Page 8 of 9 FirstFirst ... 6789 LastLast
Results 71 to 80 of 81

Thread: Moppen over marokkanen

always112's Avatar

Er waren eens een Amazigh en een Asoussie.. De Soussie had een eigen winkel en nam de Amazigh in dienst.
    Hij werkte alleen 's nachts om de goederen bij te vullen in de schappen van de winkel! Tot op een dag de stroom wegvalt en ze ineens in het donker staan.
    Zegt die Soussie tegen die Amazigh, yallah begin in je handen te klappen! Die Amazigh weet niet wat de bedoeling is en klapt in zijn handen!
    Vraagt hij ineens; waarom moet ik in mijn handen klappen dan? Zegt die Soussie, weet ik zeker dat je niets meeneemt in de tussentijd!
    Een dichter zei:
    "Net alsof het kloppen van het hart tegen de persoon zegt: ,,Waarlijk het leven bestaat slechts uit minuten en seconden. Zorg er dus voor dat je voor jouw ziel bekendheid werft voordat je sterft. Want bekendheid onder de mensen (na jou dood) is als een tweede leven.

Quote Originally Posted by always112 View Post
    er was een een marokaanse jongen (soesie) hij ging op een dag naar ze vader en zei vader vader mag ik 20 euro lenen effe aan me vrienden laten zien dat ik ook geld heb (zijn vrienden hadden altijd geld dus) ze vader begint heb uit te schelden ben je helemaal gek geworden 20 euro
    maar hij gaf het tog aan ze zoon hij zei zoon niet opmaken alleen laten zien en dan weer terug geven
    jongen zegt oke vader jongen gaat met ze vrienden maakt al het geld op komt weer thuis met 50 cent de vader helemaal paniek mijn zoon geef me geld .Zoon zegt vader ik heb het opgemaakt Dus die vader zegt oke zoon hoeveel heb je over
    zoon zegt: 50 cent
    vader zegt oke kom mee naar de winkel en dan kopen we een gummetje en daarna ga je mee naar de consulaat en ik gum je van mij geboorte acte weg je bent me zoon niet meer.
    Gelijk heeft ie. Luisteren naar je pa hoe gierig die ook is hihi

always112's Avatar

Miloud en Milouda Zaten allebei in de gekkenhuis.
    Op een dag valt milouda in het water terwijl ze niet kan zwemmen.
    miloud springt het water in en redt haar terwijl de directeur het heeft gezien.!
    de directeur roept miloud naar zijn kantoor.
    De directeur zegt ik heb goed en slecht nieuws!
    Hij zei:Je bent ontslagen van de gekkenhuis!
    en het slecht nieuws is dat milouda haar zelf heeft opgehangen met een riem in de zolder.
    toen zei miloud: Nee ze heeft haar zelf niet opgehangen, ik heb dat gedaan om haar te laten drogen!!
    Een dichter zei:
    "Net alsof het kloppen van het hart tegen de persoon zegt: ,,Waarlijk het leven bestaat slechts uit minuten en seconden. Zorg er dus voor dat je voor jouw ziel bekendheid werft voordat je sterft. Want bekendheid onder de mensen (na jou dood) is als een tweede leven.

Miloud is to good for u!

always112's Avatar

Een dichter zei:

Dienares Van Allah Bent_Mariem's Avatar

hahahha

Quote Originally Posted by always112 View Post
    Miloud en Milouda Zaten allebei in de gekkenhuis.
    Op een dag valt milouda in het water terwijl ze niet kan zwemmen.
    miloud springt het water in en redt haar terwijl de directeur het heeft gezien.!
    de directeur roept miloud naar zijn kantoor.
    De directeur zegt ik heb goed en slecht nieuws!
    Hij zei:Je bent ontslagen van de gekkenhuis!
    en het slecht nieuws is dat milouda haar zelf heeft opgehangen met een riem in de zolder.
    toen zei miloud: Nee ze heeft haar zelf niet opgehangen, ik heb dat gedaan om haar te laten drogen!!
    wuaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahaha

wjoouuww jeh miloud en milouddaa, hahahahhahah

Zoubida.nl