Ik zou graag onze Profeet willen zien in mijn droom, dat lijkt me een prachtige droom![]()
...onze geliefde Profeet vzmh of de metgezellen of de hemel of...
vertel er eens over![]()
tesriet nwanzaar
Ik zou graag onze Profeet willen zien in mijn droom, dat lijkt me een prachtige droom![]()
tesriet nwanzaar

Ik niet
- Iets wat ik me afvraag hč, niemand van ons weet hoe de Profeeteruit ziet, dus hoe weet je dan dat hij het is in je droom
-- Just beeing curiious![]()
Alhamdolillah♥.
Het eerste wat Allah schiep was de Pen, waarna Hij tegen hem zei: "Schrijf!"
Hij (de pen) zei: "O mijn Heer, wat moet ik schrijven?"
Hij (Allah Subhanahu wa Ta'ala) zei: "Schrijf het lot van alles totdat het Uur (Dag des Oordeels) aanbreekt."
- Abu Dawud Sahih verklaard door al-Albaani.
Umm Imran.
Allahoe A3lam
Als je hem droomt dan weet je het gewoon en waarschijnlijk klopt de beschrijving die is gegeven over hem..
De droom moet gewoon heel bijzonder zijn...
Luister even dit filmpje hoe mooi
Sheick Albani huilt nadat hij te horen krijgt over een droom ! - YouTube
tesriet nwanzaar

Alhamdolillah♥.
Het eerste wat Allah schiep was de Pen, waarna Hij tegen hem zei: "Schrijf!"
Hij (de pen) zei: "O mijn Heer, wat moet ik schrijven?"
Hij (Allah Subhanahu wa Ta'ala) zei: "Schrijf het lot van alles totdat het Uur (Dag des Oordeels) aanbreekt."
- Abu Dawud Sahih verklaard door al-Albaani.
Umm Imran.

toen ik pas getrouwd was moest ik regelen dat mijn man uit marokko naar nederland mocht komen hij had geeneens een paspoort dat gaf mij veel stress en onzekerheid op een morgen werd ik vroeg wakker en piekerend moet ik weer in slaap gevallen zijn ik droomde dat ik in de woonkamer zat opeens zag ik een fel licht bij de balkon deur (ik woon in een flat) ik hield mijn hand voor mijn ogen zo fel licht was het ik keek toch zo voorzichtig mogelijk want ik was een beetje bang toen zag ik een man helemaal in het wit gekleed in een labaya hij zij in het nederland (ik ben een nederlandse moslima) wees niet bang ik ben een boodschapper van allah swt ahmed (mijn man) komt naar nederland toen werd ik wakker met een vredig gevoel ik heb alllah gedankt voor deze speciale boodschap aan mij ik ben nu 23 jaar getrouwd met ahmed alhamdouiliah
mashallah allemaal mooie dromen.
~~~~ Imam Malik, rahimahoeAllaah, heeft gezegd: Als ik ooit in mijn leven zou roddelen, dan zou ik roddelen over mijn ouders. Zij hebben meer recht op (de beloning die van mij naar hun wordt toegeschreven wegens mijn roddel). ~~~~
Bladwijzers