Results 1 to 7 of 7

Thread: Een mooie uitspraak van Arthur Robert Ashe Jr.

always112's Avatar

Default Een mooie uitspraak van Arthur Robert Ashe Jr.

Arthur Robert Ashe. Jr, de legendarische Wimbledon speler was een Afrikaans-Amerikaanse speler die in de VS geboren en opgegroeid was. Hij zou spoedig sterven door Aids. Vanuit de hele wereld kreeg hij brieven van zijn fans waaronder deze: "Waarom heeft God u voor zo'n slechte ziekte geselecteerd?"

Arthur Robert Ashe.Jr, antwoordde hierop: Van over de hele wereld zijn er:

50 miljoen kinderen die starten tennis te spelen 5 miljoen die leren tennissen 500,000 leren professioneel tennis 50,000 komen naar de circuit 5000 bereiken het Grand slam 50 die bij Wimbledon komen 4 bij de halve finale 2 komen bij de finale Toen ik de beker vasthield heb ik nooit God gevraagd: "Waarom ik?" En vandaag wanneer ik lijd moet ik God ook niet vragen: "Waarom ik?" Wees dankbaar aan God voor de 99.99% van de goede dingen in het leven.
    Een dichter zei:
    "Net alsof het kloppen van het hart tegen de persoon zegt: ,,Waarlijk het leven bestaat slechts uit minuten en seconden. Zorg er dus voor dat je voor jouw ziel bekendheid werft voordat je sterft. Want bekendheid onder de mensen (na jou dood) is als een tweede leven.

Administrator meicro's Avatar

Wooow masha allah we willen altijd alleen maar het goede maar zijn nooit dankbaar

Al qawlu, qawlu sawaarim. Umm_Imran's Avatar

Quote Originally Posted by meicro View Post
    Wooow masha allah we willen altijd alleen maar het goede maar zijn nooit dankbaar
    EURO! .

always112's Avatar

Hahaha, blijft lastig... Ik vergeet het af en toe ook weleens. Het is maar dat jij nu die euro herrinert anders had ik ook gewoon Masha Allah gebruikt
    Een dichter zei:
    "Net alsof het kloppen van het hart tegen de persoon zegt: ,,Waarlijk het leven bestaat slechts uit minuten en seconden. Zorg er dus voor dat je voor jouw ziel bekendheid werft voordat je sterft. Want bekendheid onder de mensen (na jou dood) is als een tweede leven.

Quote Originally Posted by Umm_Imran View Post

EURO! .
    killed me

maa sha allah hij geeft weer een mooi voorbeeld van hoe het zou moeten zijn

Al qawlu, qawlu sawaarim. Umm_Imran's Avatar

Quote Originally Posted by always112 View Post
    Hahaha, blijft lastig... Ik vergeet het af en toe ook weleens. Het is maar dat jij nu die euro herrinert anders had ik ook gewoon Masha Allah gebruikt
    Ik blijf die euro gewoon herinneren .

Quote Originally Posted by IMO View Post
    killed me
    .
    .
    Lekker puh hihi.

Members who have read this thread: 0

There are no members to list at the moment.

Bladwijzers

Bladwijzers