Results 1 to 3 of 3

Thread: De wraak van de djin

Default De wraak van de djin

Het begon allemaal heel onschuldig zonder enig intentie om iets kwaad te doen. Wat jongensstreken en kattenkwaad heeft iedereen wel eens uitgehaald als kind maar nooit heeft hij geweten dat hij zo zwaar beproefd en gestraft zou worden. Het verhaal is waargebeurd en angstaanjagend voor diegene die bang zijn voor het donker dan gelieve niet meelezen. Ik zal hier het verhaal plaatsen zoals het mij verteld is aan jullie de keus of ik het af moet maken of niet. De verteller is een jongen genaamd Rabi3. Het speelt zich af in Marokko.Deel IJongensstreken:Het begon allemaal op een mooie zomerse dag. Rabi3 speelde met 2 goede vrienden Amin en Shafi9. Uit verveling gingen haalden ze vaak kattenkwaad uit. Op een dag waren ze weer eens voor de zoveelste keer katten aan het irriteren dit keer door stenen naar ze te gooien. Een kat in het bijzonder viel Rabi3 op. Hij was heel mooi zwart met helder blauwe ogen en ondanks de stenen die naar het beest werden geworpen bleef de kat terug vechten en krijsen. Ergens was het angstaanjagend maar als kind (en in dit geval waren ze met zín drieŽn) bleven ze doorgaan net zo lang totdat de kat geraakt werd op zijn kop. De kat viel neer en begon te spartelen. Rabi3 had de kat geraakt, niet wetend dat dit hem duur zou komen te staan en hij ervoor zal boeten zoals niemand ooit gestraft is. Rabi3 en zijn vriend Amin besloten om de kat dood te maken en te verlossen van zijn lijden. Na die dag bleef die kat in Rabi3ís geheugen wat hij ook deed hij bleef eraan denken en voelde zich erg schuldig.

Al qawlu, qawlu sawaarim. Umm_Imran's Avatar

Dit verhaal heb ik ook op M.NL gelezen.. Kreeg er de kriebels van..

Waar is de rest?

Members who have read this thread: 0

There are no members to list at the moment.

Bladwijzers

Bladwijzers