PDA

View Full Version : Dames, heb jullie hulp nodig

Rainbow__
11-01-2011, 03:09
Ik zit anmelijk in een winterdip.
Ik heb echt zoooo'n hekel aan de winter. ik verlang gewoon naar de zomer.
Zelfs op school als ik zie dat het regent , zit ik met me hoofd ergens anders dan waar het zou moete zijn.. ik heb er keer op keer te maken.. ik haal eigenlijk hoge cijfers maar in de winter niet ( gmld een8) omdat ik alleen maar uitkijk naar de zomer.. ik verlang naar marokko, naar lekker een middagje winkelen... (zonder regen/sneeuw/ijs)

hebben jullie TIPS? om weer er tegen aan te kunnen en de winter te overleven?:roll::confused:

X-Meisjj-X
11-01-2011, 03:11
Ik zit anmelijk in een winterdip.
Ik heb echt zoooo'n hekel aan de winter. ik verlang gewoon naar de zomer.
Zelfs op school als ik zie dat het regent , zit ik met me hoofd ergens anders dan waar het zou moete zijn.. ik heb er keer op keer te maken.. ik haal eigenlijk hoge cijfers maar in de winter niet ( gmld een8) omdat ik alleen maar uitkijk naar de zomer.. ik verlang naar marokko, naar lekker een middagje winkelen... (zonder regen/sneeuw/ijs)

hebben jullie TIPS? om weer er tegen aan te kunnen en de winter te overleven?:roll::confused:

Zie het zo.. Heb sbar.. De vier seizoenen zijn er in eenmaal.. Wees sterk want dan maak je mooie zomer tijden mee inshallah.. En het is al bijna al voorbij.. Nog even... Dit is het leven..

always112
11-01-2011, 03:11
Ik zal hier zo een topic over openen

Rainbow__
11-01-2011, 03:12
Ik zal hier zo een topic over openen

Okke bedankt!

@ Meisjj je hebt gelijk.. maar ja, als je iets tegen zit, doet het voor je gevoel alleen maar langer

X-Meisjj-X
11-01-2011, 03:14
Okke bedankt!

@ Meisjj je hebt gelijk.. maar ja, als je iets tegen zit, doet het voor je gevoel alleen maar langer

Nee, jij maakt het langer... Geniet van de kleinste dingen.. Je bent binnen in huis.. Lekker warm.. Andere landen heb je dat niet... Wees blij wollah.. Miss klinkt het bot, maar alleen zo hou je je sterk en voor je weet is zomer.. Want hoeveel winter tijden heb je al meegemaakt? Hoort erbij... Al hmdl

Rainbow__
11-01-2011, 03:18
daar heb je gelijk in.
Moet gewoon dneken dat ik een lekker warm huis heb, dak boven me hoofd hmdl.. miljoenen andere hebben dat niet.. ik zal hier zeker aan denken als ik op school zit! Ook dat ik naar school en stage kan lopen, veel mensen hebben die kans helaas niet om zich te ontwikkelen.. bedankt!

X-Meisjj-X
11-01-2011, 03:19
daar heb je gelijk in.
Moet gewoon dneken dat ik een lekker warm huis heb, dak boven me hoofd hmdl.. miljoenen andere hebben dat niet.. ik zal hier zeker aan denken als ik op school zit! Ook dat ik naar school en stage kan lopen, veel mensen hebben die kans helaas niet om zich te ontwikkelen.. bedankt!

Precies goed zo.. Hoeveel reclame komen er op tv niet? Over doneer een euro per maand enzo? Jij gaat naar school enzo voor je toekomst.. Ga je honderden mee verdienen inshallah... Dan kan je rijbewijs doen enzo... En hun? In een kruiwagen? Ezel. Paard etc...

Rainbow__
11-01-2011, 03:22
Precies goed zo.. Hoeveel reclame komen er op tv niet? Over doneer een euro per maand enzo? Jij gaat naar school enzo voor je toekomst.. Ga je honderden mee verdienen inshallah... Dan kan je rijbewijs doen enzo... En hun? In een kruiwagen? Ezel. Paard etc...

Niks aan toe te voegen..

X-Meisjj-X
11-01-2011, 03:23
Niks aan toe te voegen..

Zie het positief in.. In de zomer haal je al die dingen in.. Dus daarom kijk ernaar uit.. Je kan veel dingen doen.. Wollah.. Of het nou regent of sneeuwt? Afkomstig van Allah..

meicro
11-01-2011, 04:10
Boek even een weekendje Milan of Barcelona voor 200 eurotjes ofzo.

X-Meisjj-X
11-01-2011, 04:10
Boek even een weekendje Milan of Barcelona voor 200 eurotjes ofzo.

Aaahh.. Dubai ;)

meicro
11-01-2011, 04:11
Aaahh.. Dubai ;)

Weekendje dubai bestaat niet want dan zit je hele weekend in de vliegtuig

X-Meisjj-X
11-01-2011, 04:12
Weekendje dubai bestaat niet want dan zit je hele weekend in de vliegtuig

Weekje

Faith
11-01-2011, 07:20
Ik snap je helemaal meid, kan niet wachten tot de zon weer door komt insha'Allah:love: Ik weet nog dat het enkele jaren geleden hevig aan het sneeuwen was en ik een zwerver buiten zag rond dwalen, ik dacht toen echt: Hamdollilah ya Rabb dat ik een dak boven mijn hoofd heb, want er zijn mensen die dat niet hebben, voor je het weet vliegt de tijd voorbij en zien we weer zon en licht insha'Allah.

X-Meisjj-X
11-01-2011, 07:28
Ik snap je helemaal meid, kan niet wachten tot de zon weer door komt insha'Allah:love: Ik weet nog dat het enkele jaren geleden hevig aan het sneeuwen was en ik een zwerver buiten zag rond dwalen, ik dacht toen echt: Hamdollilah ya Rabb dat ik een dak boven mijn hoofd heb, want er zijn mensen die dat niet hebben, voor je het weet vliegt de tijd voorbij en zien we weer zon en licht insha'Allah.

Helemaal mee eens..