Mijn broertje was gister jarig en er was een klein feestje en tot mijn verbazing ontdekte ik dat mijn oorgaatjes voor de zoveelste x dicht gegroeid zijn! Ik hou sowieso niet van oorbellen, draag ze amper, en nu zijn ze dus weer dicht,
De juwelier ziet me al weer aankomen, NW!
Iemand dus een tip om ze makkelijk open te krijgen? (en aub niet te pijnlijk!)
Gewoon rustig proberen met een speld. Of je oorbellen er weer heel voorzichtig in proberen te stoppen.
# Toen de Profeet Mohammed (sallallahu`alayhi wa-sallam) overleed had hij geen boeken achtergelaten, Mohammed (sallallahu`alayhi wa-sallam) heeft nog nooit een boek geschreven, Mohammed (sallallahu`alayhi wa-sallam) had geen uitgever of drukkerij, maar Mohammed (sallallahu`alayhi wa-sallam) had alles gekerfd (achtergelaten) in de harten van duizenden om zich heen. # - Sheikh Anwar Awlaki, rahimahullaah. -
Oh dat heb ik vroeger erg vaak gehad,, ik duwde die oorbel er dan weer gewoon net zo hard in tot ie er doorheen kwam
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden![]()
tesriet nwanzaar
ik zeg rustig, en jij zegt: Ik duwde net zo hard totdat 'ie er doorheen ging![]()
# Toen de Profeet Mohammed (sallallahu`alayhi wa-sallam) overleed had hij geen boeken achtergelaten, Mohammed (sallallahu`alayhi wa-sallam) heeft nog nooit een boek geschreven, Mohammed (sallallahu`alayhi wa-sallam) had geen uitgever of drukkerij, maar Mohammed (sallallahu`alayhi wa-sallam) had alles gekerfd (achtergelaten) in de harten van duizenden om zich heen. # - Sheikh Anwar Awlaki, rahimahullaah. -

Had ik geprobeerd, is niet gelukt ):
Dan hou ik het maar bij oorbellen met klepjes...

Probeer het rustig![]()

Naald een stukje appel en een ijsklontje![]()
twarieg settach go ghyour
Nossa, nossa Assim vocź me mata
Ai se eu te pego Ai ai se eu te pegoDelķcia, delķcia Assim vocź me mata
Ai se eu te pego Ai ai se eu te pego
Bladwijzers