, 10:57
Superman ben het hellemaal met je eens!

Maar alsnog zou ik wel met iemand van marokko kunnen trouwen als ik echt van die gene hou! geduld moet er zeker in zitten maar na regen komt zonneschijn.

helemaal gelijk heb je !!!

La Dunyaa
19-05-2009, 10:59
je hebt helemaal gelijk superman !! , maar het is niet alleen de vrouwen maar ook de mannen !

ik zelf dacht er ook zo over , dat ik nooit met iemand van marokko zou kunnen trouwen !!! , tot een paar jaar geleden !! :s en nu dat ik eindelijk denk aan de gevolgen ervan en de feiten , zou ik liever trouwen met iemand van belgie of holland

miss_21
19-05-2009, 12:54
Ik heb niks tegen vrouwen die dat doen hoor.. Alleen zoals je zegt superman het eist zoveel energie en die heb ik niet..

joker
19-05-2009, 07:18
een vrouw van marokko kan je lekker wijs maken en kan je mee doenwat je wilt, lekker baasje spelen! heerlijk om zo iemand dom te hebben

Berberselady
19-05-2009, 07:19
een vrouw van marokko kan je lekker wijs maken en kan je mee doenwat je wilt, lekker baasje spelen! heerlijk om zo iemand dom te hebben

:lachen: Ajamchoem, tegenwoordig echt niet.!

Issam
19-05-2009, 07:20
Allah yester!!!! Vrouwen daar zijn 1000 maal erger dan hier geen fatsoen of Geloof meer.

Geef me maar een mooie Marokkaanse dame Uit Nederland die mij ook begrijpt

Berberselady
19-05-2009, 07:21
Allah yester!!!! Vrouwen daar zijn 1000 maal erger dan hier geen fatsoen of Geloof meer.

Geef me maar een mooie Marokkaanse dame Uit Nederland die mij ook begrijpt

Ja, ik heb ook gehoord.

Ja liever uit Nl.

JuliaForHim
19-05-2009, 10:01

Dat denk jij vriend, maar op een geven moment is jou relatie niet meer geestelijk bevredigend. en zoek je het buiten.

Als je daar op kikt kan je net zo goed een een vrouw met een downsyndroom nemen. kan je ook alles wijs maken.

True
20-05-2009, 07:23
ik ga niet liegen of mee praten.

ik was 19 ging een jaar met pa in marokko wonen.

ik was wel verliefd op zijn vriend, heb een paar keer met hem gewandeld langs de boulivard
van tanger.
hij heeft echt alles aangedaan om me te overtuigen hoe gelukkig hij me kan en zal maken.
ik geloof ik ook best, maar ik mis Nederland zou nooit daar voor goed wonen.
en miste ook het Nederlandse gekakel.

blijft een feit MADE IN HOLLAND kan zich beter in het nederlands uitdrukken dan welke taal dan ook.

Die begrijpen elkaar tenminste.