Page 5 of 5 FirstFirst ... 345
Results 41 to 47 of 47

Thread: ° Wie is Dajjal..?

MoCroLiiCiiOussss.. Miss MocrODeLLiiCiiOuss's Avatar

Pearls are priiceless and should be protected and guarded from unworthy eyes.

Ðont you even try.. you wiill never be ÐeLLiiCiiOuss

# Umm_Imran ♡. Tufa7e's Avatar

Overgeleverd door Abdullah ibn Shafeeq, die het van Muhjin ibn Adraa overleverde die de profeet Mohammad, Allah's vrede en zegeningen zij met hem, heeft horen zeggen, 'De Laatste Dagen, wat doet jullie weten wat de laatste dagen zijn? (Hij herhaalde dit 3 keer)'. Iemand vroeg, 'Wat zijn de laatste Dagen?' De profeet antwoordde, 'De Dajjaal zal komen en zal klimmen op iets en zal Madinah zien en zal tegen zijn metgezellen zeggen, 'Zien jullie dat witte paleis? Dat is de moskee van Ahmad! (Een ander naam van profeet Mohammad)'. Dan zal de Dajjaal Madinah proberen in te komen, maar zal zien dat bij ieder ingang bewapende Engelen staan (Die hem niet zal toelaten om binnen te komen). Dan zal Madinah drie keer beven en geen enkele Munafiq man of vrouw en geen enkele fasiq man of vrouw meer daarna in Madinah blijven, en zal Dajjal volgen, dat zijn de laatste Dagen'. (Hadith met een Sahih Isnad, door Sheikh Mustafa Adwi in zijn boek, 'Al-Fitan wal Malaahim wa Asraatus S'a).

Tot een tijdje geleden was de moskee van profeet Mohammad, Allah's vrede en zegeningen zij met hem, van gewone bakstenen en stro gebouwd, dus het was niet wit zoals nu. Iedereen die naar Madinah is geweest, heeft de moskee van de verte in het wit zien schijnen, boven al die anderen huizen. Dit is een teken van de profeetschap van Mohammad en een bewijs dat het Uur heel dichtbij is. Ik nam deze foto met Google Earth, kan je zien dat het moskee wit is en schijnt boven andere huizen.

De Profeet Mohammad, Allah's vrede en zegeningen zij met hem, zei ook, 'Het terreur van Masis Dajjaal zal Madinah niet intreden, in die tijd zal Madinah 7 ingangen hebben en er zullen 2 Engelen bij iedere ingang staan om het te bewaken'. (Saheeh Bukharie, Volume 9, Boek 88, Nummer 240).

Check het map van Madinah vandaag, je zal zien dat er 7 hoofdingangen zijn. Eentje komt van Jeddah, ander van Makkah, ander van Yanbu, ander van het vliegveld, ander van Tabuk, en twee anderen van de ernaast gelegen gebieden. Dus wordt wakker, er is in mijn mening meer dan 90% kans dat wij hem meemaken, we weten het niet, maar leer voor de veiligheid Surah Kahf uit je hoofd want het is een bescherming tegen deze hond. Als het niet serius was, zou de profeet Mohammad moge Allaha vrede en zegeningen met hem zijn niet na ieder gebed bescherming zoeken tegen hem

Dua tegen Masih el Dadjal

Allahoma Ini A3oedo Bika Min 3adabi Alqabr Wamin 3adabi Djahanam Wamin Fitnati Alma7ya Walmamat Wamin Shari Fitnati Al Masi7i Dajaal.

Hier in het nederlands vertaald, want leer deze dua insha'Allah en citeer het altijd na elke salat en leer het jullie families !

O Allah, ik zoek toevlucht bij U tegen de bestraffing in van de hel, tegen de bestraffing in het graf, tegen de testen in dit leven en bij de dood en tegen het kwaad en de fitnah van de Masih el Dajal)'" (Overgeleverd door Moesliem, nummer 924)
    Ik ben mijn appeljasje uitgegroeid. Ik ga in een nieuw jasje verder.

Inshallah zullen we doua doen tegen deze leugenaar doen profeet Mohammad moge alle vrede en zegeningen met hem zijn deed bijna in elke dua bescherming tegen Dajjaal alle profeten hebben gewaarschuwd voor die hond. Hij zal uit Iran komen een wijk genaamd AL JAHOUDYA in de stad Isfahan [ Iran] en 70.000 joden van daar zullen hem volgen, wallahie dat getal is bijna bereikt daar. En in Saheeh Muslim staat dat die volgelingen van hem JODEN zullen zijn die zwarte kleren aan zullen hebben
    En waar Dajjal gedoodt zal worden is bij de poort van Lud, tegenwoordig heet het Lydda.
    Er zijn nog veel meer dingen waar wij niets vanafweten. Hoeveel dingen zal profeet Mohammad, Allah's vrede en zegeningen zij met hem, gezegd hebben die niet zijn genoteerd?

Koran 43:61. En voorwaar, het (Terugkeren van Jezus op aarde) is een teken van het Uur. Twijfel er daarom niet aan en volg mij. Dit is het rechte pad (Naar de Heer der Werelden).

De komst van Isa, 3alaihisalam, is een teken dat het Uur nabij is. Hij zal niet zomaar naar beneden komen wanneer hij zin heeft. Hij komt naar beneden met twee Engelen en met de wil van Allah. De mensen zullen zich voor het ochtendgebed salat el Fajr ! klaarmaken Dan kijken ze richting die moskee en komt hij naar beneden en de mensen zullen zeggen, 'Leidt het gebed, O geest van Allah' hij zal zijn handen op de schouders van de Mahdi [ hij moet van de Ummah van Mohammed sala wa3ai wa salem zijn !] zetten en zal zeggen, 'Laat jullie Imam het gebed leiden'. Dan zal Jezus achter de Mahdi bidden. In zijn leven zal hij de ezel Dajjaal doden bij de poort van Lud.

De Profeet (vzmh) zei: “In die tijd zullen er nog maar weinig Arabieren zijn; de meesten zullen in Bayt al-Maqdis (Jeruzalem) zijn en hun Imam zal een rechtvaardig man zijn. (de imam Mahdi)

Terwijl de Imam naar voren komt om de mensen in het ochtendgebed te leiden, zal Jezus, de zoon van Maryam, afdalen. Na het gebed zal Jezus (AS) zeggen: “Open de poort.” De poort zal geopend worden en daarachter zullen de Dajjal en een duizend joden zijn en ieder van hen draagt een zwaard en een schild. Als de Dajjal Jezus ziet, zal hij oplossen zoals zout in water oplost, en zal hij wegrennen. Jezus zal zeggen: “Jij zal in leven blijven tot ik je met mijn zwaard neersla.” Hij zal hem inhalen bij de oostelijke poort van Loedd en hem doden.

De joden zullen met hulp van Allah, de moed verliezen. Er zal geen plaats zijn waar zij zich kunnen verbergen; zij zullen niet in staat zijn om zichzelf achter een steen, muur, dier of boom te verbergen – behalve dan de al-gharqarah – zonder dat het zegt: “O moslim, dienaar van Allah! Hier is een jood, kom en doodt hem!”

Voertuig van de Dajal ?

Lees deze hadith goed

Jabir zoon van Abdellah zei," De profeet vrede zij met hem zei, De Dadjal zal verschijnen aan het einden der tijden, wanneer de godsdienst licht wordt genomen. Hij zal 40 dagen hebben waarin hij zal rondreizen door de wereld. Een van deze dagen zullen als een jaar zijn de andere dagen als een maand en de rest zullen als normale dagen zijn. Hij zal rijden op een ( witte ) ezel ( dit zou mogelijk kunnen betekenen een vliegtuig ) ( gemaakt van ijzer ); breedte tussen bijde oren ( blijkbaar vleugels ) zal 40 cubits ( 60 voet ). Hij zal tot de mensen zeggen : "ik ben jullie heer". Hij is eenogige maar onze heer is niet eenogige. Op zijn voorhoofd zal geschreven staan de woord Kafara, en elke moumin be Allah geletterd of ongeletterd zal het kunnen lezen. Hij zal overal gaan behalve Mekka en Medina, wat Allah verboden voor hem heeft gemaakt, engelen zullen er voor de poorten staan. Hij zal een berg bezitten van brood, en de mensen zullen het hard hebben, behalven voordegene die hem volgen. Hij zal 2 rivieren bezitten, en ik weet wat erin zit. Hij zal een ervan het paradijs noemen en de ander de hel. Wie echter de ene ( rivier ) ingaat die hij het paradijs zal noemen zal de hel vinden en wie de ander ( rivier ) ingaat die hij de hel zal noemen zal de paradijs vinden. Allah zal met hem duivels sturen die tot de mensen zullen spreken, hij zal een grote bevroeving brengen, hij zal bevel aan de hemel geven en het zal dan lijken aan de mensen alsof het regent. Dan zal hij verschijnen om iemand te vermoorden en zal hem weer tot leven brengen. Na dit zal hij deze kracht niet meer bezitten, de mensen zullen zeggen," Kan iemand dit doen behalve de heer ? De moslims zullen vluchten naar Jabal al-Dukhan in Syrie, en de Dadjal zal komen en hen belegeren. De belegering zal verhevigen en zij zullen geweldige ontbering lijden. Dan zal Issa zoon van Maryam neerdalen en zal tot de mensen bij dageraad roepen:; O Mensen , wat heeft jullie weerhouden om te komen vechten tegen deze duivelse leugenaar ? Zij zullen antwoorden ," Hij is een Jinn. Dan zullen zij eruit komen en zullen Issa zoon van Maryam vinden. De tijd zal komen om te bidden en de moslims zullen Issa roepen om de gebed te leiden , maar hij zal zeggen, laat jullie imam ( Mahdi ) de gebed leiden. Hun Imam zal hun in het gebed begeleiden ( salat el Fajr ) en dan zullen zij de Dadjal gaan bevechten. Wanneer de leugenaar Issa zal zien, zal hij oplossen als zout in water, Issa zal naar hem toe gaan en hem doden en zal niemand in leven laten die hem ( Dadjal ) volgde."(Ahmad)

Merk op: In het bovenstaande verhaal zijn wij geïnformeerd over een "witte ezel" dat van ijzer is gemaakt en de breedte tussen de oren zijn 40 elleboogslengtes. Ongetwijfeld kan men zeggen dat dit een wit vliegtuig is dat van ijzer is gemaakt en de breedte tussen de vleugels zijn 60 voeten. Indien dit waar was, dan moeten wij vaststellen welke vliegtuig wit is en heeft een spanwijdte van 60 voeten. Gelukkig heb ik enkel een vliegtuig opgespoord dat bij deze beschrijving past,volgens de tafsier van deze hadith zal Masih el Dadjal in deze airplane [Maersk Air UK J41 G-MSKJ] rond reizen.

De Mahdi.
    Abu Said verhaalt dat de profeet, Allah's vrede zij met hem, zei, 'De Mahdi zal mijn afstammeling zijn, hij zal een hoog voorhoofd hebben, en een hakige neus. Hij zal de aarde vullen met rechtvaardigheid, en eerlijkheid, zoals het gevuld was met onrechtvaardigheid en onderdrukking, en hij zal voor zeven jaar regeren'. [Overgeleverd door Abu Dawud]. In andere overleveringen lezen we dat de Mahdi uit Quraish zal zijn en een afstameling van fatimah, moge Allah tevreden over haar zijn, [De dochter van de Profeet] en Imaam Hassan zal zijn. En hij zal geboren worden in de heilige Madinah. Abdullah zei, dat de profeet, Allah's vrede zij met hem, zei, 'Een afstammeling van mij, wiens naam hetzelfde als de mijne zal zijn, zal de macht overnemen'. [Overgeleverd door Tirmidhi].
    Abu Hurairah verhaalt dat de profeet, Allah's vrede zij met hem, heeft gezegd, 'Als deze wereld nog maar één dag over had, zou Allah het verlengen totdat hij [De Mahdi] de macht overnam'. Umm Salamah verhaalt dat profeet, Allah's vrede zij met hem, zei, 'Mensen zullen van mening verschillen na de dood van de Khalifah. Iemand uit Madinah [De Mahdi] zal naar Makkah vluchten. Sommige mensen uit Mekkah zullen naar hem toekomen en hem bereiken bij de Hajrul Aswad en Maqaame Ibraheem en zullen hem trouw zweren. Daarna zal er een groot leger uit Syrie achter hem gestuurd worden [Van Sufyaani] ze zullen bij Baida zijn, dat is tussen Makkah en Madina, dat ze door de grond zullen worden opgezogen [Tijdens een aardbeving]. Dit ziende zullen de Abdaals uit Shaam en ook een grote getal van mensen uit Iraq naar hem toekomen en hem trouw zweren. Dan zal iemand uit Quraish, wiens oom uit Bani Kalb zal zijn, een leger sturen om hem aan te vallen. Ze zullen overmeesterd worden, door het wil van Allah.
    Dit [Verslagen] leger, zal van Bani Kalb zijn. Waarlijk, ongelukig is hij, die niet een deel krijgt uit de buit van de Kalb. Deze persoon [Imam Mahdi] zal de buit verdelen na het gevecht. Hij zal over de mensen regeren volgens de Sunnah, en tijdens zijn bestuur, zal Islam zich verspreiden over de wereld. Hij zal zeven jaren blijven [Na zijn verschijning]. Hij zal sterven en de mensen zullen zijn Janazah Salah verrichten'. [Overgeleverd in Abu Dawood]. Andere overlevering vertelt ons dat de mensen die hem in Mekkah zullen trouwzweren 313 zullen zijn, net zoveel als de mensen die deelnamen aan het gevecht van Badr. We lazen hierboven over een man genaamd Sufyaani die in Damascus zal verschijnen, hij zal zeer onrechtvaardig zijn en zal zelf's onschuldige vrouwen en kinderen zonder genade afslachten. Als hij hoort van de Mahdi zal hij een leger achter de hem aansturen, richting Mekkah waar de Mahdi zal zijn. Dit leger zal makkelijk verslagen worden door Mahdi en zijn volgelingen. Dan zal hij persoonlijk met een ander leger richting Mekkah gaan om hem te bevechten. Dit leger zal vernietigd worden door een Giganitshe aardbeving in Baida, een plaats bij Zhul Hulaifa, richting Mekkah. De groep zal verdeeld zijn, en het voorste groep zal terugkeren om te zien wat met het achterste groep gebeurde, en zij zullen hetzelfde lot ondergaan. Iedereen die hoort van de Mahdi in die tijd zal verplicht zijn hem trouw te zweren en te steunen tegen de kufaar. Er zal niets beters zijn in het leven na de Mahdi zei de Profeet, Allah's vrede zij met hem. Wanneer de mensen hem trouw zweren zal er uit het ongeziene een stem komen en zeggen, 'Dit is de vertegenwoordiger van Allah, de Mahdi, luister naar hem en gehoorzaam hem'.
    Hadhrat Abu Umamah verhaalt dat de profeet, Allah's vrede zij met hem, zei 'Er zullen vier vredes akoorden zijn tussen jullie en de Romeinen [Amerikanen]. De vierde akoord zal bemiddeld worden door een afstammeling van Hazrat Haroen, en zal regeren voor zeven jaar'. De mensen vroegen, 'O boodschapper van Allah, wie zal de imaam van de mensen zijn in die tijd?'. De profeet, Allah's vrede zij met hem, zei, 'Hij zal mijn afstammeling zijn, en zal veertig jaar oud zijn. Zijn gezicht zal stralen als een ster, en hij zal een zwarte vlek hebben op zijn linker borstkas. Hij zal twee mantels dragen en zal verschijnen precies als iemand uit Bani Israel. [Tabrani]. Andere hadith's vertellen ons dat hij kort van lengte zal zijn, zijn kenmerken zullen op die van de profeet, Allah's vrede zij met hem, lijken, zijn karakter zal precies zoals die van de profeet, Allah's vrede zij met hem, zijn. Zijn vaders naam zal Abdullah zijn en zijn moeders naam Amina.
    Hij zal met een kleine stotter praten, hij zal veertig jaar zijn wanneer Allah hem de openbaring geeft in één nacht.
    Abdullah bin Mas'ood zei dat de profeet, Allah's vrede zij met hem, zei, 'Deze wereld zal niet tot haar einde komen totdat, een afstammeling van mij niet over de Arabieren zal regeren, en zijn naam zal hetzelfde zijn als de mijne'. [Overgeleverd door Tirmidhie].
    Ali verhaalt dat de profeet, Allah's vrede zij met hem, heeft gezegd, 'De Mahdi is iemand van ons, iemand uit mijn gezin. In één nacht zal Allah hem inspireren, en voorbereiden om zijn taak goed uit te voeren'. [Ahmad en Ibn Majah]. Ali zei toen hij naar zijn zoon Al Hasan keek, 'Dit zoon van mij is een Sayyid [Meester], zoals de profeet, Allah's vrede zij met hem, hem noemde. Onder zijn nakomelingen zal er iemand zijn die naar de profeet, Allah's vrede zij met hem, genoemd zal zijn. Hij zal op hem lijken in zijn karakter en niet in zijn uiterlijk'. Toen vertelde hij hen de hadith waarin de staat dat hij de aarde zal vullen met rechtvaardigheid. [Abu Dawud].
    Dus hij zal verschijnen uit het Oosten en mensen zullen hem trouw zweren in Mekkah, bij de Kaba. In de tijd waarin de Mahdi zal verschijnen zullen er slechte leiders zijn en moslims zullen onderdrukt en vermoordt worden, de hele wereld zal in khaos zijn. Zo erg zelfs dat de mensen de hoop zullen opgeven en denken hij komt niet, pas dan zal hij verschijnen. Abu Said zei, 'Wallahie, elke leider zal ergers zijn dan de leider daarvoor, en elke jaar zal erger zijn dan het jaar daarvoor, maar ik hoorde de profeet, Allah's vrede zij met hem, zeggen, 'Onder jullie zal er iemand zijn die vrijgevig zal uitgeven, zonder te tellen. Iemand zal naar hem toekomen en vragen om geld, en hij zal zeggen, 'Neem' en de man zal zijn mantel uitspreiden, de leider zal er geld instorten'. De profeet, Allah's vrede zij met hem, spreidde zijn mantel uit die hij aan had, om te laten zien hoe het zal gaan, toen pakte hij de mantel bij de hoeken en zei, 'Dan zal de man het nemen en weggaan'. [Overgeleverd door Ahmad]. De Mahdi zal zeven tot negen jaar regeren en dan zal hij sterven. In de tijd dat hij zal regeren zal er grote vrede zij en Shariah in de wereld. Volgens een andere overlevering zal Jezus, de zoon van Maryam, vrede zij met hem, de Jenazah gebed verrichten voor hem. De profeet, Allah's vrede zij met hem, zei, 'Sinds de aarde is ontstaan, gebeuren er grote dingen in het begin van iedere eeuw. In het begin van een eeuw, zal de Dajal verschijnen en Jezus de zoon van Maryam zal neerdalen en hem doden'. [Overgeleverd in Ibn Abi Hatim].

Is de Mahdi al geboren?

De Profeet, Allah's vrede zij met hem, heeft ook het eeuw bekend gemaakt, hij zei, 'Tel twee of drie decennia's bij het jaar 1400 van hijra. In die tijd zal de Mahdi verschijnen'. [Asmal Masalik Lieyyam Mahdiyya Maliki Li Khullid Dunya Biemrillah il Malik. Qalda bin Zayd. blz. 216]. En bovendien zijn bijna al die kleine tekenen al uitgekomen dus de komst van de Mahdie en Jezus moet wel heel dichtbij zijn. Als deze hadith's goed en betrouwbaar zijn dan is de Mahdi al geboren! Sommige mensen denken dat Mohammad ibn Abdullah de Mahdi is. Geboren in Arabië. Strijder in Chechenistan, tegen de kufaar uit Rusland. De profeet, Allah's vrede zij met hem, beschreef de Mahdi als iemand met een haakneus en een lang voorhoofd, deze kenmerken heeft hij allemal. En bovendien is hij een afstammeling van de Profeet, Allah's vrede zij met hem. Mensen denken dat hij de Mahdi is, hij zelf wordt woedend als hij dit hoort. En de profeet, Allah's vrede zij met hem, zei dat we naar hem toe moesten, al moesten we kruipen over ijs, en als je naar Chechenistan gaat zie je overal ijs. De profeet, Allah's vrede zij met hem, zei, dat hij met een stotter zal praten, dat klop ook. De meeste mensen kennen Mohammad ibn Abdullah, als Abu Omar Saif. Als hij naar Mekkah gaat zal hij ongetwijfeld aangevallen worden door de Taghut regime van Saudi's. Zij zien hem als een terrorist en dat is ook de reden waarom hij zal vluchten naar Khurasaan, Afghanistan, naar Al Qaida met de zwarte vlaggen. En Al Qaida zal de weg vrijmaken voor de Mahdi Insha'Allah. In deze tijd zijn er kruistochten begonnen en moslims worden vermoordt van het Oosten tot het Westen, elke dag weer in Afghanistan, Irak, Chechenistan, Palestina, Kashmir. De moslim bloed wordt vergoten, en onze landen bloedden. De profeet, Allah's vrede zij met hem, zei dat de Mahdi zou verschijnen in een tijd waarin veel mensen zullen worden gedood. In een andere overlevering vertelt de profeet, Allah's vrede en zegen zij met hem, dat zijn haar niet op zijn voorhoofd zal hangen, en dat klopt. Nog een reden waarom de mensen denken dat hij de Mahdi is, is dat hij heel veel kennis heeft en een perfecte karakter. En Allah weet het beste.
    [dit stukje heb ik van iemand gekopieerd van een ander forum ]

deze verdient een upje. elke keer als ik zulke dingen lees word ik bang :snik:

Al qawlu, qawlu sawaarim. Umm_Imran's Avatar

Khair in-shaae Allaah .