Results 1 to 4 of 4

Thread: een oude bekende, voor de mensen die hem nog niet kennen:

Default een oude bekende, voor de mensen die hem nog niet kennen:

Moeders zijn slim...:hihi:

Mevr Fatima komt haar zoon die in Amsterdam studeert 3 dagen bezoeken.
    Ze komt erachter dat haar zoon samenwoont met Najat, een vrouwelijke kamergenoot.Mevr. Fatima ziet hoe mooi Mohamed's kamergenoot is. Ze denkt dat ze een relatie
    hebben samen en dit maakt haar nog nieuwsgieriger.
    Mohamed kan de gedachten van zijn moeder lezen en zegt,
    "Ik weet wat je denkt, maar ik verzeker je, Najat en ik zijn gewoon huisgenoten."

Ongeveer een week later zegt Najat tegen Mohamed, "Sinds je moeder hier weg is,
    vind ik met geen mogelijkheid de zilveren suikerpot. Denk jij dat ze die heeft meegenomen?"
    "Ik betwijfel het, maar ik zal haar e-mailen, om zeker te zijn."

Dus ging hij zitten en schreef :
    "Liefste moeder, ik zeg niet dat je de suikerpot uit mijn huis hebt meegenomen,
    en ik zeg niet dat je de suikerpot niet hebt meegenomen. Maar het blijft een feit dat de
    suikerpot weg is, sinds jij vertrokken bent.
    Liefs, Mohamed"

Een paar dagen later, ontvangt Mohamed een mail van zijn moeder:
    "Liefste zoon, ik zeg niet dat je met Najat slaapt, en ik zeg niet dat je niet met haar slaapt.
    Maar het blijft een feit dat als zij in haar EIGEN BED sliep, ze de suikerpot nu al wel gevonden
    zou moeten hebben.
    Liefs, mama.

always112's Avatar

:hihi:
    Een dichter zei:
    "Net alsof het kloppen van het hart tegen de persoon zegt: ,,Waarlijk het leven bestaat slechts uit minuten en seconden. Zorg er dus voor dat je voor jouw ziel bekendheid werft voordat je sterft. Want bekendheid onder de mensen (na jou dood) is als een tweede leven.

De verloren ezel

Op een ochtend werd een arme boer wakker. Hij stond op en keek het raam uit. Tot zijn verbazing ontdekte hij dat zijn ezel niet op het land stond. De arme boer schrok zich een ongeluk. Zonder te ontbijten rende hij naar buiten. En zo begon hij zijn ezel te zoeken. Hij zocht en zocht en zocht. Aan het eind van de dag was hij zo vermoeid dat het te ver was om terug te keren naar huis. In de buurt zag hij een klein afgelegen hotel. Hij ging naar binnen en zag dat er nog een kamer vrij was.

Hij ging op het bed liggen en dacht aan zijn ezel. De boer dacht: Ik lig hier nu wel lekker warm in bed, maar mijn arme ezel ligt nu vast ergens op de grond te bibberen van de kou. De boer besloot onder het bed te gaan liggen, want hij kon het niet verdragen dat zijn ezel het koud had en hij warm. Na een tijdje kwamen er een vrouw en man de kamer binnen. Dit paar was net getrouwd en dacht dat de kamer leeg was, want ze zagen de man onder het bed niet.

De man en de vrouw gingen liggen en opeens zei de man tegen zijn vrouw:"Liefste, als ik in jouw ogen kijk dan zie ik de hele wereld". De man onder het bed hoorde dit en kwam onder het bed vandaan en zei:"Zou je dan alsjeblieft willen kijken of je mijn ezel ook ziet?"

Quote Originally Posted by always112 View Post
    :hihi:
    Hahaha onderschat het niet hahah;)