Page 1 of 19 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 182

Thread: # Moppentrommel Van Tufa7e.

# Umm_Imran ♡. Tufa7e's Avatar

Default # Moppentrommel Van Tufa7e.

Er waren 3 marokkanen en 3 belgen ze gingen met de trein naar Belgie. De 3 marokkanen kopen met ze alle 1 kaartje en de belgen kopen ieder 1 kaartje. zegt 1 van die belg, hoe gaan jullie dat doen zegt de marokaan jullie gaan zien. dus de marokaanen gaan met ze 3 in 1 wc zitten dan klopt de condocteur aan de deur en ze schuiven het kaartje onder de deur. oke gecontroleerd. terugweg dachten de belgen slim te zijn door hetzelfde te doen als wat de marokaanen deden. dus kopen de belgen maar 1 kaartje voor hun 3 en de marokkanen geen 1. De belgen vragen hoe gaan jullie dat doen? De marokkanen antwoorde jullie gaan wel zien. dus de belgen verstoppen zich in de wc. Dan klopt 1 van die marokkanen aan en zegt controle de belg schuift het kaartje onder de deur. De marokkaan pakt het kaartje en loopt dan met de andere 2 marokkanen naar de volgend wc.
    Ik ben mijn appeljasje uitgegroeid. Ik ga in een nieuw jasje verder.

Kijk een marokaan een turk,surinaamen een Amerikaan zitten in de vliegtuig.
    de Amerikaan springt er uit en die gaat dood,de surinaam doet het zelfde.
    daarna komt de marokaan en die houdt vast aan waar de vliegtuig op land.
    daarna de turk en die houdt aan de voeten vast van de marokaan.
    dan zegt de marokaan ik zing jij klapt

Er is een turk en een marokaan. Ze gingen shoppen en ze wilden onderbroeken kopen, turk pakt er 7 in zijn handen, de marokaan vraagt aan de Turk waarom 7? Turk antwoordde; ja kardach maandag, dinsdag, woensdag,... en de marokaan pakt er dan 12; kardach zegt de turk waarom neem je er 12? Marokaan antwoord januari, februari, maart, ...

Een marokkaan gaat naar de imam en zegt tegen hem: Imam, ik eet zoveel maar ik raak niet vol. Imam zegt: Zeg je wel Bismillah? De man antwoordt: Nee, imam. Imam zegt: Dan eet de shaytan met je mee, dat is de reden dat je niet genoeg krijgt. De man loopt weg en onderweg naar huis, komt hij langs een restaurant en hij wil eten. De loopt naar binnen en gaat aan tafel. Hij bestelt eten en vraagt de ober om er extra veel sambal erin te doen... Wanneer de ober het eten van de man serveert, begint de man met eten, zonder bismillah te zeggen....zijn mond staat in lichte laaie...de man roept de ober om een grote glas water te brengen. Wanneer de man deze in zijn hand heeft, zegt hij: Bismillah en drinkt de glas op en zegt tegen Shaytan, Brand maar lekker!! hahahahaha

Een Golf gti stopt voor het stoplicht naast een oude marokkaan in djellaba op een brommer. De man in de Golf doet de portier open en lacht de marokkaan keihard in zijn gezicht uit. Vervolgens springt de stoplicht op groen en de Golf sprint weg. De man in de golf kijkt opzij en ziet de oude marokkaan op zijn brommer naast hem rijden. De golf-man geeft extra gas en de teller staat op 80, maar de oude marokkaan rijd nog steeds naast hem. De golfman geeft plank gas en de teller staat op 120 , maar de oude marokkaan rijd nog steeds naast hem! Bij het volgende stoplicht stoppen ze allebei de man doet z'n raam open en vraagt aan de oude marokkaan hoe hij het voor elkaar kreeg hem steeds bij te houden? Schreeuwt de oude marokkaan: TFOE 3LIK!! DOE DE DEUR OPEN!!M'N DJELABA ZIT TUSSEN DE DEUR

Er liep een man door 't Vondelpark in Amsterdam . Plotseling ziet hij een klein meisje dat wordt aangevallen door een pitbull. De man rent naar het meisje en begint te vechten met de pitbull. Uiteindelijk slaagde de man erin de hond te doden. De man heeft het leven gered van het meisje. Een politieman zag dit op een afstandje allemaal gebeuren. Hij gaat naar de man en zegt, "Meneer, u bent een ware held!" Morgen zal je in de kranten het volgende lezen "Heldhaftige Amsterdammer redt leven van meisje". De man zegt: Maar politieagent.... ik ben geen Amsterdammer ! "Oh, dan zal het volgende staan in de kranten : "Heldhaftige Nederlander redt leven van meisje" - antwoordt de politieman. "Maar ik ben geen Nederlander!" - zegt de man. "Oh, wat ben je dan?" De man zegt: "Ik ben een Marokkaan!" De volgende dag staat er in de krant: "Moslim extremist doodt Hollandse hond

Een jongetje zit in de klas;En de leraar vraagt hoeveel 10-3 is,
    Het jongetje:Wasinig(Ik weet het niet)
    De leraar zegt tegen het jongetje als je morgen weer op school komt neem dan 10 koekjes mee...
    De volgende morgen komt hij op school en zegt de leraar ;
    Eet maar 3 koekjes op..
    De jongen eet de 3 koekjes op ;
    Vraagt de leraar:Ewaa Mindes i kimen(Ewa,Wat blijft erover??)
    Jongetje:Ile erkes en ethee(Alleen een glas thee)

kijk er was eens een imam de imam zat met een snotje te spelen maar opeens was hij gevallen toen zij iemand de rifki (imam) heeft iets kwijt toen zat iedereen te zoeken en iedereen vroeg wat zhheft hij kwijt wat toen zij hij ik ga wel een nieuwe maken hij had een nieuwe gemaakt toen vroeg iemadand aan de rifki (imam) wat had jke kwijt toen zij de rifki (imam) ooh een snotje had ik het niet verteld

Achmed is een jongen die zonder papieren en zonder geld het probeert te maken in londen, op een dag was hij zo hongerig dat hij voor buckingham palace (koninginspaleis) gras begon te eten, de koningin zag dat en zei : ''waarom eet je gras ? achmed antwoorde ik heb geen geld ik wil graag werken maar heb geen paspoort, zei was zo gul dat ze zorgde dat hij een paspoort kreeg, een baan en 3000 euro om zijn leven te starten.
    Achmed realiseerde dat dit mischien een goed plan was om het een keer in marokko te proberen, dus zogezegd zo gedaan begon hij voor het marokkaanse paleis gras te eten de marokkaanse koning beantwoorde waarom eet je gras en achmed kwam met het vorige verhaal te proppen, de koning antwoorde met als klaar bent met de voortuin heb ik nog een achtertuin als je nog honger hebt

Er woont een nederlandse familie een turkse familie en een mocrofamilie in een flat. Dan vliegt er een vliegtuig op de flat in. welke familie overleeft het?

Antw. : De nederlandse familie.
    De vader en moeder zijn aan het werken en de kinderen zijn naar school