Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 15 of 15

Thread: - ' Bruidsjalabeeb. [Nieuwe trend?]

always112's Avatar

Sommige zijn mooi. Maar persoonlijk vind ik hrt toch mooier als vrouwen trouwen in een bruidsjurk met hijaab
    Een dichter zei:
    "Net alsof het kloppen van het hart tegen de persoon zegt: ,,Waarlijk het leven bestaat slechts uit minuten en seconden. Zorg er dus voor dat je voor jouw ziel bekendheid werft voordat je sterft. Want bekendheid onder de mensen (na jou dood) is als een tweede leven.”

Al qawlu, qawlu sawaarim. Umm_Imran's Avatar

Weet je wat mij daaraan is opgevallen.. de hoofddoekstijlen die ze dan bij het bruidje doen, zien er gewoon niet uit. Allemaal verschillende kleurtjes, frutseltjes, en hoofdsieraden.

waaauw. sommige zijn lelijk maar anderen zijn prachtig. ideaal voor feestjes en heel miss voor mijn bruiloft haha als die komen gaat. niemand heeft het of draagt het dat maakt het weer speciaal

Sommige zijn idd mooi. En als het enkel voor een huwelijk is dat moet het wel kunnen toch? Maar voor het dagelijkse leven hoeft kleding niet zo "bling bling" te zijn.

Al qawlu, qawlu sawaarim. Umm_Imran's Avatar

Quote Originally Posted by IMO View Post
    waaauw. sommige zijn lelijk maar anderen zijn prachtig. ideaal voor feestjes en heel miss voor mijn bruiloft haha als die komen gaat. niemand heeft het of draagt het dat maakt het weer speciaal
    Inderdaad. Ben je de eerste 'boerinnetje' die er eentje draagt haha.

Quote Originally Posted by Kaaskop1981 View Post
    Sommige zijn idd mooi. En als het enkel voor een huwelijk is dat moet het wel kunnen toch? Maar voor het dagelijkse leven hoeft kleding niet zo "bling bling" te zijn.
    Haha neee, voor dagelijks leven is dit weer too much! Lol.

Members who have read this thread: 0

There are no members to list at the moment.

Bladwijzers

Bladwijzers