Results 1 to 4 of 4

Thread: De langverwachte Koranvertaling!

Lightbulb De langverwachte Koranvertaling!

Na lang wachten is het eindelijk zover! Bij stichting as-Soennah is vandaag de Nieuwe Koranvertaling van Aboe Ismail & Studenten verschenen. Deze vertaling laat inshaa’Allaah de Boodschap van de Koran nog beter tot haar recht komen.

Deze vertaling heeft oog voor authenticiteit en kenmerkt zich door hoge kwaliteit. Deze vertaling laat zich makkelijk lezen en begrijpen. Deze vertaling richt zich op alle mensen, moslims en niet-moslims. Deze vertaling plaatst de teksten van de Koran in de juiste context en helpt de misverstanden uit de wereld. Nog nooit is het lezen van de betekenissen van de Koran zo makkelijk en vertrouwd geweest.

Ben je benieuwd en wil je deze nieuwe koranvertaling gelijk in huis halen? Ga dan naar www.dekoran.nl, mail naar info@dekoran.nl of bestel via http://shop.al-yaqeen.com

Stichting as-Soennah
    4 december 2013

Ziet er heel goed moge allah jullie belonen voor de prestatie. Alleen vind ik de prijs 25 euro beetje duur om het voor iedereen verkrijgbaar te maken.... Hoop dat jullie de prijs zodat iedereen zo een koran kan aanschaffen.
    ~~~~ Imam Malik, rahimahoeAllaah, heeft gezegd: “Als ik ooit in mijn leven zou roddelen, dan zou ik roddelen over mijn ouders. Zij hebben meer recht op (de beloning die van mij naar hun wordt toegeschreven wegens mijn roddel).” ~~~~

broederrr's Avatar

Iemand al ervaring met de nieuwe vertaling?

Al qawlu, qawlu sawaarim. Umm_Imran's Avatar

Nope..

Members who have read this thread: 0

There are no members to list at the moment.

Bladwijzers

Bladwijzers