Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 30

Thread: dit is voor alle heren

Default dit is voor alle heren

een vriendin van mijn vriendin is opzoek naar een leuke jongen.
    ik kan heel weinig over haar zeggen dit komt omdat ik haar niet zo geod ken.

maar nu is het zo dat ze graag wil trouwen en maar niet de juiste man kan vinden.
    ze heeft mij gevraagd om iemand voor haar te vinden, maar helaas ken ik ook niet veel mannen.

haar eisen zijn niet veel.
    natuurlijk een leuke jongen.
    als hij maar islamitisch is.

hoe ziet zij eruit.
    een leuk, lief meisje.
    woonachtig Rotterdam
    marokkaans

en jongens dit is serieus!!

meen je dity echt serieus??
    internet is toch niet zo betrouwbaar??

als je dit echt meent adviseer ik haar om in haar omgeving bekend te maken dat ze graag wil trouwen..
    en dat ze niet zomaar iemand huwt die zich een moslim noemt...tegenwoordig noemen de raarste gasten zich moslim zoals deff rimes(miss verkeerd geschreven) en die michael jackson:nut:

Het beste is om elke vrijdag haar salaat in de moskee te verrichten en mocht t daar ter sprake komen dat ze ze dan laat weten dat ze toe is aan trouwen....binnen no time is ze getrouwd als t haar LMEKTEB is..
    koulchi bel mekteb,, maar natuurlijk kan ze sebeb doen en dan zou ik het via een moskee zoeken en niet via t internet.

bedoel het niet lelijk hoor maar niet iedereen is te vertrouwen,, klikt t toevallig met iemand via t internet dan kan ze t proberen maar om er speciaal een topic over te openen?? ik weet niet hoor

Moge Allah swt haar zo snel mogelijk een wald hlal op haar pad laten komen en een gezegend huwelijk tegemoet gaan...Amien

Gair Incha'Allah:)
    tesriet nwanzaar

meen je dity echt serieus??
    internet is toch niet zo betrouwbaar??

als je dit echt meent adviseer ik haar om in haar omgeving bekend te maken dat ze graag wil trouwen..
    en dat ze niet zomaar iemand huwt die zich een moslim noemt...tegenwoordig noemen de raarste gasten zich moslim zoals deff rimes(miss verkeerd geschreven) en die michael jackson

Het beste is om elke vrijdag haar salaat in de moskee te verrichten en mocht t daar ter sprake komen dat ze ze dan laat weten dat ze toe is aan trouwen....binnen no time is ze getrouwd als t haar LMEKTEB is..
    koulchi bel mekteb,, maar natuurlijk kan ze sebeb doen en dan zou ik het via een moskee zoeken en niet via t internet.

bedoel het niet lelijk hoor maar niet iedereen is te vertrouwen,, klikt t toevallig met iemand via t internet dan kan ze t proberen maar om er speciaal een topic over te openen?? ik weet niet hoor

Moge Allah swt haar zo snel mogelijk een wald hlal op haar pad laten komen en een gezegend huwelijk tegemoet gaan...Amien

Gair Incha'Allah

Zelfs dat is volgens mij niet betrouwbaar, Misschien een paar jaar geleden zou alles betrouwbaar zijn geweest zelfs via internet, Denk dat je tegenwoordig heel moeilijk aan een man komt of een vrouw die op één lijn zitten als jij zelf, Moskee of internet of een bruiloft of dergelijke is volgens mijn MENING onbetrouwbaar

Ik hoop dat ze zelf een man tegenkomt zonder viavia of een tussenpersoon,

Quote Originally Posted by Nihad23 View Post
    Zelfs dat is volgens mij niet betrouwbaar, Misschien een paar jaar geleden zou alles betrouwbaar zijn geweest zelfs via internet, Denk dat je tegenwoordig heel moeilijk aan een man komt of een vrouw die op één lijn zitten als jij zelf, Moskee of internet of een bruiloft of dergelijke is volgens mijn MENING onbetrouwbaar

het klopt wat jullie zeggen, ik heb tegen haar gezegd dat ze op deze manier geen man kan vinden. maar ja ze wilt het toch proberen.

kijk damens het is een lief meisje alleen kan ik het je niet gaganderen.
    ik heb het gedaan voor haar mocht ze iemand vinden dan ben ik blij vooor haar zo niet dan heb ik al mijn best gedaan.

Quote Originally Posted by Nihad23 View Post

Iemand die je op een goede plek tegen komt bv de moskee,, weet je dat hij waarschijnlijk goed bezig is....hij gaat niet voor niets naar de moskee..
    Mensen in de moskee kunnen het 1 en ander over hem vertellen als je navraag over hem gaat doen..

Je zegt dat er weinig mensen op 1 lijn zitten!!! Het is ook de bedoeling dat je Lillaah trouwt en niet alleen om zijn mooie smoeltje en haar mooie lichaam.
    Als je trouwt om Allah swt dan kan je veel meer van elkaar hebben en elkaars tekortkomingen makkelijk accepteren;)

hoe dan ook... Moge Allah swt haar een goede man schenken:)
    tesriet nwanzaar

Quote Originally Posted by Safa View Post
    het klopt wat jullie zeggen, ik heb tegen haar gezegd dat ze op deze manier geen man kan vinden. maar ja ze wilt het toch proberen.

kijk damens het is een lief meisje alleen kan ik het je niet gaganderen.
    ik heb het gedaan voor haar mocht ze iemand vinden dan ben ik blij vooor haar zo niet dan heb ik al mijn best gedaan.
    Het was toch beter geweest als ze er zelf achter na gaat,, mocht t ooit misgaan heb jij t gedaan:eek::eek:
    tesriet nwanzaar

SobhanAllah, ik zou het dus never nooit op deze manier willen doen. Ik kan me helemaal vinden in Ayalou's reacties, geen woord aan toe te voegen.:(
    Weet dat hetgeen je ontglipt jou niet was toegezegd,
    en dat hetgeen je overkomt je niet kon ontlopen.

❤Under the Tuscan sun❤ Carpe Diem's Avatar

oke sorry no offence maar elke vieze randebiel kan hier op internet zeggen ik ben moslim..dus deze zoek actie zal volgens mij echt tot weinig leiden..
    Ik hoop niet dat he vriendin wanhopig is (vanwege deze zoek actie) want dan zal ze helaas tevreden zijn met de eerste de beste
    twarieg settach go ghyour
    Nossa, nossa Assim você me mata
    Ai se eu te pego Ai ai se eu te pego
    Delícia, delícia Assim você me mata
    Ai se eu te pego Ai ai se eu te pego

Quote Originally Posted by Faith View Post
    SobhanAllah, ik zou het dus never nooit op deze manier willen doen. Ik kan me helemaal vinden in Ayalou's reacties, geen woord aan toe te voegen.:(
    tesriet nwanzaar

Quote Originally Posted by Carpe Diem View Post

oke sorry no offence maar elke vieze randebiel kan hier op internet zeggen ik ben moslim..dus deze zoek actie zal volgens mij echt tot weinig leiden..
    Ik hoop niet dat he vriendin wanhopig is (vanwege deze zoek actie) want dan zal ze helaas tevreden zijn met de eerste de beste
    eerst schrok ik toen ik las,, als hij maar Islamitisch is:eek:
    maar dat is echt niet voldoende.
    tesriet nwanzaar