Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 35

Thread: Katim110 hadj

*~Kama Toedinoe Toedaan~* Faith's Avatar

Default Katim110 hadj

Je zult nu wel weg zijn, net zoals vele medebedevaartgangers, maar hierbij nogmaals: Hadj maqboel inshaAllaah, moge Allaah jou en je vader en alle moslims bijstaan tijdens deze prachtige reis, doe doea voor ons en haal alles eruit wat er uit te halen valt, moge Allaah over jullie waken, hadj mabrour! Triq salama, Allaah jidiekoum wa izjiebkoum 3ala ghair in-sha'Allaah, se3datkoum, al3oqba lina, ameen!

Al qawlu, qawlu sawaarim. Umm_Imran's Avatar

Allaahumma ameen.

Amazigh's Avatar

Allahouma ameen.

Administrator

Mashallah. Bedankt allen. Er zijn hier miljoenen, miljoenen moslims bijelkaar over de hele wereld. Het lijkt alsof de hele wereld moslim is. Gisteren heb ik eindelijk de zwarte steen kunnen aanraken. Nadat mijn tenen plat zijn gedrukt door de andere pelgrims. Haha! Trouwens wij verrichten hier niet om de dag het dodengebed maar om de verplichte gebed is er een dodengebed. Het is standaard geworden. Mensen blijven zitten na de verplichte gebed om het dodengebed bij te wonen. Ik heb ook de graf van de beste schepsel die ooit op deze aardbol heeft rondgelopen mogen bezoeken. Wat een drukte daar. De politiemensen kunnen de drukte niet aan. Ik ga nu slapen. Tot schrijfs. Inshallah.
    Last edited by katim110; 15-10-2012 at 06:55.

*~Kama Toedinoe Toedaan~* Faith's Avatar

Quote Originally Posted by katim110 View Post
    Mashallah. Bedankt allen. Er zijn hier miljoenen, miljoenen moslims bijelkaar over de hele wereld. Het lijkt alsof de hele wereld moslim is. Gisteren heb ik eindelijk de zwarte steen kunnen aanraken. Nadat mijn tenen plat zijn gedrukt door de andere pelgrims. Haha! Trouwens wij verrichten hier niet om de dag het dodengebed maar om de verplichte gebed is er een dodengebed. Het is standaard geworden. Mensen blijven zitten na de verplichte gebed om het dodengebed bij te wonen. Ik heb ook de graf van de beste schepsel die ooit op deze aardbol heeft rondgelopen mogen bezoeken. Wat een drukte daar. De politiemensen kunnen de drukte niet aan. Ik ga nu slapen. Tot schrijfs. Inshallah.
    MaschaAllaah!!
    Doe dua voor ons! Ze zeggen dat als je daar bent je zo bezig bent met 3ibaddaah dat je alles en iedereen vergeet sobhanAllaah, in-sha'Allaah mogen wij dat ook gauw mee maken!

Administrator

Beste broeders en zusters
    Mijn hadj is zojuist met afscheids tawaafa die ik zojuist heb verricht compleet. Hiermee is dus mijn hadj compleet. Ik heb veel meegemaakt hier. Het ergste wat ik hier heb meegemaakt is iets wat ik vaak op het internet lees en zie. Nu heb ik het met mijn eigen ogen gezien. Het is zeer erg. Willen jullie weten wat het is ? :)
    Voor de rest kan ik vertellen dat ummrah een eitje is maar de hadj zeer zeer zwaar is. Vooral voor oudere mensen.

Jah duh .

Zeker de Raawaafid die bij de graven van de Profeet, sallAllaahu 'alayhi wasallam, en van de sahaba vragen om bemiddeling..

Macha' Allah Katim

Moge Allah het van jou en van al die miljoenen anderen accepteren en jullie standvastig houden.
    We zijn zeker benieuwd naar wat je gezien/meegemaakt hebt daar.

Jarab dat ik volgend jaar ook de Hadj mag verrichten met mijn gezin, ik zou niets liever willen dan dat.
    tesriet nwanzaar

Quote Originally Posted by faith View Post
    maschaallaah!!
    Doe dua voor ons! Ze zeggen dat als je daar bent je zo bezig bent met 3ibaddaah dat je alles en iedereen vergeet sobhanallaah, in-sha'allaah mogen wij dat ook gauw mee maken!
    amienn
    tesriet nwanzaar

Quote Originally Posted by ayalou View Post
    Macha' Allah Katim

Moge Allah het van jou en van al die miljoenen anderen accepteren en jullie standvastig houden.
    We zijn zeker benieuwd naar wat je gezien/meegemaakt hebt daar.

Jarab dat ik volgend jaar ook de Hadj mag verrichten met mijn gezin, ik zou niets liever willen dan dat.
    Allaahumma ameen! Allaahumma ameen! Allaahumma ameen!

Members who have read this thread: 0

There are no members to list at the moment.

Bladwijzers

Bladwijzers