Page 1 of 13 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 124

Thread: Marokkaanse moppen!!

Talking Marokkaanse moppen!!

]

een soussi kocht een blikje cola en kwam een goeie vriend tegen, die vriend vroeg hem of hij een slokje mag drinken van zijn cola. de soussi schaamde zich om nee te zeggen en zei tegen die vriend: wellah dit blikje is niet alleen van mij maar ook van mijn vriend en wellah mijn helft zit onder man:grinniken:
    --------------------------------------------------------------------------------------------

Er zit een Marokkaan in een cafe en ineens komt een nederlandse vriend naar binnen en de marokaan zegt: jij van mij krijgt drinken
    En de Nederlander zegt om hem te verbeteren: Nee jij krijgt wat te drinken van mij
    waarop de marokkaan antwoord, dat vind ik ook goed:lachen:

jullie mogen ook plaatsen
    Mvr_070

Ali leeft en werkt al 10 jaar in Belgie.
    Na tien jaar gaat hij met zijn BMW cabrio naar Marokko.
    Hij zegt tegen zijn vader: Voor deze auto heb ik 10 jaar moeten werken!
    Waarop zijn vader antwoordt: Had nog een jaar langer gewerkt, dan had je tenminste een dak voor je auto ala7mar!
    Mvr_070

een imam zei tegen zo een man die niet bidt: als je een maand lang achter mij in de moskee bidt, geef ik jou duizend euro. nadat de maand voorbij is zei die man: oke het is mij gelukt , geef dat geld. de imam zei: ha ha ik heb je geflashd , je krijgt niks. de man zei: ha ha ik heb je ook geflashd, ik heb hele maand zonder wodoe gebeden.
    Mvr_070

Die horen hier niet thuis.
    Slααp niet met een volle maag, αls je buurman honger lijdt!

Een Marokaan ging op een ezel zitten dus een man ging hem leren hoe het moet, dus als je oef zeg gaat ie lopen en wkaf gaat de ezel stoppen dus de Marokaan ging het uitproberen. Oef! De ezel liep, wkaf de ezel stopte en nog een keer, oef de ezel liep harder en nog harder dus hij ging steeds maar harder de Marokaan was vergeten wat het woord was, hij liep steeds harder hij zag van verte dat ie bijna de berg heuvel tegen kwam dus de Marokaan wist het weer WKAF de ezel stopte OEFFFFFFFFFFF en zuchte dat was op het nippertje.
    Mvr_070

Er was eens een soussie samen met zijn zoontje en hij had van zijn moeder 1 euro gekregen.
    Ze liepen naar de stad om wat te gaan kopen en onderweg krijgt die vader een verzakking en valt bewusteloos neer.
    Het zoontje loopt zo snel mogelijk naar huis en ziet zijn moeder en gilt Mama Mama , Papa Papa en wijst naar buiten, zij schreeuwt terug: WAT IS ER, WAT IS ER? Het kind antwoord papa is gevallen en hij beweegt niet, vervolgens geeft de moeder hem een gigantische klets.
    Waarop het kind antwoord: Waarom? Zegt die moeder wold l7ram, ik dacht dat je je euro kwijt was.
    Mvr_070

ze zijn best grappig,als je meer hebt plaats ze gerust

zo jij bent een goeie moppen vertaler tbarkallah 3liek

ahahha tx
    Mvr_070

plaats als je meer hebt