Page 3 of 19 FirstFirst 1234513 ... LastLast
Results 21 to 30 of 182

Thread: # Moppentrommel Van Tufa7e.

# Umm_Imran ♡. Tufa7e's Avatar

Een getrouwd koppel rijdt op de autosnelweg met 120 km/u, de man zit aan het stuur. Plots kijkt zijn vrouw hem aan en zegt: "Schat, ik weet dat we al twintig jaar getrouwd zijn, maar ik wil scheiden". De man zegt niks, maar gaat stilaan harder rijden, tot 130 km/u.

Dan zegt de vrouw: "Ik wil niet dat je probeert van me dat uit mijn hoofd te praten, want dat heeft geen zin. ik heb een nieuwe vriend . Opnieuw zegt de man niks, maar gaat harder rijden terwijl zijn woede opborrelt.

"Ik wil het huis", zegt de vrouw. en opnieuw gaat de man harder rijden, nu al 150 km/u.

"En ik wil ook de auto, het geld, de bankrekeningen en alle kredietkaarten".

De man begint plots uit te wijken richting een betonnen steunpaal van een
    hoger-liggende brug. Dit maakt de vrouw wat zenuwachtig, en ze vraagt: "Is er niks dat jij wil?".

"Nee nee," zegt de man, "ik heb alles wat ik nodig heb." "Ah zo," zegt de vrouw, "en wat heb je dan?".

Vlak voor ze tegen meer dan 180 tegen de betonnen muur aanvliegen, glimlacht de man naar zijn vrouw en zegt ...

"de airbag
    Ik ben mijn appeljasje uitgegroeid. Ik ga in een nieuw jasje verder.

Een berber en een arabier stranden op een kanibalen eiland. De koning van de kanibalen zegt "koppen eraf" maar de berber zegt geef ons 1 opdracht en als we die goed uitvoeren laat je ons gaan. De koning vind het goed en ze moeten elk 100 van de zelfde vruchten meenemen, na een half uur komt de berber terug met 100 bessen de koning zegt "die moet je nu 1 voor 1 in je kont stoppen, zonder te lachen" dus de berber begint en als hij bij 99 is begint hij ineens heel hard te lachen. Dus de kanibalen maken hem af de berber komt bij een engel de engel zegt "ik heb de hele tijd meegekeken en ik dacht echt dat je het zou halen, waarom begon je nou te lachen?" waarop de berber antwoord "ik zag de arabier aan komen lopen, met 100 koksonoten".

Twee mannen, John en Mike, zaten in een vliegtuig achter een Pakistaan.
    Om die Pakistaan te irriteren begonnen ze het volgende
    GESPREK:

John zegt tegen Mike: "Dus, waar ga je naartoe.... India?

Mike: "Oh, neen, Ik heb gehoord dat daar veel te veel moslims
    zijn." (De Pakistaan voelt zich niet op zijn gemak)

John: "Ga je dan naar Iran?

Mike: "Neen, daar zijn nog veel meer moslims!"

John: "Ga je naar Indonesie dan?"

Mike:"Euh, ... Neen MAN!!!, dat land krioelt van de moslims!"

(Nu word de Pakistaan heel kwaad)

John: "Dus, dan moet je wel naar Pakistan gaan?"

Mike: "Geen sprake van!...dat land is geinfecteerd van de moslims!!!!!"

Gefrustreerd draaide de Pakistaan zich om en zei tegen de twee mannen:

Waarom gaan jullie beiden niet naar de HEL! Ik heb gehoord dat daar
    geen enkele moslim is!!!!

Moge ALLAH zulke mensen leiden op het goede pad AMIEN!!!

Er zitten twee Belgen in een bar. Eentje staart uit het raam. “Waar kijk je zo naar?”, vraagt de ander. “Ze hebben net je auto gestolen”, zegt de ene, “maar maak je niet ongerust, ik heb het kenteken genoteerd

er was een iligale marokkaan in Spanje hij moest nodig poepen.... hij wist niet waar
    dus ging hij maar naar de bosjes....hij wist niet waarin in moest poepen dus trok hij zijn sok eruit.....inmiddels heeft hij erin gepoept..opeens komt er een Spanjaard naar hem toe en zegt Qi Passa Qi Passa! De Marokkaan: la Izan Di Tkesja!!...

een marokkaanse man van het platteland was illegaal in Nederland. hij had helemaal geen familie niks dus hij moest op straat gaan leven, zijn 2e dag in Nederland moest hij heel erg poepen dus ging hij in een steegje zitten trok ze broek naar beneden en begon te poepen he. opeens kwamer er twee agenten, aan meneer dit wordt een bonnetje dus ze schrijven een bekeuring uit van 45 euro. effen later stond de man lachend bij een telefooncel hij belde ze broer in marokko en zei he Mimoen je moet echt naar Nederland komen!! als je hier op straat poept krijg je gewoon papier om je kont af te vegen a sahbie

er was een marokkaanse vrouw die hoogzwanger was van een tweeling dus tegen de nacht krijgt ze weeen ze gaat de straat op in de hoop dat haar man zo thuis komt maar nee hoor geen teken van mohammed die zit lekker in de koffiehuis te kaarten met zijn vrienden 10 minuten later rijdt er een politiewagen langs als de agent uit het raampje kijkt ziet hij die vrouw al zuchtend heen en weer lopen hij stapt nieuwsgierig uit zechtend vertelt ze hem het verhaal de agent vraagt haar vriendelijk voor een rit naar het ziekenhuis ze kijkt hem twijfelend aan maar als de weeen alleen maar erger worden stemt ze toe ze stapt de wagen in maar begint al gelijk te gillen de agent kijkt nieuwsgierig mee maar als het eerste hoofdje verschijnt roept het al snel

he rachid ga terug ga er is hier een aba3ech probeer het van achter man

ere was een een marokaanse jongen (soesie) hij ging op een dag naar ze vader en zei vader vader mag ik 20 euro lenen effe aan me vrienden laten zien dat ik ook geld heb (zijn vrienden hadden altijd geld dus) ze vader begint heb uit te schelden ben je helemaal gek geworden 20 euro
    maar hij gaf het tog aan ze zoon hij zei zoon niet opmaken alleen laten zien en dan weer terug geven
    jongen zegt oke vader jongen gaat met ze vrienden maakt al het geld op komt weer thuis met 50 cent de vader helemaal paniek mijn zoon geef me geld
    zoon zegt vader ik heb het opgemaakt
    vader zegt oke zoon hoeveel heb je over
    zoon zegt 50 cent
    vader zegt oke kom mee naar de winkel en dan kopen we een gummetje en daarna ga je mee naar de consulaat en ik gum je van mij geboorte acte weg je bent me zoon niet meer

Er was eens een Marokkaan hij liep de AH in en hij zag een Marokkaanse Vrouw bij de vlees afdeling en hij zei Mivlouw ish Haram Ish Haram, zei zegt okee meneer ik zal niks kopen want ik wist het niet, Hij zegt goedzouw niet koepen die Roetzooi , Okee Okee meneeer , even later loopt hij naar de Macdonalds want de hamburgers waren gratis en hij nam een Hamburger , Opeens die Vrouw zag hem en ze zei Meneer dat is ook Haram en hij zegt maar Ishh Gratis !! ALLLEEEES GRATIS! MIVLOUW MEENEEME VOOR KIENDERE GEEN ETEN KOPEN

haha zon illie uit marokko is op bezoek bij zijn broer in Nl
    Hij moet ff naar de aldi om melk te halen.
    aangekomen in de aldi begint hij te zoeken naar de melk, maar kan het niet vinden.
    dan vraag hij aan een medewerker:
    asahbi, fayn 3owa le7lib (waar is de melk)
    zegt de medewerker:
    meneer ik versta u niet
    marokkaan:
    asahbi manika ashefay?
    medewerker:
    meneer ik versta u EGT niet.. kunt u ook nderlands praten?
    waarop de marokkaan 'm flipt en roept:
    WA MALEK A SAHBI MALEK? (wats met jou?!)
    ooooh.. zegt de medewerker...
    melk, zeg dat dan meteen!!
    3e gangpad rechts